۰

معرفی کاراکترهای سریال Gen V ؛ اسپین آف سریال The Boys

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

Gen V از لنز خشونت آمیز و سخت The Boys استفاده می کند و آن را دوباره بر روی جوانان آن دنیا متمرکز می کند. ابرقهرمان جوان بودن چگونه است؟ چگونه زندگی شما را تغییر می دهد؟ مردم چگونه به شما پاسخ می دهند؟ سریال ماری مورو (جاز سینکلر)، زن جوانی با قدرت کنترل خون را دنبال می کند. با پیوستن به دانشگاه گودولکین که توسط دانشجویان و اساتید آن God U نامیده می شود، به سرعت متوجه می شود که همه چیز اشتباه است. او و گروه کوچکی از دانش‌آموزان با هم متحد می‌شوند و در تلاش برای یافتن ریشه فساد در مدرسه ابرقهرمانان، بر سر سوء ظن و آسیب مشترک خود با هم پیوند می‌خورند.

هر یک از اعضای بازیگران نشان دهنده برخی از مشکلاتی است که جوانان برای زنده ماندن در دنیای مدرن باید از آن عبور کنند. همان طور که مرد عنکبوتی مدام به ما یادآوری می‌کند که پیتر پارکر چقدر باید تسلیم شود تا به بهترین ابرقهرمان در منهتن تبدیل شود، Gen V هرگز اجازه نمی‌دهد آسیب‌ها و فداکاری‌هایی را که شخصیت‌هایش ایجاد می‌کنند، زنده می‌مانند یا دوباره زنده می‌کنند فراموش کنیم.

در حالی که Gen V از یک خط داستانی در کمیک The Boys جدا شده است، شخصیت ها را از آن داستان یک به یک نمی کشد. این خلاصه ای کوتاه از ماری مورو و دیگر اعضای اصلی گروه بازیگران Gen V است. مراقب اسپویل های جزئی برای Gen V فصل ۱، قسمت های ۱-۶ باشید.

ماری مورو (جاز سینکلر)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

ماری یک زن سیاهپوست جوان است که قدرت کنترل خون خود را به وحشتناک ترین و آسیب زاترین شکل ممکن کشف کرد. او اکنون بزرگ شده است اما این کار را در یتیم خانه انجام داد. رفتن به God U و تبدیل شدن به یک ابرقهرمان – یک ابرقهرمان واقعی و حامی شهروندان – رویای او و مسیر درک شده او به سوی رستگاری است. اما God U همه چیز در مورد محبوبیت است، و قدرت او برای بسیاری نفرت انگیز است (و چاقوی جیبی که او برای بریدن دستش هر بار استفاده می کند مطمئنا کمکی نمی کند). اما او می تواند اولین زن سیاه پوستی باشد که به صدر رده بندی مدرسه می رسد. او به معنای واقعی کلمه تکه هایی از خودش را برای کمک به اطرافیانش جدا می کند، و تنها چیزی که اساتید – و حتی برخی از دانشجویان – می بینند، تقویت بالقوه روابط عمومی است.

اما مایر (لیزی برادوی)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

هم اتاقی ماری، اما، بیشتر به عنوان یک فرد مشهور یوتیوب به نام کریکت شناخته می شود که به اندازه یک موش کوچک می شود. با این حال، توانایی او با راز تاریکی مرتبط است که باعث شرمساری بزرگ او می شود. او به معنای واقعی کلمه مجبور است به خاطر شهرت خود را به حداقل برساند و هر بار که این کار را انجام می دهد بدنش را کمی بیشتر تخریب می کند.

آندره اندرسون (شانس پردومو)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

لوک ریوردان (پاتریک شوارتزنگر)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

لوک، که در جهان به عنوان پسر طلایی شناخته می شود، قهرمان رتبه ۱ در مدرسه است، رتبه او با ترکیبی از قدرت، محبوبیت و حضور در رسانه های اجتماعی او ایجاد شده است. دانش‌آموزان دارای رتبه بالا کارهایی مانند پیوستن به The Seven، بستن قرارداد برای محافظت از شهرها یا تبدیل شدن به ستاره‌های بزرگ را انجام می‌دهند.

اسم پسر طلایی برای اشاره به نحوه درخشش چشمانش در هنگام استفاده از قدرت شعله اش است، اما به این موضوع نیز اشاره می کند که او کیست – مرد جوانی که تحت فشار بسیار زیاد برای موفقیت در محیطی خائنانه وحشیانه پر از اسرار است. او خوش تیپ، باهوش، ورزشکار، محبوب در داخل و خارج از دانشگاه، و فوق‌العاده قدرتمند است – اما شما هرگز نمی‌توانید همه این چیزها بدون نمایش برای افراد دیگر باشید. بدتر از آن، یکی از تاریک ترین رازهای دانشگاه به طور مستقیم به او مربوط می شود. او هر جا می رود مرکز توجه است، چه بخواهد و چه نخواهد.

جردن لی (لندن ثور/درک لو)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

جردن نوعی تغییر شکل دهنده است. آنها می توانند به میل خود بین نسخه های مرد و زن خود جابه جا شوند. آنها نمی توانند چهره های تصادفی را بپذیرند و فقط چهره های خودشان را دارند. آنها همچنین آسیایی هستند و در معرض کلیشه هایی در مورد مردانگی و زنانگی هستند. مقامات ارشد دانشگاه جردن را به عنوان یک عملکرد بالا می شناسند، اما ترکیب نژاد و توانایی آنها باعث می شود برخی از جمعیت شناختی ناراحت کننده باشند، حتی اگر آنها با کلیشه اقلیت مدل مطابقت داشته باشند. وقتی والدین جردن را ملاقات می کنیم، می بینیم که چگونه پدر سنتی آنها از آنها انتظار دارد که یک یا جنسیت دیگر را انتخاب کنند، با این مفهوم که یکی از آن جنسیت ها مطلوب تر است و دیگری باید سرکوب شود.

کیت دانلپ (مدی فیلیپس)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

کیت زنی محبوب و جذاب است که می تواند با یک لمس ذهن افراد را کنترل کند. در یک صحنه، او یکی از نگهبانان را مجبور می کند تا اعمالی را روی دیگری انجام دهد تا کسی بتواند از آنها دور شود. قبل از آن به دانش آموزی دستور داده بود که خود را در ملاء عام کتک بزند و تحقیر کند. این همان قدرتی است که تماشای آن در فیلم ها حس خوبی دارد. آنی و روان کننده است. اما دوستانش به او اعتماد ندارند، خانواده‌اش از او می‌ترسند، و البته God U بسیار به کسی علاقه‌مند است که بتواند به سادگی مردم را مجبور کند که آنطور که می‌خواهند رفتار کنند. به نظر می رسد که او در رویا زندگی می کند، اما در سکوت، تنها و از ترس دوستانش رنج می برد.

سام (Asa Germann)

معرفی کاراکترهای سریال Gen V

و در آخر بالاخره نوبت سم شد. سم فوق‌العاده قوی است و هنگام پریدن گودال های بزرگی را پشت سر می‌گذارد. مردم برای او عروسک های کاغذی هستند. اما او مدام توهم می زند – اینکه آیا این تقصیر خودش است یا نه، داستان دیگری است. تلویزیون‌ها مستقیماً با او صحبت می‌کنند، و مردم به نظر جعلی هستند- بگذارید این موضوع را رها کنیم تا غافلگیری را خراب نکنیم. وضعیت روانی او نتیجه مستقیم آزمایش های مدرسه بر روی او است، اما با او طوری رفتار می شود که گویی این تقصیر اوست.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *