۰

داستان بازی Batman: The Enemy Within

داستان بازی Batman: The Enemy Within

داستان بازی Batman: The Enemy Within

داستان بازی Batman: The Enemy Within

یک سال از شکست دادن Children of Arkham گذشته و Bruce Wayne شاهد بازگشت Riddler به شهر Gotham در حال معامله با یک دلال اسلحه به نام Rumi Mori می‌باشد و هنگامی که با کمیسر Gordon و نیروهای پلیس در دستگیری او شکست می‌خورند، مأموریت آن‌ها به آژانس مرموزی به رهبری Amanda Waller محول می‌شود. Riddler سپس یک جعبه پازل برای Batman به جا می‌گذارد و هنگامی که Lucius Fox به درخواست Bruce مشغول بررسی این جعبه پازل است، ناگهان جعبه توسط یک سیگنال فعال شده و پس از انفجار، Lucius Fox را خواهد کشت. در مراسم تشییع جنازه‌ی او، Bruce با یکی از افراد تیمارستان Arkham که خودش را در بازی قبلی با نام John Doe معرفی کرده بود، روبرو شده که می‌گوید اگر Bruce می‌خواهد Riddler را پیدا کند، باید با دوستانش تحت عنوان Pact ملاقات نماید. پس از راهنمایی John و رساندن Batman و Gordon به مخفیگاه Riddler، آن‌ها متوجه می‌شوند که Riddler مأموران آژانس Waller را با موشک‌هایی که از Mori خریده بود، مورد هدف قرار داده است. پس از دستگیری Riddler مشخص می‌شود که او نیز یکی از اعضای Pact است ولی ناگهان توسط یک ناشناس به ضرب گلوله کشته خواهد شد. اکنون Waller کنترل نیروهای پلیس Gotham را از Gordon گرفته و فاش می‌کند که از هویت مخفی Batman اطلاع دارد، بنابراین او را تهدید می‌کند تا در نقش Bruce به Pact نفوذ نماید.

پس از این‌که Batman در جلوگیری از حمله‌ی Bane به اسلحه‌خانه‌ی نیروهای پلیس شکست می‌خورد، سعی می‌کند با John برای نفوذ به Pact دوست شود، بنابراین Harley Quinn از او می‌خواهد برای اثبات خود، کلیدی را از ساختمان Wayne Enterprises سرقت نماید. Bruce موفق می‌شود این کار را انجام دهد ولی با این کار، سوءظن Tiffany دختر Lucious را برمی‌انگیزد. پس از متقاعد کردن اعضای دیگر Pact یعنی Bane و Mr. Freeze برای اعتماد به او، آن‌ها را در حمله به کاروان آژانس Waller یاری کرده و با یکدیگر جسد Riddler را پس می‌گیرند.

در ادامه مشخص می‌شود Catwoman از همکاران سابق Riddler بوده و به Bruce و John کمک می‌کند تا یک جناح سرکش آژانس را به نام SANCTUS که قبلاً Riddler با آن درگیر بوده، پیدا کنند و Pact از طریق لپ‌تاپ Riddler هدف آن‌ها را که آزمایشگاه مخفی SANCTUS در Gotham است، ردیابی نماید. Gordon با اطلاع Tiffany، اکنون Bruce را به جرم تبانی با Pact دستگیر می‌کند اما Waller مداخله کرده و Gordon را نیز اخراج می‌کند. Pact درست قبل از حمله‌ی آن‌ها به SANCTUS، به وجود یک خائن مشکوک شده و Bruce مجبور می‌شود خودش یا Catwoman را به عنوان خائن تسلیم نماید. او سپس حملات دشمن را خنثی می‌کند اما Harley با نمونه‌ای از یک سلاح بیولوژیکی به نام ویروس Lotus پا به فرار می‌گذارد.

داستان بازی Batman: The Enemy Within

داستان بازی Batman: The Enemy Within

از طریق بازجویی از Bruce و Mr. Freeze و معاون Waller یعنی Iman Avesta مشخص می‌شود که ویروس Lotus یک پروژه‌ی ناموفق SANCTUS بوده و Riddler تنها بازمانده‌ی آزمایش‌های آن بوده است. Pact قصد داشته از خون Riddler برای تبدیل ویروس به سرم شفابخش و درمان بیماری‌های مختلف استفاده کند، در حالی که Waller قصد داشته از آن برای منافع خود استفاده نماید. حال که Avesta به Waller مشکوک شده، خون حفظ‌شده‌ی Riddler را از بین می‌برد. John با اکراه موافقت می‌کند تا به ردیابی Harley کمک کند اما وقتی Bruce می‌بیند او چندین نفر از مأموران را کشته، John ادعا می‌کند که این کار را برای دفاع از خودش کرده، بنابراین بازیکن باید تصمیم بگیرد که به او اعتماد کرده یا او را دستگیر کند. بسته به انتخاب بازیکن، John یا به ردیابی Harley کمک می‌کند یا به فراری دادن او.

چند هفته بعد، John دوباره هویت خود را در نقش Joker پیدا کرده و ممکن است دو سناریوی مختلف رخ دهد. Joker تبدیل به فردی هوشیار با حس اخلاقی پیچیده شود و یا تبدیل به جنایتکاری شود که با Harley تبانی می‌کند تا از Bruce به خاطر خیانت، انتقام بگیرند. در سناریوی اول، Batman و Joker و Avesta علیه آژانس فاسد Waller با یکدیگر همکاری می‌کنند که اکنون کنترل Pact و Catwoman را در اختیار دارد. Joker از این‌که Batman هیچ یک از دشمنان خود را نکشته، ناامید شده و اکنون Waller را ربوده و قصد دارد او را بکشد. در سناریوی دوم، Harley ویروس Lotus را در سراسر Gotham پخش می‌کند تا سرم شفابخش را از خون یک بازمانده‌ی دیگر بازسازی نماید و Joker نیز Bruce را به مبارزه با Gordon و Tiffany و Alfred و Catwoman می‌فرستد. در هر دو سناریو، Bruce متوجه می‌شود Tiffany کسی بوده که Riddler را ترور کرده است. Batman در نهایت Joker را شکست می‌دهد و Waller نیز با بیرون کردن آژانس خود از Gotham قول می‌دهد که به جهت قدردانی از Bruce هویت او را فاش نکند. Alfred از پیشکاریِ Bruce استعفا داده و از تأثیراتی که Batman روی Gotham گذاشته سرخورده می‌شود. Bruce نیز ممکن است هویت خود را به عنوان Batman رها کرده تا از استعفای Alfred جلوگیری کند یا این‌که هویت خود را حفظ کرده و با استعفای Alfred موافقت نماید.

پس از تیتراژ بازی، Joker در تیمارستان Arkham یا مشغول طراحی نقشه‌ی انتقام از Bruce است یا این‌که Bruce در آنجا به ملاقات او خواهد رفت.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *