۰

بررسی شایعات شخصیت اصلی Assassin’s Creed Hexe

احتمالا تا انتشار بازی Assassin’s Creed Hexe هنوز زمان زیادی باقی مانده است، با این حال، به دلیل رازآمیزی که آن را احاطه کرده و مضامین به ظاهر منحصر به فردش، همین حالا هم عنوانی بسیار مورد انتظار است. می‌توان گفت که فرنچایز Assassin’s Creed برای مدتی است که به یک بازسازی اساسی نیاز دارد، و هر شایعه‌ای که درباره Assassin’s Creed Hexe منتشر می‌شود، اینطور به نظر می‌رسد که این بازی قرار است آن را محقق کند – البته اگر Assassin’s Creed Red قبل از آن موفق به این کار نشود. با این حال، حتی اگر Assassin’s Creed Red بازی فوق‌العاده‌ای باشد، شاید نتواند آن رنگ و لعاب جدیدی را که گفته می‌شود Hexe به Assassin’s Creed می‌بخشد، ارائه دهد، زیرا طبق شایعات، این بازی قرار است تاریک‌تر و فراطبیعی‌تر از هر عنوان دیگری از Assassin’s Creed تا به امروز باشد.

شخصیت اصلی Assassin's Creed Hexe
بخش عمده‌ای از شایعات پیرامون Assassin’s Creed Hexe مربوط به مکان آن است. با این حال، به نظر می‌رسد شایعات دیگری نیز به شخصیت اصلی بازی اشاره می‌کنند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، قهرمان اصلی Hexe می‌تواند یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های اصلی باشد که این فرنچایز تا به حال دیده است، و این عمدتا به دلیل مکان شایعه‌پردازی‌شده بازی است که طبق سنت Assassin’s Creed بر اساس تاریخ واقعی ساخته شده است.

شایعه شده است که Assassin’s Creed Hexe در آلمان قرن شانزدهم جریان دارد

بیشتر شایعاتی که باعث رمزآلود شدن Assassin’s Creed Hexe شده‌اند مربوط به مکان آن هستند و برخی از این شایعات با یک تریلر رسمی که یوبی‌سافت در رویداد Ubisoft Forward در سپتامبر ۲۰۲۲ برای Hexe رونمایی کرد، تأیید شده‌اند. در این تریلر، نشان برادری اساسین ها که از شاخه ساخته شده است، به نمایش درمی‌آید. در پایان تریلر، این نشان با حلقه‌ای از گویش آلمانی قدیم احاطه می‌شود که به انگلیسی ترجمه می‌شود: «ما در تاریکی کار می‌کنیم تا به روشنایی خدمت کنیم.» طرفداران سری Assassin’s Creed این را به عنوان نوعی شعار برای برادری قاتلین می‌شناسند، اما این واقعیت که به آلمانی قدیم نوشته شده است، نشان می‌دهد که Hexe در آلمان جریان خواهد داشت.
علاوه بر این، «hexe» در زبان آلمانی به معنای «جادوگر» است، بنابراین Assassin’s Creed Hexe به احتمال زیاد نه تنها در آلمان اتفاق می‌افتد، بلکه به احتمال زیاد بین سال‌های ۱۵۶۱ و ۱۶۷۰، در اوج شکار جادوگران اروپا که در جنوب غربی آلمان رخ داد، جریان خواهد داشت. اینجاست که شایعات پیرامون شخصیت اصلی Assassin’s Creed Hexe وارد بازی می‌شوند. اگرچه هیچ کدام از آنها تأیید نشده‌اند، اما با توجه به مکان آشکار Hexe، به نظر بسیار محتمل می‌رسند.

شخصیت اصلی Assassin's Creed Hexe

شایعات حول شخصیت اصلی Assassin’s Creed Hexe پیامدهای منحصر به فردی دارد

با فرض اینکه بازی Assassin’s Creed Hexe در جریان جادوگری اروپا در قرن شانزدهم نباشد، شایعات در مورد شخصیت اصلی بازی پیامدهای منحصر به فردی را به همراه دارد. طبق اظهاراتی که یارا طبباره، متخصص جذب استعداد در یوبی‌سافت مونترال، در اواخر سال ۲۰۲۳ در پستی در لینکدین گذاشته است، گفته می‌شود شخصیت اصلی Hexe دارای «انرژی زنانه قوی» خواهد بود. زمانی که کاربری در پاسخ به آن پست گفت: «هیجان من برای این بازی غیرقابل توصیف است. امیدوارم شخصیت اصلی انرژی زنانه قوی داشته باشد»، یارا پاسخ داد: «به روش‌های بسیار زیادی، اینطور است».

اگر این شایعات درست باشد، به احتمال زیاد Hexe دارای یک شخصیت اصلی زن خواهد بود، و او می‌تواند یکی از «جادوگر»هایی باشد که شکار می‌شوند.

شایعه دیگری در مورد شخصیت اصلی Assassin’s Creed Hexe حاکی از آن است که نام او ممکن است السا باشد که با توجه به ریشه آلمانی این اسم، نامی مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، السا به معنای «خدا سوگند من است» است که با توجه به آشفتگی مذهبی و معنوی‌ای که در دوره و مکان شایعه‌پردازی‌شده‌ی Hexe وجود داشته، می‌تواند منطقی باشد. در نهایت، السا نامی زنانه است که به طور معمول از نام عبری الیزابت گرفته شده است، که این موضوع نیز شایعه زن بودن شخصیت اصلی Hexe را تقویت می‌کند.

تا به امروز هیچ تاییدیه‌ای در مورد شخصیت اصلی Assassin’s Creed Hexe وجود نداشته است، اما به احتمال زیاد این موضوع در سال آینده یا کمی بعد از آن تغییر خواهد کرد. تا آن زمان، Hexe همچنان به عنوان یکی از مرموزترین عناوین Assassin’s Creed باقی خواهد ماند که در نهایت ممکن است به موفقیت آن کمک کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *