۰

داستان بازی Dino Crisis 2

داستان بازی Dino Crisis 2

داستان بازی Dino Crisis 2

داستان بازی Dino Crisis 2

در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۰، واحد TRAT از ارتش ایالات متحده برای بررسی ناپدید شدن شهر Edward و حومه‌ی آن دست به کار می‌شود. مأموریت آن‌ها سفر از طریق دروازه‌ی زمان، یافتن ۱۳۰۰ بازمانده و جمع‌آوری بقایای اطلاعات در پروژه‌ی «انرژی سوم» است. Regina که نقش عامل اطلاعات را دارد، به دلیل تجربیات گذشته‌ی خود و در نقش یک مشاور به این مأموریت اعزام می‌شود. سربازان اردوگاه در حین ورود، توسط گروهی از Velociraptor (نژادی از دایناسورها) مورد حمله قرار می‌گیرند و هنگامی که سروکله‌ی یک T-Rex پیدا می‌شود، دایناسورها پا به فرار گذاشته و از تمام سربازان، فقط ستوان Dylan Morton و Regina و یکی از افراد TRAT به نام David جان سالم به در می‌برند که David با شلیک یک راکت به چشم T-Rex قادر است فرار Dylan و Regina را تضمین کند. Regina به کشتی حمل‌ونقل بازگشته و Dylan نیز به جنگل می‌رود که در حین بررسی یک مرکز نظامی، به یک شخص مرموز کلاه‌دار برخورد می‌کند. Dylan در لحظه‌ی ورود به آنجا دوباره با T-Rex مجروح روبرو می‌شود و هنگام فرار به سمت پادگان، چندین مهاجم کلاه‌دار به سمت او شلیک می‌کنند ولی Dylan خیلی سریع پا به فرار می‌گذارد.

او بعداً تلاش می‌کند تا یک کارت هوشمند را بازیابی کند ولی با فعال شدن هشدار امنیتی، داخل اتاق محبوس می‌شود که در این حین، Regina با دریافت تماس اضطراری او، به موقعیت مکانی Dylan رفته و پس از شکست یک Allosaurus می‌تواند دوستش را نجات دهد.

او سپس یکی از مهاجمان مرموز را اسیر می‌کند، یعنی دختر نوجوان مو بلوندی که قادر به صحبت کردن نیست. آن‌ها وقتی به کشتی خود بازمی‌گردند، موتورخانه را غارت‌شده می‌یابند و دختر نوجوان نیز در طول مسیر، ارتباطی آشنا با Dylan نشان داده و سعی می‌کند به او نزدیک شود.

مدتی بعد Dylan در مرکز تحقیقاتی مملو از Oviraptor و یک Compsognathus، اتاق‌های نگهدارنده‌ی انسانی و یک باتری استارت را برای کشتی پیدا می‌کند تا بتواند آن را به حرکت درآورد. وی پس از بازگشت، متوجه می‌شود که دختر نوجوان فرار کرده و این نظریه را مطرح می‌کند که مهاجمان، ممکن است متعلق به دوره‌ی زمانی متفاوتی باشند. سپس همراه با Regina از کشتی تعمیرشده برای رسیدن به تأسیسات دریایی «انرژی سوم» استفاده می‌کنند که Regina از لباس غواصیِ داخل تأسیسات، برای بررسی راکتور زیر آب استفاده کرده و در طول مسیر با دو نژاد جدیدی از دایناسورها به نام Mosasaurus و Plesiosaurus مبارزه می‌کند. او وقتی که به سطح آب بازگشته و دوباره به Dylan ملحق می‌شود، یک تماس اضطراری از David دریافت می‌کند که چندین بازمانده را در شهر Edward پیدا کرده است. آن‌ها ابتدا از یک آتشفشان مملو از Inostrancevia و محل لانه‌سازی Allosaurus عبور کرده و سپس با یک بچه دایناسور در حال مرگ از نژاد Triceratops روبرو می‌شوند. Dylan و Regina خیلی آرام به او نزدیک می‌شوند که ناگهان، بچه دایناسور از ترس فریاد کشیده و این موضوع، باعث می‌شود تا Triceratopsهای بالغ، در جنگل به دنبال Dylan و Regina بگذارند. دو کاراکتر بازی به کمک یک کامیون پا به فرار گذاشته و با مسلسلی که روی آن تعبیه شده، می‌توانند از خودشان دفاع کنند. با این حال، لحظاتی بعد داخل یک علفزار سقوط کرده و به کمک شلیک هلکوپتر David، می‌توانند از حمله‌ی Raptor جان سالم به در ببرند.

دو کاراکتر بازی دوباره از یکدیگر جدا شده و Dylan با استفاده از یک تانک با T-Rex درگیر می‌شود. در این حین، یکی دیگر از مهاجمان کلاهدار به Dylan حمله‌ور می‌شود که ناگهان دختر بلوند سر رسیده و Dylan را از دست او نجات می‌دهد. در این بحبوحه، به طور تصادفی یک گردنبند نقره از دور گردن دختر بلوند رها شده و دوباره پا به فرار می‌گذارد. از طرفی دیگر، Regina که تصمیم گرفته مأموریت خود در شهر Edward را به سرانجام برساند، به طرف یک انبار موشک در جنگل روانه می‌شود.

داستان بازی Dino Crisis 2

داستان بازی Dino Crisis 2

او در آنجا قادر است اطلاعات «انرژی سوم» را  پیدا کند که دوباره T-Rex سر می‌رسد ولی ناگهان یک Giganotosaurus غول‌پیکر پیدا شده و T-Rex را به طور وحشیانه‌ای به خاک و خون می‌کِشد. این دایناسور عظیم‌الجثه اکنون Regina را در داخل انبار موشک دنبال کرده و با آسیبی که به محیط وارد می‌کند، باعث می‌شود شمارش معکوس پرتاب موشک آغاز شود. Regina نیز در این مبارزه، هم می‌تواند دریچه‌های گاز را مشتعل کند تا با سوزاندن سر Giganotosaurus او را بیهوش کند و هم قادر است شمارش معکوس را متوقف سازد اما دایناسود دوباره به هوش آمده و با کوبیدن موشک به زمین، کل پایگاه را نابود می‌کند. Regina و Dylan و David در حین فرار، مسیر رودخانه را باز می‌کنند که ناگهان Dylan با حمله‌ی یک Allosaurus مجروح می‌شود و David برای نجات او، با پرتاب کردن Dylan به داخل رودخانه، خودش را قربانی می‌کند.

در پایین رودخانه، Dylan به مرکز تحقیقاتی دیگری رسیده و برای باری دیگر، با دختر مو بلوند روبرو می‌شود. او در داخل مرکز، یک هولوگرام ضبط‌شده از Dylan مسن مربوط به سال ۲۰۵۵ پخش می‌کند و به منشاء این فاجعه پی می‌برد. در واقع بارگذاری بیش از حد در سال ۲۰۰۹ باعث تغییرات زمانی در دوره کرتاسه شده، تاریخ زمین را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار داده و یک جدول زمانی جایگزین ایجاد کرده که بشریت در آن وجود خارجی ندارد. سازمان بین‌المللی برای رفع این مشکل، طرح Noah’s Ark را تصویب کرده است، یعنی آن‌ها با استفاده از فناوری «دروازه‌ی زمان» موجودات زنده‌ی دوره کرتاسه را به سه میلیون سال بعد، با محیط‌های مشابه منتقل می‌کنند، جایی که قادر خواهند بود بدون تأثیر تغییرات رشد نمایند. همچنین موجودات زنده با جلوگیری از تحریف‌ها، به دوره‌ی زمانی اولیه‌ی خود بازگردانده می‌شوند. با این حال، زمانی که تیم Noah’s Ark قصد بازگشت داشته، دروازه به علت بارگذاری بیش از حد، نابود شده و دایناسورها و انسان‌ها را در آینده سرگردان کرده است. اکنون مشخص می‌شود که مهاجمان کلاه‌دار، تنها فرزندان باقی‌مانده هستند که به این مرکز آورده شده و برای رشد و یادگیری، در اتاقک‌های مخصوص حمایت از زندگی قرار گرفته‌اند ولی عوارض جانبی اتاق‌ها به قیمت سلب توانایی تکلم بچه‌ها تمام شده و به آن‌ها اجازه داده تا با دایناسورها همزیستی کنند و به هر کسی که آن‌ها را تهدید کند، حمله‌ور شوند. Dylan همچنین در این مرحله متوجه می‌شود که این دختر جوان بلوند، دختر آینده‌اش Paula است. سپس هولوگرام به Dylan می‌گوید که از طریق تنها دروازه‌ی باقی‌مانده، می‌توانند به خانه بازگردند اما فقط یک بار کار می‌کند و از Dylan می‌خواهد که Paula را همراه خود ببرد.

سیستم تخریب خودکار تأسیسات، توسط تنها چهره‌ی باقی‌مانده از مهاجمان کلاه‌دار فعال می‌شود که Paula پا به فرار گذاشته و Dylan نیز به مبارزه با مهاجم می‌پردازد اما وقتی Giganotosaurus که از انفجار جان سالم به در برده سر می‌رسد، جنگ بین این دو متوقف می‌شود. مهاجم کلاه‌دار از روی پل به پایین پرتاب شده و کشته می‌شود، در حالی که Dylan می‌تواند در نهایت، دایناسور را با استفاده از لیزر بسوزاند. سپس زمین‌لرزه‌ای رخ داده و باعث می‌شود که تجهیزات پایگاه، روی Paula سقوط کرده و پای او را زخمی کند. حال که زمان زیادی تا انفجار پایگاه باقی نمانده و Dylan هم قادر نیست Paula را آزاد کند، با دخترش می‌ماند و به Regina می‌گوید که با اطلاعات «انرژی سوم» به خانه بازگردد و آن‌ها را در دوره‌ی زمانی قبلی نجات دهد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *