۰

داستان کامل بازی Stellar Blade

داستان کامل بازی Stellar Blade

داستان کامل بازی Stellar Blade

داستان کامل بازی Stellar Blade

هنگامی که بشریت در جنگ علیه هیولاهایی به نام Naytiba شکست خورده و از زمین رانده می‌شود، Eve و گروهش به دستور Colony به مبارزه با Naytiba و بازپس‌گیری زمین اعزام می‌شوند. Eve با بازمانده‌ای به نام Adam آشنا می‌شود که او را به Xion، آخرین شهر بازمانده بشریت روی زمین می‌برد. Eve سپس با Orcal و همچنین ساکنان Xion ارتباط برقرار می‌کند تا به ماموریت خود برای نجات بشریت و بازپس‌گیری زمین ادامه دهد.

داستان بازی:
در ابتدای بازی، Colony هفتمین جوخه هوابرد را در آخرین تلاش خود برای آزادسازی زمین از Naytiba اعزام کرده و Eve توسط Adam نجات پیدا می‌کند که به او برای بازیابی منبع انرژی Hyper Cell از ابرشهر ویران‌شده Eidos 7 کمک خواهد کرد. Adam در عوض، Eve را به نزدیکی Alpha Naytiba هدایت می‌کند تا او را بکشد. Eve پس از کشتن Alpha Naytiba با یکی از بازمانده‌های جوخه پنجم هوابرد به نام Lily روبرو می‌شود که قصد دارد به عنوان پشتیبان مهندسی او به Eve ملحق شود. سپس Adam هر دو دختر را به Xion، آخرین شهر انسانی روی زمین برده و از آن‌ها برای نجات شهر، درخواست کمک می‌کند. Orcal رئیس شهر به آن‌ها می‌گوید علاوه بر Hyper Cell که از Eidos 7 بازیابی کرده، به سه Hyper Cell دیگر نیز برای بازگرداندن Xion به عملکرد کامل آن نیاز دارد. این موضوع نه تنها به او اجازه می‌دهد تا ده‌ها هزار انسان را احیا کند، بلکه می‌تواند Alpha Naytiba را نیز پیدا نماید. همچنین توضیح می‌دهد که برای تشکیل یک هسته اصلی به چهار هسته Alpha Naytiba نیاز است که اجازه دسترسی به Naytiba’s Nest را می‌دهد، جایی که رهبر آن‌ها، Elder Naytiba زندگی می‌کند.

داستان کامل بازی Stellar Blade

داستان کامل بازی Stellar Blade

قهرمان بازی در حین بازیابی دومین Hyper Cell یک فایل ضبط‌شده از یکی از اعضای قبلی جوخه هوابرد به نام Raven یافته که می‌گوید آنچه که آن‌ها در حال حاضر معتقدند بشریت می‌باشد، در واقع نژادی از اندرویدهای پیشرفته شبیه انسان به نام Andro-Eidos هستند و Naytiba در واقع نسخه‌های اصلی نژاد بشر می‌باشند که پس از اصلاح ژنتیکی قابل توجه، تغییر شکل داده‌اند. Orcal تأیید می‌کند که رهبر آن‌ها Mother Sphere، مدت‌ها پیش Andro-Eidos را به دستور بشریت ایجاد کرده و هر دو نژاد در صلح زندگی می‌کردند اما Mother Sphere ناگهان به Andro-Eidos دستور داده تا بشریت را نابود کنند و تاریخ را بازنویسی نمایند تا با فریب Andro-Eidos، آن‌ها فکر کنند از نژاد هستند. در همین حال، انسان‌های بازمانده پنهان شده‌اند و در نهایت خود را به Naytiba تبدیل کرده‌اند تا راهی برای مبارزه با Mother Sphere و Andro-Eidos پیدا نمایند. Eve با وجود شوکه شدن از افشای این حقیقت که او در حال کشتن باقی‌مانده بشریت بوده، هنوز مصمم است که با کشتن Elder Naytiba به جنگ خاتمه دهد.

سپس Eve به جمع‌آوری Hyper Cellها و هسته‌های آلفا ادامه می‌دهد اما خبر می‌رسد که Xion مورد حمله Naytiba قرار گرفته است، بنابراین همراه با Lily برای دفاع از شهر، با عجله به آنجا بازمی‌گردند و Eve با Alpha Naytiba روبرو می‌شود و پس از پیروزی، هویت واقعی او به عنوان Raven فاش خواهد شد. Raven سپس عقب‌نشینی کرده و Eve نزد Orcal بازمی‌گردد. Orcal در آنجا اعتراف می‌کند که او نیز یک Alpha Naytiba می‌باشد، زیرا تلفیقی از فناوری Andro-Eidos و Naytiba است و از آنجایی که Eve تنها سه هسته آلفا در اختیار دارد، Orcal با استفاده از هسته آلفای خود برای ایجاد هسته اصلی، خودش را قربانی کرده و از Eve درخواست می‌کند که قبل از مرگ با Elder Naytiba ملاقات کند. Eve و Lily در ادامه راه، آخرین فایل ضبط‌شده توسط Raven را پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد Mother Sphere نه تنها انسان‌های اصلی را نابود کرده، بلکه سطح زمین را نیز با بیرون ریختن بخش‌های بزرگی از Colony از بین برده تا از گرفتن Colony توسط Naytiba جلوگیری کند.

در ادامه Eve دوباره با Raven مواجه می‌شود که قصد دارد از ورود او به مخفیگاه جلوگیری کند اما Eve می‌تواند او را شکست داده و او را ناتوان در آنجا رها کند. Eve و Lily با ورود به مخفیگاه متوجه می‌شوند که Adam در واقع همان Elder Naytiba می‌باشد. Adam توضیح می‌دهد که از خلق Naytiba پشیمان شده، زیرا این امر به معنای نابودی انسانیت آن‌ها بوده است. همچنین می‌گوید آن‌ها اندرویدهای بدون DNA انسانی هستند و Andro-Eidos به دلیل ناتوانی در تکامل، نمی‌تواند جانشین بشریت باشد. Adam سپس پیشنهاد می‌دهد خود را با Eve ترکیب نماید تا به مرحله بعدی در تکامل انسان دست پیدا کند. با این اتفاق، هم تهدید Naytiba را از بین می‌برد و هم به بشریت فرصتی برای آینده‌ای جدید می‌دهد. پایان بازی بر اساس انتخاب‌های Eve و اقدامات قبلی وی متفاوت است.

پایان‌بندی‌ها:

  • اگر Eve پیشنهاد Adam را رد کند، آن دو مجبور می‌شوند با یکدیگر مبارزه کنند تا Eve در نهایت پیروز شود. Adam همراه با آخرین امید برای بشریت می‌میرد و Mother Sphere نیز با استقبال از Eve و Lily به آن‌ها می‌گوید که مأموریت آن‌ها کامل شده و به Colony بازگردند.
  • اگر Eve پیشنهاد Adam را بپذیرد، آن دو با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا نوع کاملاً جدیدی از بشر را خلق نمایند. سپس Mother Sphere زره قدرت Lily را از کار انداخته و به Eve حمله می‌کند. بسته به میزان محبت Eve به Lily، در نهایت Lily یا می‌میرد یا زنده خواهد ماند. سپس Sphere Mother از راه رسیده و به Eve تبریک می‌گوید که Naytiba را از بین برده است. اکنون که Eve دیگر استفاده‌ای برای Mother Sphere ندارد، او ارتشی را برای نابودی Eve می‌فرستد و بازی با مبارزه Eve و گروه بی‌پایانی از سربازان Andro-Eidos به پایان خواهد رسید.
  • اگر Eve علاوه بر پذیرفتن پیشنهاد Adam، بتواند Lily را نجات دهد و کد Iberis را نیز بازیابی کند، آنگاه می‌تواند ارتشی را که Mother Sphere به سمت او می‌فرستد، از بین ببرد. هنگامی که Lily چهارمین و آخرین Hyper Cell را به Xion تحویل داده و شهر را به طور کامل بازسازی می‌کند، Eve تبدیل به محافظ جدید آنجا خواهد شد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *