۰

معرفی بازی No Rest For The Wicked

معرفی بازی No Rest For The Wicked

معرفی بازی No Rest For The Wicked؛ «آرامشی برای پلیدان نیست» یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی اکشن ARPG است که توسط Moon Studios ساخته و توسط Private Division منتشر شده است. داستان بازی در سال ۸۴۱ روایت می‌شود. بازیکن کنترل یک جنگجوی مقدس را برعهده می‌گیرد که باید برای بررسی بیماری‌ای به نام «طاعون» به جزیره «ایزولا ساکرا» سفر کند.

استودیو Moon با افتخار اعلام می‌کند که بازی نقش‌آفرینی کاملا جدیدشان، تحت عنوان No Rest For The Wicked «آرامشی برای پلیدان نیست»، وارد دسترسی زودهنگام [Early Access] شد!

معرفی بازی No Rest For The Wicked

داستان سیاست و طاعون

سال ۸۴۱ است – پادشاه هارول مرده است. شایعاتی در مورد بازگشت یک بیماری همه گیر بزرگ به نام “طاعون” شروع به ظهور می کند. شما یک “سریم” هستید، عضوی از فرقه ای باستانی که وقف نابودی طاعون شده است. با فراخوانده شدن برای تحقیق در مورد این شایعات، سوار بر یک کشتی بازرگانی به جزیره دور افتاده “ایزولا ساکرا” می شوید. در حین مسیر، گروهی شورشی به نام “رِیزن” کشتی را تصاحب می کنند و با برخورد به صخره های جزیره، کشتی غرق می شود. شما در حالی که برهنه و بدون سلاح در سواحل ایزولا ساکرا از خواب بیدار می شوید. با پیدا کردن مسیر خود، درگیر یک مبارزه سیاسی بزرگ و نبردی برای بقا می شوید.

معرفی بازی No Rest For The Wicked

دنیایی دست‌ساز

ایزولا ساکرا دنیایی زنده و پویاست که با وسواس به صورت دستی ساخته شده است. از محیط های سرزنده، یکپارچه و تعاملی عبور کنید: اگر چیزی قابل صعود به نظر می رسد، قابل صعود است، اگر شیئی برای راه رفتن خیلی نازک است، ممکن است فقط نیاز داشته باشید که به طور متعادل از آن عبور کنید. هر قدم، صعود و پرش باید عمدی باشد. ما سیستم کنترل سنتی اشاره و کلیک را به نفع کنترل با WASD یا کنترلر کنار گذاشته‌ایم. جستجوی هر اینچ ممکن است پربار باشد و مناطق مخفی و لوت را آشکار کند.

ساکرا دائماً در حال تغییر است. برای یافتن تهدیدات جدید برای مقابله و منابع برای جمع آوری، به مناطق قبلا کاوش شده بازگردید. هر بار که از منطقه ای بازدید می کنید، تجربه ای کاملاً متفاوت در انتظار شما خواهد بود.

معرفی بازی No Rest For The Wicked

به شیوه خود بازی کنید

No Rest for the Wicked از یک سیستم “کلاس نرم” استفاده می کند، به این معنی که اولویت به سلاح ها به جای انتخاب یک کلاس/نقش خاص داده می شود. ارتقاء سطح امتیازاتی را به دست می آورد که می توانید در موارد زیر قرار دهید: HP، هوش، چابکی، قدرت و استقامت. آمارهایی مانند هوش، چابکی و قدرت می توانند به طور مستقیم انواع سلاح را قدرتمندتر کنند. ما می خواهیم بازیکنان قادر به ایجاد هر ترکیبی باشند ؛ حتی ترکیبی که ما به آن فکر نکرده ایم!

معرفی بازی No Rest For The Wicked

نبردی ویرانگر

با سیستم مبارزه مبتنی بر انیمیشن، حملات باید برنامه ریزی شده و حساب شده باشند. برای غلبه بر حریفان، مراقب حرکات از پیش تعیین شده و لحظه مناسب برای ضربه زدن باشید. ضربات ورودی را دفع کنید تا دشمنان را به طور موقت در حالت ضعیف قرار دهید. حرکت و زمان‌بندی نیز مهم هستند. سرعت حرکت شما، اکشن جاخالی را تعیین می‌کند و نگران نباشید، همه فریم‌های شکست‌ناپذیری دارند:

  • برای شخصیت‌های سریع و چابک، با گام‌های تند از مسیر حملات ورودی دور شوید.
  • برای کسانی که سرعت متعادل و سنجیده‌ای دارند، برای فرار از غلت زدن استفاده کنید.
  • کندها و قدرتمندان، در حالی که به دلیل انیمیشن جاخالی کندتر در برابر حملات آسیب‌پذیرتر هستند، می‌توانند با ضربه شانه با دشمنان مقابله کنند.

معرفی بازی No Rest For The Wicked

سلاح‌ها منحصر به فرد هستند، هیچ دو سلاحی شبیه هم نیستند. هر سلاح موقعیت خاص خود را دارد، می‌تواند ویژگی‌های اضافی داشته باشد و می‌تواند توسط فروشندگان مختلف برای برآورده کردن نیازهای شما بهینه شود. آن‌ها را با رون‌هایی که اثرات بیشتری را به آن اضافه می‌کنند، تقویت کنید! در مبارزه، سلاح‌ها امتداد بدن شما هستند، زمان‌بندی، فاصله، وزن و حرکت باید با هم هماهنگ باشند.

معرفی بازی No Rest For The Wicked

بازسازی آنچه از دست رفته است

در طول سفر خود به “ساکرامنت”، پایتخت ایزولا ساکرا برخورد خواهید کرد. مکانی جنگ زده، اما شما می توانید به بازگرداندن آن به شکوه سابق کمک کنید. با خرید املاک و تزئین آن به دلخواه، شهر را از آن خود کنید. با مجموعه‌ای از املاک قابل خرید و یک سیستم طراحی داخلی بدون شبکه، یک مکان منحصر به فرد برای زندگی خود ایجاد کنید. در سواحل ماهی بگیرید، درختان را قطع کنید، سنگ معدن استخراج کنید و کارهای دیگر انجام دهید. از این منابع می توان برای ساخت وسایل، غذا، مبلمان منزل یا حتی بهبود ساکرامنت استفاده کرد.

شما کنترل این را دارید که ساکرامنت چگونه تکامل می یابد.

معرفی بازی No Rest For The Wicked

نگاهی به آینده

بازی No Rest For The Wicked در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ وارد دسترسی زودهنگام استیم شد.

در ادامه توسعه بازی منتظر موارد زیر باشید:

معرفی بازی No Rest For The Wicked
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *