۰

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2

بازی با خلاصه‌ای از دو نسخه قبلی آغاز می‌شود که به شرح جزئیات تبدیل Gabriel Belmont به دراکولا و برخورد او با پسرش Trevor می‌پردازد که او را کشته و متعاقباً زنده می‌کند‌. در ابتدای بازی، شوالیه‌ها به قلعه Gabriel می‌کنند و او به سرعت همه آن‌ها را قبل از احیا شدن با Trevor (که اکنون به نام Alucard شناخته می‌شود) خواهد کشت.

اکنون هزار سال گذشته و Gabriel در حالت ضعف ناشی از گرسنگی و بدون هیچ خاطره‌ای، در یک کلیسای دوران مدرن بیدار می‌شود. Zobek دشمن سابقش، به او درباره بازگشت Satan هشدار داده و سلاح قدیمی Gabriel، صلیب جنگی را به او می‌دهد تا با آن بواند در ازای شکست دادن دستیاران Satan و جلوگیری از بازگرداندن او‌، به نفرین خود پایان دهد. کلید بازیابی قدرت او در قلعه‌اش نهفته است و خون نفرین شده‌ای که قرن‌ها آن را زنده نگه داشته، سعی دارد Gabriel را از تلاشش باز دارد. افراد مختلفی در طول سفر Gabriel به او کمک می‌کنند، از جمله محافظ Zobek، روح همسر مرده‌اش Marie و همچنین Trevor جوان‌تر. او همچنین با انجمن Light و رهبر فعلی آن، Victor Belmont مواجه خواهد شد.

قهرمان پس از نابود کردن دو نفر از همدستان Satan و ردیابی نفر سوم، آماده کشتن او می‌شود اما با متوقف شدن توسط یک محافظ، به آخرین رویارویی خود با Alucard بازمی‌گردد. حال مشخص می‌شود که قرن‌ها پیش، Alucard با نقشه‌ای به دراکولا رسیده تا با استفاده از شمشیرش Crissaegrim بتواند هم Zobek و هم Satan را نابود کرده و با القای خوابی عمیق، رویدادهای جاری را در یک طرح، به کار گیرد. اکنون حقیقت بر ملا شده و مشخص می‌شود آن محافظ در واقع Alucard است.

در ادامه Zobek به خیانت آن‌ها پی برده و پس از حمله به هر دوی آن‌ها، توسط Gabriel کشته می‌شود. در همین حین سومین همدست، Satan را احضار کرده و Satan نیز با احضار یک هیولای پرنده، از نیت خود جهت نابودی دنیای انسان‌ها پرده‌برداری می‌کند. هنگامی که هیولا توسط Gabriel و Alucard کشته می‌شود، Satan جنازه او را تصاحب کرده و آخرین نبرد آغاز می‌گردد. پس از پیروزی قهرمانان، Alucard آماده می‌شود تا Satan را با استفاده از سلاح خود بکشد ولی Satan اصرار دارد که این کار را نکند. در نهایت Gabriel قادر خواهد بود یک بار برای همیشه Satan را کشته و پسرش را نجات دهد. او سپس «آینه سرنوشت» را از بین برده و با طلوع خورشید در شهر، همراه با Alucard به داخل کلیسای جامع خود باز خواهند گشت.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *