۰

بازی Life is Strange: Double Exposure به پایان های قسمت اول احترام می گذارد

بازی Life is Strange: Double Exposure

بازی Life is Strange: Double Exposure تصمیمات پایانی بازی اول را محترم می‌شمارد و از انتقال سیو (ذخیره) بازی قبلی پشتیبانی نمی‌کند.

در یک لایو استریم جدید، استودیوی Deck Nine جزئیات و تصاویر جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure را به نمایش گذاشت. در این بازی شاهد بازگشت مکس کافیلد از اولین عنوان این مجموعه هستیم، جایی که او در حال تحقیق در مورد قتل دوستش، سافی است. البته، سوالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده (علاوه بر “کلویی کجاست؟”) این است که این بازی از کدام پایان نسخه اول پیروی می‌کند.

بازی Life is Strange در پایان خود دو نتیجه بسیار متفاوت ارائه داد. با این حال، سازنده تایید کرد که هیچ کدام از آن‌ها را به عنوان پایان رسمی در نظر نگرفته و به جای آن، تصمیمات هر دو پایان را به رسمیت می‌شناسد. رویدادهای کل بازی اول در Double Exposure منعکس شده است. همچنین، بازیکنانی که تازه‌وارد این مجموعه هستند، می‌توانند مطمئن باشند که برای لذت بردن از داستان نیازی به تجربه بازی‌های قبلی ندارند.

در حالی که امکان انتقال سیو از بازی اول وجود ندارد، مکالمه‌ای در اوایل بازی به بازیکن اجازه می‌دهد تا بر اساس تجربیات خود (از جمله وضعیت کلویی) انتخاب‌هایی انجام دهد. همچنین اگر می‌خواهید ببینید که با انتخاب‌های دیگر چه اتفاقی می‌افتاد، این امکان برایتان وجود دارد.

بازی Life is Strange: Double Exposure در تاریخ ۲۹ اکتبر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و نسخه نینتندو سوییچ آن کمی بعد منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *