۰

تمام ایستراگ های تریلر جدید فیلم Deadpool And Wolverine

تمام ایستراگ های تریلر جدید فیلم Deadpool And Wolverine

ایستراگ های تریلر جدید فیلم Deadpool And Wolverine

تریلر جدید فیلم Deadpool و Wolverine منتشر شد و بالاخره متوجه شدیم که در این فیلم چه خبر است و شخصیت شرور چه کسی است. اما کورین (Emma Corrin) برای فیلم بعدی Deadpool نقش کاساندرا نوا، خواهر دوقلو و شرور چارلز اگزاویه را بازی می کند (نگران نباشید، بعدا در این مورد توضیح خواهیم داد). بدیهی است که رایان رینولدز به نقش وید ویلسون و هیو جکمن به نقش ولورین بازمی‌گردند. با این حال، در این تریلر اتفاقات بیشتری نسبت به چیزی که به نظر می رسد در حال رخ دادن است. در مقایسه با تریلر قبلی، چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد.

با بررسی دقیق تک تک لحظات فیلم، تعداد زیادی ایستراگ، اشاره و اطلاعات بیشتر در مورد فیلم پیدا کردیم – به همراه اشاراتی به کمیک هایی که این شخصیت ها را معرفی کردند. بنابراین، ما آنچه را که پیدا کردیم تجزیه و تحلیل می کنیم و آن را به شما ارائه می دهیم.

ددپول و ولورین به کارگردانی شان لوی و نویسندگی لوی، رینولدز و رت ریس ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۲۶ جولای به روی پرده می رود.

صحنه‌ی همیشگی

Deadpool And Wolverine

ولورین (هیو جکمن) واقعا وقت زیادی رو تو بارها می گذرونه، درسته؟ ددپول (رایان رینولدز) خیلی زود تو تریلر سعی می‌کنه اون رو برای ماموریتش جذب کنه. طبق معمول، ولورین علاقه‌ای نداره. این صحنه ممکنه کمی آشنا به نظر برسه، چون تو فیلم «ایکس‌من: کلاس اول» هم اتفاق افتاد. پروفسور ایکس و مگنیتو دارن برای تیمشون جهش‌یافته جذب می‌کنن و تو یه بار با ولورین برخورد می‌کنن، خودشون رو معرفی می‌کنن که لوگان در جواب میگه «برین به درک». اینجا دقیقا همون اتفاق نمیوفته، ولی یادآور اون لحظه است.

کمی طنز ددپولی

Deadpool And Wolverine

دیگه تو این مرحله کسی هست که ندونه ددپول کیه و چیکاره می‌کنه؟ به خاطر این مطلب و تک نفری که شاید به تریلر علاقه داره و نمی‌دونه، ددپول یه جهش‌یافته‌ی ضدقهرمان ماروله که یه طنزپردازی از اون قاتل‌های خفن و اغراق‌شده‌ای‌ست که شرکت‌های کمیک هیچی جز تولید انبوه‌شون بلد نبودن. خلقش خیلی از دث‌استروک قاتل دی‌سی که یه آدمکش خیلی جدی بود، الهام گرفته. ددپول به بامزگی معروفه، پس نوشتن عبارت «لبخند بزن، منتظر جرقه باش» رو روی تفنگش، کاملا با این شخصیت هم‌خوانی داره.

چند نکته‌ی کوتاه درباره‌ی گذشته‌ی ولورین

Deadpool And Wolverine

تاریخچه‌ی طولانی ولورین پیچیده‌تر از یه ویدیوی پنج دقیقه‌ای تیک‌تاکه که یه «ترفند» تمیز کردن توالت رو با حداقل هفت تا پاک‌کننده‌ی مختلف نشون می‌ده. اینا اصول اولیه‌ی اولیه‌شه. اونم یه ضدقهرمانه که بیشتر به خاطر عضویت توی ایکس من شناخته میشه (به همراه ایکس‌فورس، آلفا فلايت، انتقام‌جویان و حتی چهار شگفت‌انگیز). ضریب بهبودی داره که تقریبا به خوبیِ ددپوله، و کل اسکلتش و چنگال‌هایی که از دستاش بیرون زده‌ با آدامانتیم پوشیده شده، دومین فلز قوی، بعد از ویبرانیوم. پس وقتی کسی یه اسلحه روی سرش می‌کشه و شلیک می‌کنه، مشکلی با شلیک شدن نداره. فقط خیلی دردناک میشه.

لوگوی ۲۰th Century Fox

Deadpool And Wolverine

همونطور که تو تحلیل تریلر قبلی گفته شد، لوگوی ۲۰th Century Fox نابود شده. قبلا این استودیوی فیلمسازی حق تمام شخصیت‌های ایکس‌من رو داشت، پس اگه فیلم‌های ایکس‌من، ولورین یا دو تا فیلم اول ددپول رو دیده باشید، توزیع‌کننده‌شون ۲۰th Century Fox بوده.

لباس ولورین

Deadpool And Wolverine

اولین لباسی که ولورین پوشید – وقتی برای اولین بار در یکی از شماره‌های «هالک شگفت‌انگیز» ظاهر شد – یک لباس زرد و آبی بدون آستین بود. با این حال، او تغییرات قابل توجه زیادی در لباسش داشته است: زرد و قهوه‌ای، سلاح ایکس، لباس تمام مشکی ایکس‌فورس. این لباس بیشتر شبیه ظاهر او در کمیک «ایکس‌من شگفت‌انگیز» ۲۰۰۴ با چند ادای احترام به ظاهر او در «ایکس‌من سایز غول پیکر» ۱۹۷۵ است.

چه بلایی بر سر دنیای ولورین آمد؟

Deadpool And Wolverine

ظاهرا، “این ولورین کل دنیاش رو ناامید کرد.” تصاویری که اینجا می‌بینیم جالبه، اما نتونستیم اون رو به هیچ اتفاقی تو کمیک‌ها وصل کنیم. با این حال، اینکه ولورین کل دنیاش رو ناامید کرده، بخشی از داستان کمیک “لوگان پیرمرد” هستش، جایی که ولورین با فریب و با استفاده از توهمی که میستریو درست کرده بود، فریب می‌خوره و کل ایکس‌من‌ها رو می‌کشه. این اتفاق، به همراه کشته شدن انتقام‌جویان توسط رد اسکال و تبدیل شدن هالک به یه آدم‌خوار، باعث به وجود اومدن دنیایی ویران به سبک فیلم‌های “مکس دیوانه” میشه، که یه شباهت‌هایی به چیزی که تو تریلر ددپول و ولورین می‌بینیم داره.

فلش‌بک پرده‌ی سوم

Deadpool And Wolverine

ددپول از ولورین می‌پرسه که چی اشتباه پیش رفت یا اینکه باید منتظر یه «فلش‌بک پرده‌ی سوم» باشیم. درسته که این یه تکنیک خیلی رایج تو داستان‌سراییه، اما این اتفاقی هست که دقیقا تو انتهای پرده‌ی دوم کمیک «لوگان پیرمرد» می‌افته.

مارهای مسی

Deadpool And Wolverine

تو بک‌گراند این بار، نوشته‌ی “مارهای مسی” (Copper Heads) دیده می‌شه، اما این چه معنی‌ای میده؟ خب، دو تا شخصیت با اسم مار مسی تو دنیای کمیک‌های مارول وجود داره: یکی اسم یه گروه ضربت مخفی و دیگری یه شخصیت شرور خیلی مسخره‌ست. بیایید اول راجع به اون شخصیت شرور صحبت کنیم. مار مسی (دیویس لاورز) دشمن کاپیتان آمریکا و عضو گروه تروریستی با تم مارها به اسم «انجمن مار» هستش. بله، اسم همه‌ی اعضای این گروه به مارها ربط داره. این شخصیت خیلی بی‌مزه‌ست و فقط به خاطر همین مسخره‌بازی‌هاش به یاد می‌مونه. یه نکته‌ی جانبی هم اینکه، ممکنه انجمن مار تو فیلم بعدی کاپیتان آمریکا حضور داشته باشه. خب، اگه تونستن باتراک رو جذاب کنن، پس با انجمن مار هم مشکلی نخواهند داشت.

Liefeld’s Just Feet

Deadpool And Wolverine

راب لایفیلد یکی از خالقان ددپول (به همراه فابین نیکسیزا) هستش و لایفیلد به خاطر سبک هنری‌ش که تو دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی روی خیلی از کمیک‌های جهش‌یافته‌ها تاثیر گذاشت، شناخته میشه. اما لایفیلد بخاطر اینکه پاهای شخصیت‌ها رو یا تو مه قایم می‌کرد یا پشت آوار پنهان می‌کرد، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. چون وقتی که پا می‌کشید، بعضی‌ها از شکلشون خوششون نمیومد. به همین دلیله که تو این صحنه فروشگاه “Liefeld’s Just Feet” رو می‌بینیم.

کاساندرا نوا

Deadpool And Wolverine

خب، اینجا شخصیت شرور داستان رو داریم. حالا بذارید وارد گذشته‌ی عجیب و غریب این شخصیت بشیم. کاساندرا نوا خواهر دوقلو چارلز اگزاویه است. اون یه «مامودرایی» هستش، کلمه‌ای تو زبان شیار که معنی «ضد خود» میده. هر موجود زنده‌ای تو دنیای آسترال یکی از اینا رو داره. کاساندرا، مامودرایی چارلز بود. چارلز حتی تو رحم مادرش متوجه شر بودن کاساندرا شد و از قدرت‌های ذهنیش برای حمله به اون استفاده کرد – آره، درست خوندید، تو رحم مادر. این باعث شد کاساندرا مرده به دنیا بیاد و چارلز زنده بمونه. اما صبر کنید، بدن کاساندرا به دیوارهای فاضلاب چسبید و برای دهه‌ها شروع به بازسازی خودش کرد و تمام این مدت، نقشه می‌کشید تا از چارلز انتقام بگیره. بله، همه‌ی اینا تو دنیای کمیک واقعیت داره.

کاساندرا همه‌ی قدرت‌های اگزاویه رو داره. علاوه بر اون می‌تونه سریع‌تر از یه انسان معمولی خودش رو درمان کنه، قدرت ذهن‌حرکتی داره، می‌تونه از اجسام جامد رد بشه، جهش‌هایی رو تو افرادی که توانایی‌های جهش‌یافته‌ی پنهان دارن ایجاد کنه و می‌تونه دی‌ان‌ای افراد رو دستکاری کنه. آره، همه‌ی اینا قدرت‌هاشه. واقعا زیاده.

سر غول‌پیکر مرد مورچه‌ای

Deadpool And Wolverine

یه نمای نزدیک از بالا می‌بینیم، اما پایگاه نوا داخل یه لباس مرد مورچه‌ای‌ تو حالت غول‌پیکر هستش. تو داستان لوگان پیرمرد، مرد مورچه‌ای مرده و اسکلت و لباس مرد مورچه‌ای – اسکات لانگ – توی صحرا افتاده.

خیلی شخصیت‌های دیگه هم هستن که برمی‌گردن. بیایید ببینیم چه کسایی رو می‌شناسیم.

لیدی دث‌استرایک و شاید بقیه؟

Deadpool And Wolverine

زن سمت راستی لیدی دث‌استرایکه که تو فیلم X2 حضور داشت. نقشش رو کللی هو بازی کرده بود. باقی شخصیت‌های این تصویر از راست به چپ ممکنه کالISTO، Toad و Starfish یا Glob Hermman باشن. تمام این شخصیت‌ها تو فیلم‌های قبلی ایکس‌من یا ولورین حضور داشتن، و از اونجایی که فیلم‌های ددپول عاشق اینن که از فیلم‌های قبلی ایکس‌من چیزایی رو قرض بدن، احتمالا ما این شخصیت‌ها رو قبلا می‌شناسیم.

عزازل و شاید بقیه؟

Deadpool And Wolverine

تو انتهای سمت چپ، عزازل از فیلم «ایکس‌من: کلاس اول» رو می‌بینیم. اما از اونجا به بعد، تشخیص بقیه خیلی سخت می‌شه. چندتا حدس داریم، مردی با پیراهن راه‌راه قرمز و سفید ممکنه کلوسوس باشه، حتی اگه استفان کاپیچیچ دوباره نقش اون رو بازی کنه، که تو تریلر اول دیدیم، اما کلوسوس تو کمیک‌ها یه دوره‌ی کوتاه یه ریش باحال داشت. و این چندجهانیه، پس هر چیزی ممکنه. حتی ممکنه «روس» (با بازی کوین نش) از فیلم «پانیشر» محصول ۲۰۰۴ باشه. اگه بخوایم بر اساس رنگ لباس کسی که دقیقا سمت راستی مرد با لباس قرمز و سفید ایستاده بریم، اون می‌تونه پایرو باشه، که تو تریلر اول هم دیدیمش. ظاهرا دث‌تون هم تو این فیلم هست، پس شاید یکی از اینا اون باشه؟ به هر حال، اکثر این شخصیت‌ها برای طرفدارای کمیک یا فیلم‌های ایکس‌من قابل توجه هستن.

داگپول

Deadpool And Wolverine

داگپول (Dogpool) یه شخصیت واقعی تو کمیک‌هاست. اون وید ویلسون از زمین-۱۰۳۱۷۳ هستش. در سال ۲۰۱۰ خلق شد و همون قدرت‌های ددپول رو داره. نگاه روی صورت ولورین وقتی داگپول، صورت ددپول رو لیس میزنه هم دیدنیه.

تلپورت؟

Deadpool And Wolverine

ولورین و ددپول دارن از جمجمه‌ی غول‌پیکر مرد مورچه‌ای، برای فرار از کاساندرا نوا، به یه درگاه بین‌بعدی که معمولا با حلقه‌های اسلینگ ساخته می‌شه، شیرجه می‌زنن. اونا کجا می‌رن؟ کی میدونه! ولی خب، آدمای بیشتری غیر از وانگ یا استرنج می‌تونن از حلقه‌های اسلینگ استفاده کنن. ند هم تونست تو فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با استفاده از حلقه، درگاه درست کنه. پس یه احتمال کم وجود داره که دوباره ند رو ببینیم – یا وانگ یا استرنج یا اصلا یه نفر کاملا متفاوت با این قابلیت.

یک زاویه دیگر

Deadpool And Wolverine

معمولا وقتی از این درگاه‌ها رد می‌شی، می‌تونی ببینی داری کجا میری، اما فکر می‌کنیم این لحظه‌ی خاص تو تریلر سانسور شده تا ما نفهمیم اونا کجا می‌رن چون ممکنه داستان رو لو بده.

آنچه از این تریلر فهمیدیم

Deadpool And Wolverine

بر اساس این تریلر، این چیزهایی است که می دانیم: ددپول با TVA کار می کند و در چندجهانی سفر می کند و نیاز به کمک ولورین دارد. دنیای ولورین (چه آن سرزمین بایر که عمدتا در تریلر می بینیم یا دنیای دیگری) احتمالا تحت کنترل کاساندرا نوا، خواهر دوقلو و شرور چارلز اگزاویه است. ولورین و ددپول برای متوقف کردن او با هم متحد می شوند. به احتمال زیاد، نوا تهدیدی احتمالی برای چندجهانی است، به همین دلیل است که ولورین و ددپول باید با هم کار کنند. همچنین قرار است چهره های آشنایی زیادی در این فیلم وجود داشته باشد. با این حال، همانطور که وید به دوستانش قول داده، از مواد استفاده نخواهد کرد.
ددپول و ولورین در ۲۶ جولای به روی پرده می رود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *