۰

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

در سال ۱۰۴۷ اتحادیه آسمان‌ها و زمین توسط نیرویی شرور به نام Lords of Shadow تهدید شده است. یک طلسم تاریک، ارواح مردگان را در برزخ به دام انداخته و همچنین شیاطین به موجودات زنده حمله‌ور شده‌اند.

شخصیت اصلی، Gabriel Belmont عضوی از انجمن برادری Light است، یک گروه نخبه از شوالیه‌های مقدس که از مردم بی‌گناه در برابر موجودات ماورایی محافظت می‌کنند. Marie، همسر Gabriel به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده و روح او که در برزخ گیر افتاده، نمی‌تواند آنجا را ترک کند. از آنجایی که Marie اکنون نه زنده است و نه مرده، متوجه می‌شود که چه چیزی در خطر است و Gabriel را به سمت سرنوشت خود راهنمایی می‌کند تا با تحقیق در مورد طلسم تاریک، در مسیر نجات جهان قدم بردارد. او به یک سرزمین ویران‌شده سفر کرده و با شخصیت‌های دیگری ملاقات می‌کند، مانند Zobek، مسن‌ترین عضو انجمن Light و راوی داستان. همچنین دو نقاب God و Devil در بازی وجود دارند که نقاب God دارای قدرت احیای مردگان است. Gabriel قصد دارد با کشتن سه جناح Lords of Shadow تکه‌های نقاب God را به دست آورده و همسر خود را به زندگی بازگرداند.

داستان بازی:
قهرمان توسط انجمن Light به دریاچه Oblivion فرستاده می‌شود و در آنجا روح همسرش Marie به او می‌گوید ارواح بنیان‌گذاران انجمن Light به او گفته‌اند که قدرت Lords of Shadow جهان را نجات خواهد داد. در ادامه یکی دیگر از افراد انجمن Light به نام Zobek می‌گوید یک پیشگویی که توسط چند نفر مخفی شده، می‌گوید یک جنگجوی پاک‌دل، قدرت Lords of Shadow را برای غلبه بر شرارت خواهد گرفت. همچنین می‌گوید که او و Gabriel باید وارد سرزمین Lords of Shadow شوند تا با متحد کردن مجدد نیروهای آسمان و زمین، Gabriel بتواند Marie را از برزخ بازگرداند.

در ادامه Gabriel می‌تواند Cornell، رئیس گرگینه‌ها و Carmilla، ملکه خون‌آشام را جهت به دست آوردن دو قطعه اول ماسک God شکست دهد. او متوجه می‌شود که آن‌ها قبلا دو نفر از سه عضو بنیان‌گذار انجمن Light بوده‌اند که با افراد Satan (آنتاگونیست اصلی بازی) جنگیده و روح آن‌ها پس از عروج به آسمان، قسمت‌های تاریک خود را که تحت عنوان Lords of Shadow شناخته می‌شود، پشت سر گذاشته‌اند.

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

داستان بازی Castlevania: Lords of Shadow

برای به دست آوردن آخرین قسمت نقاب، Gabriel به سرزمین Necromancers می‌رود که در آنجا، Zobek با نقاب Devil بر روی صورتش ظاهر شده و فاش می‌کند که او ارباب این سرزمین می‌باشد و از تقسیم قدرت بین سه نفر از Lords of Shadow خسته شده است. او با هماهنگ کردن وقایع داستان، جهنم را برای یافتن این قدرت جستجو کرده تا اینکه نیروی شیطانی به او نفوذ نموده و دانش خود را در مورد هنرهای تاریک گسترش داده است. وقوع این حادثه به او اجازه داده طلسمی که زمین را از بهشت جدا می‌کند، خلق کند تا ارواح محبوس در برزخ، با افراد محفل Light ارتباط برقرار نمایند. Zobek فاش می‌کند که از ماسک Devil بر روی Gabriel استفاده کرده تا تحت تأثیر شرارت آن قرار بگیرد و سپس او را وادار کرده تا با دستان خودش، Marie را بکشد. تنها چیزی که Zobek نیاز داشته، این بوده که Gabriel قدرت ارواح را بازگرداند تا از سوء‌ظن آنها جلوگیری نماید. در این حین Satan سر رسیده و پس از گرفتن نقاب God از Zobek او را می‌کشد. Satan خود را به عنوان مغز متفکر تمام این حوادث معرفی کرده و می‌گوید به Zobek قدرت داده تا با انتقام گرفتن از خدا، بتواندبه آسمان بازگردد.

اکنون زمان مبارزه Gabriel با Satan فرا می‌رسد و Gabriel پس از پیروزی در این نبرد، ارواح مردگان را از برزخ رها می‌کند ولی متوجه می‌شود که نقاب God قادر نیست Marie را به زندگی بازگرداند و فقط می‌تواند با نقاب، Marie را تماشا کند. Marie به او می‌گوید که زندگی جدیدی به او داده شده و سپس همراه با نقاب، عزیمت خواهد کرد.

داستان توسط دو بسته الحاقی با عناوین Reverie و Resurrection گسترش یافته است. Gabriel در بسته الحاقی Reverie همراه با Laura، دختر Carmilla قصد دارند Forgotten One، یک موجود شرور باستانی را شکست دهند. Laura قبل از مقابله با این موجود، به Gabriel می‌گوید که او نمی‌تواند به شکل فانی خود وارد پورتال شود، بنابراین Gabriel مقداری از خون Laura را می‌نوشد تا پس از تبدیل شدن به یک خون‌آشام، بتواند وارد زندان شده و به مبارزه با Forgotten One بپردازد.

در بسته الحاقی Resurrection دوباره Gabriel به مبارزه با Forgotten One می‌رود که این دفعه، قصد نابودی دنیای انسان‌ها را دارد. Gabriel پس از پیروزی در این مبارزه، توسط قدرت Forgotten One آلوده می‌شود و پس از نابود کردن صلیب رزمی خود، آنجا را از طریق پورتال ترک خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *