۰

داستان بازی Crash of The Titans

داستان بازی Crash of The Titans

داستان بازی Crash of The Titans

داستان بازی Crash of The Titans

در ابتدای بازی، Crash همراه با خواهرش Coco، برادرش Crunch و همچنین Aku Aku دور یکدیگر جمع‌اند که دکتر Cortex سر رسیده و پس از دستگیری Coco و Aku Aku، با یک سلاح مخصوص به Crunch شلیک کرده و او را درون یک تکه یخ اسیر می‌کند. Crash در حین فرار Cortex، یکی از وسایل Coco را به سمت کشتی هوایی او پرتاب می‌کند که باعث می‌شود زنجیر نگهدارنده قفس Aku Aku پاره شده و قفس در جنگل مجاور سقوط کند. Crash پس از نجات Aku Aku، متوجه می‌شود که Cortex و Uka Uka در حال دزدیدن ماده‌ای اسرارآمیز به نام Mojo از معبدی در همان نزدیکی هستند و با رسیدن آن‌ها به معبد، Cortex از نقشه‌اش برای استفاده از Mojo جهت خلق ارتشی از موجودات جهش‌یافته وفادار پرده‌برداری می‌کند. او همچنین می‌گوید رباتی به نام Doominator طراحی کرده که با درهم‌کوبیدن جزایر Wumpa قصد دارد جهان را تسخیر کند اما Crash می‌تواند Cortex را شکست داده و Cortex در حین فرار می‌گوید Crash هرگز پایگاه او را پیدا نخواهد کرد.

اکنون Uka Uka در پایگاه، از این‌که Cortex دوباره در نابودی Crash شکست خورده، ناراحت است و با وجود اعتراض‌های Cortex و N-Gin و Tiny Tiger، اکنون خواهرزاده Cortex یعنی Nina را جایگزین او می‌کند. Nina سپس Coco را شستشوی مغزی داده و او را وادار می‌کند در ساخت Doominator شرکت کند. در طول بازی، Crash و Aku Aku از دشمنان همیشگی خود یعنی Tiny Tiger و N-Gin و Uka Uka در مورد مکان نگهداری Coco بازجویی می‌کنند که همگی قسمت‌هایی از نقشه Nina را فاش خواهند کرد.

هنگامی که Crash با Nina در داخل ربات Doominator روبرو می‌شود، ربات مخصوص خود را با نام Arachnina احضار کرده و با Crash مبارزه می‌کند. Crash در نهایت قادر خواهد بود ربات را نابود کرده و پس از آزاد کردن Coco، ربات Doominator را نیز غیرفعال نماید. با فروریزی Doominator بخشی از جزیره Wumpa نابود می‌شود و Cortex نیز در حین فرار، Nina را به خاطر خیانت به او تمجید کرده و سوگند می‌خورد که دوباره بازمی‌گردد. Crash همراه با Coco و Aku Aku به جایی که بازی آغاز شد برمی‌گردند و Crunch نیز قادر است خود را از درون تکه یخ، آزاد نماید. آن‌ها اکنون می‌خواهند جشن بگیرند و این موضوع باعث می‌شود Crash برای اولین بار، لب به سخن گشوده و فریاد بزند: «پنکیک»

نسخه Nintendo DS بازی تا حد زیادی از داستان همین نسخه پیروی می‌کند اما با تغییرات جزئی، مانند نقش بیشتر Nina در داستان و حضور Dingodile.

در نسخه Game Boy Advance همچنین Dingodile و برخی تفاوت‌های داستانی حضور دارند، مانند ربات Arachnina (که با نام قدیمی‌اش Spiderbot شناخته می‌شود) و بازگشت Cortex پس از شکست Nina در جزیره N-Trapment.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *