۰

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

بازی در یک دنیای موازی از فرنچایز Devil May Cry در Limbo City اتفاق می‌افتد، شهری مدرن که به طور مخفیانه توسط شیاطین قدرتمند کنترل می‌شود و آسایش را از زندگی بشریت سلب کرده است. Dante مرد جوانی که از وجود شیاطین آگاه است و در نقطه‌ای دور از مرکز شهر ساکن می‌باشد، زندگی خود را با افراط در خوردن غذاهای ناسالم تلف کرده و در عین حال، به طور مخفیانه به مبارزه با شیاطین می‌پردازد.

او یک روز توسط دختر جوانی به نام Kat از خطرات قریب‌الوقوع شهر آگاه می‌شود و در همین حال، یکی از شیاطین به نام Hunter او را به Limbo کشیده و تریلر اقامتی او را که در انتهای اسکله Bellevue پارک شده، در هم می‌کوبد. بنابراین Dante سلاح‌هایش را برداشته و با کمک Kat که قادر است با قدرت‌های روانی خود به Limbo نگاه کند، Hunter را خواهد کشت. سپس به دنیای انسان ها بازگشته و پیشنهاد Kat را برای ملاقات با رئیسش Vergil می‌پذیرد.

در طول راه، Kat توضیح می‌دهد که Vergil رهبر سازمانی به نام Order است که قصد افشای شیاطین و رهایی جهان از کنترل آن‌ها را دارد و پس از رسیدن به Vergil او نیز می‌گوید که قصد دارد Dante را در این سازمان استخدام کند. Dante در ادامه پی می‌برد که او و Vergil نه تنها برادران دوقلویی هستند که مدت‌هاست مفقود بوده‌اند، بلکه از نژاد Nephilim (فرزند یک فرشته و یک شیطان) و تنها موجوداتی هستند که قادر به کشتن Mundus، پادشاه شیطان بی‌رحم می‌باشند. پدر آن‌ها Sparda در جنگ علیه فرشتگان، ستوان ارشد Mundus بوده ولی مدتی بعد، از طریق ازدواج با یک فرشته به نام Eva، به Mundus خیانت کرده است. Mundus نیز که از نژاد Nephilim واهمه داشته و آن‌ها را موجوداتی شنیع می‌دانسته، Eva را با دستان خود به قتل رسانده است. Sparda پسرانش را در امان نگه می‌دارد و پس از پاکسازی خاطرات آن‌ها برای محافظت از خودشان، به هر کدام یک شمشیر می‌دهد. (شمشیر Rebellion برای Dante و شمشیر Yamato برای Vergil). مدتی بعد Sparda توسط Mundus اسیر شده و به شکنجه ابدی محکوم خواهد شد اما Mundus که از وجود Vergil بی‌خبر بوده، سوگند خورده تا روزی Dante را نابود کند. Dante از طریق بازدید از عمارت متروک خانواده‌اش و اطلاع از گذشته خود، تصمیم می‌گیرد به Vergil کمک کند تا Mundus و رژیم او را سرنگون سازد.

قهرمان بازی با کمک Kat به مرور می‌تواند عملیات‌های Mundus را از بین برده و شیاطین او را نیز از سر راه بردارد. او مدتی بعد شاهد یورش یک تیم SWAT به مقر Order است که تمامی پیروان Vergil را قتل‌عام می‌کنند، بنابراین به Limbo رفته و Vergil را نجات می‌دهد اما شیاطین، با ربودن Kat و ضرب‌وشتم وحشیانه، او را نزد Mundus خواهند برد. Dante با دزدیدن معشوقه Mundus یعنی Lilith که آبستن به فرزند اوست، به Mundus پیشنهاد می‌دهد که او را با Kat مبادله نماید اما در حین مبادله، Vergil به طرز وحشیانه‌ای Lilith را سلاخی کرده و وارث Mundus را می‌کشد. Mundus اکنون از شدت خشم، از یک طغیان قدرت که باعث تضعیف «دروازه جهنم» می‌شود، استفاده کرده تا دروازه‌ای به دنیای شیاطین در سنگر خود داخل برج Silver Sacks باز کرده و بدین ترتیب، بخش زیادی از شهر را نابود خواهد کرد. Kat پس از بهبودی از جراحات، Dante و Vergil را با یک نقشه دقیق برای نفوذ به برج و شکست Mundus هدایت می‌کند که Dante می‌تواند Mundus را از پناهگاه بیرون کشیده و Vergil نیز «دروازه جهنم» را مهر و موم می‌کند تا Mundus آسیب‌پذیر شود اما Mundus از زیر آوار شهر، برای خودش بدن عظیمی تشکیل داده و به نبرد با برادران می‌رود اما Dante با رسیدن به بدن اصلی و فیزیکی خود، قادر خواهد بود او را نابود کند. Limbo با نابودی Mundus در دنیای انسان‌ها فرو می‌ریزد و هنگامی که انسان‌ها می‌توانند شیاطین را مشاهده کنند، هرج‌ومرج و هیاهو در سراسر جهان ایجاد خواهد شد.

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

داستان بازی DmC: Devil May Cry (2013)

با مرگ Mundus، اکنون Vergil نیت واقعی خود را آشکار می‌کند. در واقع او قصد دارد به جای پادشاه شیاطین بر بشریت حکومت کند و می‌گوید او و Dante به عنوان Nephilim باید از انسان‌ها در برابر خودشان محافظت نمایند. او همچنین Kat را رها کرده و او را صرفاً به خاطر انسان بودنش موجودی بی‌ارزش می‌داند. Dante که از ماهیت واقعی برادرش وحشت‌زده شده، به مقابله با او پرداخته و در مبارزه‌ای نفس‌گیر، قادر خواهد تا برادرش را شکست دهد. او سپس طبق خواسته Kat از کشتن برادرش منع شده و Vergil نیز آنجا را با شرمندگی ترک می‌کند.

اکنون Dante در مواجهه با دنیایی که مملو از شیاطین است و تنها خانواده‌ای که ازش باقی‌مانده بود رها شده است، هویت و هدف خود را زیر سوال می‌برد اما Kat با این جمله به او آرامش می‌دهد: تو Dante هستی، نه بیشتر و نه کمتر.»

در نهایت Dante با استفاده از تمام قدرت اهریمنی خود که اکنون کاملاً سفید شده، تصمیم می‌گیرد تا با شکار شیاطین از انسان‌ها محافظت نماید.

بسته الحاقی Vergil’s Downfall نشان می‌دهد که Vergil پس از شکست، خود را در یک بُعد ناشناخته می‌یابد، جایی که با صدای مادرش به سمت نور هدایت می‌گردد، بنابراین نور را دنبال کرده و سپس با توهمات Kat و Dante روبرو می‌شود که Dante دوباره او را زخمی می‌کند. Vergil با توهمی از خودش نجات یافته و مجبور می‌شود تا با انبوهی از شیاطین مبارزه کند. او می‌تواند توهمات برادرش و Kat را از سر راه بردارد اما مادرش پس از ابراز وحشت از دیدن پسرش که به هیولا تبدیل شده، ناپدید می‌شود. Vergil در نهایت با کشتن توهمی از خودش در نبرد، به دنیای واقعی باز خواهد گشت، در حالی شیاطین به او نزدیک می‌شوند و با تعظیم جلوی پایش، او را به عنوان پادشاه جدید خود می‌پذیرند. اکنون Vergil با اطمینان از آینده، ارتش جدید خود را به مکان‌های ناشناخته هدایت خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *