۰

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

مشخصات بازی Bendy And The Dark Revival

  • پلتفرم ها: پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار اولیه: ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲
  • سازنده: استودیو جوی درو (Joey Drew Studios)
  • سبک: بازی ترسناک، بازی پازلی، بازی ماجراجویی
  • ناشر: استودیو جوی درو (Joey Drew Studios)
  • موتور بازی: یونیتی (Unity)
  • لینک صفحه استیم بازی Bendy And The Dark Revival

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

بازی تقریباً ۱۰ سال پس از وقایع بازی اصلی اتفاق می‌افتد. Audrey یک انیماتور است که برای Archgate Pictures کار می‌کند، شرکتی که استودیو Joy Drew را پس از ورشکستگی تصاحب کرده است. Audrey یک شب توسط Wilson، سرایدار فاسد Archgate به داخل ماشین جوهر کشیده شده و در دنیای جوهری بیدار می‌شود که اکنون Wilson آن را کنترل می‌کند و مدعی است که Ink Demon را کشته و هدف افرادی که در آنجا به دام افتاده‌اند را می‌داند. به محض ورود به دنیای جوهری، به Audrey توانایی‌های ویژه‌ای داده می‌شود که می‌تواند برای محافظت از خود در این دنیای جدید عجیب و غریب استفاده نماید. او همچنین یک لوله خمیده پیدا می‌کند تا از آن به عنوان سلاحی علیه گروه‌های Lost Ones و Searchers و باند Butcher Gang و همچنین شخصیت دیگری به نام Slicer استفاده کند. او در ادامه با Allison Angel، شخصیتی از بازی اصلی، همراه با Ink Demon که هنوز زنده است ملاقات می‌کند که در زمان‌های مختلفی، قادر خواهد بود از دست او فرار کند. Audrey در یک نقطه نیز با یک هیولای عنکبوتی جوهر مانند روبرو شده و آن را شکست خواهد داد.

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

در طول بازی، Audrey با یک نسخه غیرواقعی از Joey Drew آشنا می‌شود که می‌گوید دنیای جوهری در چرخه‌ای ابدی گرفتار شده که برای همیشه تکرار خواهد شد. همچنین فاش می‌کند که دنیای جوهری توسط یک Joey انتقام‌جو پس از خروج شریک تجاری‌اش Henry Stein از این شرکت، ساخته شده و یک نسخه جوهری از Henry (شخصیت قابل بازی Bendy And The Ink Machine) ساخته تا بتواند او را تا ابد عذاب دهد. با این حال، جاه‌طلبی Joey توسط ملاقات با Allison Pendle، صداپیشه دوم Alice Angel تغییر کرده است. Joey سپس با تغییر عقیده، Allison Angel را برای Henry ساخته تا بتواند او را در دوران تاریکی راهنمایی کند. Joey نیز از ماشین جوهر برای ایجاد دختری زنده که از گوشت و جوهر ساخته شده، استفاده نموده و سرانجام مشخص می‌شود آن دختر، Audrey می‌باشد.

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

در طول بازی، Audrey با نسخه کارتونی Bendy آشنا می‌شود و برای خروج از ساختمان قدیمی Gent به مبارزه با Keepers می‌پردازد، موجودات سایبورگ جوهری که توسط Wilson ایجاد شده‌اند تا از چرخه محافظت کرده و از تنظیم مجدد آن جلوگیری نمایند. مدتی بعد مشخص می‌شود نسخه کارتونی Bendy در واقع همان Ink Demon است و Wilson برای Audrey فاش می‌کند که نمی‌تواند Ink Demon را بکشد، بنابراین وسیله‌ای ساخته که قدرت وی را تضعیف کرده و او را به شکل بی‌ضررتری تبدیل نماید تا هیچ تهدیدی برای دنیای جوهری ایجاد نکند. با این وجود، Ink Demon دائماً Audrey را تعقیب می‌کند و Audrey نیز پس از نبرد با Twisted Alice دوباره با Allison و Tom مبارزه خواهد کرد و آن‌ها نیز موافقت می‌کنند به Audrey کمک نمایند تا Ink Demon را متوقف سازند.

داستان بازی Bendy And The Dark Revival

در نهایت Audrey با Wilson روبرو می‌شود که اکنون به روح Audrey نیاز دارد تا مخلوق خود، Shipahoy Dudley را احیا کرده و بتواند با شکست دادن Ink Demon، هیولای بهتری را جایگزین وی کند. با این حال، Audrey با او مقابله کرده و خود Wilson به جای Audrey به دام می‌افتد. او اکنون با Shipahoy Dudley ترکیب شده و تمام وجودش را نفرت و خشونت فرا می‌گیرد. Audrey از قدرت خود برای کشتن Wilson استفاده می‌کند اما Shipahoy Dudley بدون در اختیار داشتن بدن Wilson، به موجودی بی‌فکر تبدیل شده و پاهای Audrey را می‌کَند. Audrey توسط Ink Demon نجات می‌یابد که Shipahoy Dudley را کشته و او را داخل جوهر می‌کشاند. در حالی که Audrey جایی برای رفتن ندارد، اکنون با Ink Demon ادغام شده و تبدیل به هیولایی تحت عنوان Beast Bendy می‌شود. Joey سپس با فدا کردن جان خود، یک قرقره به Audrey می‌دهد که Audrey با استفاده از آن می‌تواند کنترل بدن را در دست گرفته و قادر خواهد بود چرخه را دوباره تنظیم کند.

در پایان، Audrey به دنیای واقعی باز می‌گردد و اکنون کنترل چرخه را در دست دارد و قول می‌دهد که آن را برای دوستانش بهتر کند. همچنین ادعا می‌کند که دنیای جوهری در حال نفوذ به دنیای واقعی است، زیرا با نگاه به خود، یک کارتون رنگی از Bendy می‌بیند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *