۰

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز ۲ | خانواده از دست رفته

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز 2

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز ۲ | خانواده از دست رفته

داستان در Dark Souls II اغلب به گونه ای پنهان می شود که بازیکنانی که به دنبال آن نیستند ممکن است آن را از دست بدهند. همانطور که در کتاب Beyond the Grave مستند شده است، این یک انتخاب طراحی هدفمند است که به معنای واقعی تر کردن داستان است. اگر بازیکنان می‌خواهند درباره یک مکان اطلاعات بیشتری کسب کنند، باید به طور عمدی سرنخ‌هایی را بین آیتم‌های موجود در آن مکان و موجودات نزدیک به هم وصل کنند تا داستان را کشف کنند. وقتی صحبت از افراد بازی‌های Soulsborne می‌شود، برخی از شخصیت‌ها داستان‌های پیچیده و غم انگیزی دارند که ممکن است برخی از بازیکنان بدون آگاهی کامل از آن‌ها غافل شوند.
یکی از این کوئستلاین ها شامل Lucatiel از Mirrah است، شخصیتی که بازیکنان می توانند ابتدا در No-Man’s Wharf کشف کنند. در ابتدا، او شخصیت بازیکن را نادیده می گیرد و چیز زیادی را فاش نمی کند. با این حال، با کمی اصرار، بازیکن می‌تواند درباره این جنگجوی ترسناک بیشتر بیاموزد، از جمله آخرین تلاش او برای نجات خود و درمان برادرش.

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز 2

برای شروع در این کوئست لاین، بازیکنان باید با Lucatiel از Mirrah در No-Man’s Wharf صحبت کنند و همه گزینه های دیالوگ او را نه تنها یک بار، بلکه دو بار بررسی کنند. از اینجا، بازیکنان می‌توانند از انکار اولیه او عبور کنند و یاد بگیرند که او در جستجوی روح‌های قدرتمند آمده است. صحبت کردن با او برای بار سوم به بازیکنان این امکان را می دهد که او را برای جنگ احضار کنند.

لوکاتیل دوباره در The Lost Bastille ظاهر خواهد شد. بازیکنان باید پنج بار با او صحبت کنند تا گزینه های دیالوگ او را تمام کنند. او در مورد Mirrah و اینکه چگونه دائماً در حال جنگ است صحبت خواهد کرد. او افسوس خواهد خورد که تنها راه برای مردمش برای ایجاد نام برای خود، اثبات قدرت خود در نبرد است، که اغلب شامل پیوستن به نظم است. او شروع می کند به توضیح اینکه چرا به Drangleic آمده است قبل از اینکه خودش را قطع کند.

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز 2

سپس لوکاتیل اطلاعاتی در مورد هالو به بازیکن می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه به افسانه‌هایی معتقد است که می‌توان با استفاده از روح‌ها از تبدیل شدن به هالو فرار کرد، اما پس از تبدیل شدن به یک هالو، راهی برای دوباره انسان شدن وجود ندارد.

تبدیل شدن به یک توخالی مکانیک مهم سری Dark Souls است، زیرا این حالتی است که بازیکنان پس از مرگ در آن قرار خواهند گرفت. تنها راهی که یک بازیکن می‌تواند بخشی از انسانیت خود را به دست آورد، ارائه روح در آتش است، که به نظر می‌رسد با افسانه‌هایی که لوکاتیل توصیف می‌کند مطابقت دارد.

بازیکنان باید به ماسکی که لوکاتیل می پوشد، توجه داشته باشند، دقیقاً مانند سایر Undead ها. استنباط وضعیت فعلی او آسان است. با این حال، چیزهای بیشتری برای کشف لوکاتیل وجود دارد که داستان غم انگیزی نه تنها از او، بلکه برادرش را نیز روایت می کند.

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز 2

سومین مکان لوکاتیل در قله ارتن است. او به بازیکن سلام می کند و توضیح می دهد که افکارش تیره شده است. او شروع به از دست دادن برخی از قدیمی ترین خاطرات خود کرده است که او را به وحشت می اندازد. او با صدای بلند فکر می‌کند و به این فکر می‌کند که اگر ذهنش از بین برود چه چیزی از او باقی می‌ماند. این جایی است که بازیکن می‌تواند ابتدا از برادر لوکاتیل مطلع شود. او توضیح خواهد داد که چگونه آن دو نفر با هم حصار کشیدن را یاد گرفتند و چگونه او در جنگ با شمشیر برتری بیشتری داشت، تا جایی که نتوانست او را در نبرد شکست دهد. او همچنین در مورد چگونگی ناپدید شدن برادرش یک روز صحبت می کند و او را وادار می کند تا فرض کند نفرین Undead او را نیز وارد کرده است. چهارمین رویارویی او در بلک گولچ، به محو شدن خاطراتش ادامه می دهد. او به این فکر می‌کند که آیا در حفظ این ایده از «خود» خود وسواس دارد یا خیر، آن را نفرینی می‌بیند که وقتی به دنیا می‌آیند بر دوش همه قرار می‌گیرد. او همچنین اعتراف می کند که اگر ضربه زدن به شخصیت بازیکن او را از شر نفرین مردگان رها کند، بدون تردید این کار را انجام می دهد.

آخرین باری که ممکن است با لوکاتیل در Dark Souls II صحبت شود، در Aldia’s Keep است. از دست دادن حافظه او به جایی رسیده است که او برای یادآوری برخوردهای قبلی خود با بازیکن تلاش می کند، اما هنوز هم می تواند مردگان انتخاب شده را بشناسد. او چیز زیادی برای گفتن نخواهد داشت، اما از مردگان برگزیده می خواهد که نام او را به خاطر بسپارد، زیرا می ترسد به زودی آن را فراموش کند. در این مرحله، پیشروی بیشتر در Aldia’s Keep، بازیکن را مجبور می‌کند تا با برادرش، اسلاتیل، که در جستجوی نفرین Undead به یک شبح سیاه تبدیل شده است، مبارزه کند.

داستان غم انگیر لوکاتیل در بازی دارک سولز 2

بازیکنان می توانند داستان لوکاتیل را به سادگی با صحبت کردن با او در هر مکانی که پیدا می کند، کشف کنند. با این حال، اگر بازیکن نیز او را برای سه باس فایت احضار کند، او تجهیزات خود را در Aldia’s Keep در آخرین مکالمه خود با Chosen Undead به آنها پیشنهاد می کند. زره و ماسک مقدار زیادی مقاومت در برابر رعد و برق را ارائه می دهند و شرح زره از دستاوردهای لوکاتیل که از یک دهقان به یک شوالیه نظم برای فرار از فقر تبدیل شده است، تاسف می خورد.

داستان لوکاتیل یکی از انواع از دست دادن است. او اشاره می کند که به دلیل وضعیت او به عنوان یک مرده، دیگر در Mirrah یا Order مورد استقبال قرار نمی گیرد. او عنوانی را که برای رسیدن به آن زحمت کشیده بود از دست داد، برادرش را از دست داد و حالا خاطراتش را از دست داده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *