۰

تمام اطلاعاتی که از فصل دوم سریال The Last Of Us میدانیم

سریال محبوب آخرالزمانی اچ‌بی‌او، «آخرین بازمانده از ما»، به عنوان یک غول در عرصه بینندگان به فصل دوم بازمی‌گردد. فصل اول رویدادهای بازی ساخته شده توسط ناتی‌داگ در سال ۲۰۱۳ را از ابتدا تا انتها دنبال کرد و با پایانی دلخراش و خشونت‌آمیز به اتمام رسید. فصل دوم رویدادهای بازی «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» منتشر شده در سال ۲۰۲۰ را دنبال خواهد کرد، به این معنی که بینندگان منتظر دور دیگری از خشونت، دلشکستگی، درام و نبرد با دشمنان انسان و زامبی ها هستند.

در اینجا همه چیزهایی را که درباره فصل دوم «آخرین بازمانده از ما»ی اچ‌بی‌او می‌دانیم، آورده‌ایم.

فصل دوم سریال The Last Of Us

چه زمانی پخش می‌شود؟

فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» در حال حاضر در حال فیلمبرداری است و قرار است در سال ۲۰۲۵ از اچ‌بی‌او و مکس پخش شود. این قطعا زمان زیادی برای انتظار است. تأثیر اعتصابات هالیوود بر تاریخ پخش مشخص نیست. با این حال، می‌دانیم که صرف نظر از این موضوع، پخش سریال برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود.

الی ری‌کست نخواهد شد

کارگردان و نیل دراکمن، نویسنده سریال، بازیگر نقش الی، بلا رمزی، برای بازی در این نقش در فصل دوم بازخواهد گشت. او دوباره نقش‌آفرینی خواهد کرد، زیرا با وجود پرش زمانی پنج ساله بین فصل ۱ و ۲، سن رمزی در واقعیت (۲۰ سال) تقریباً با سن الی در بازی «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» (۱۹ سال) مطابقت دارد.

شخصیت‌ها و بازیگران جدید فصل ۲

با توجه به اینکه فصل ۲ رویدادهای «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» را پوشش می‌دهد، بینندگان می‌توانند انتظار حضور گروهی از شخصیت‌های جدید را داشته باشند. یکی از قابل‌توجه‌ترین شخصیت‌های جدید، ابی اندرسون، دختر جری اندرسون، دکتری است که در پایان فصل ۱ توسط جوئل به قتل رسید.

ابی به دنبال انتقام است و این انگیزه بخش زیادی از داستان بازی را تشکیل می‌دهد. کایتلین داور برای بازی در نقش ابی در فصل دوم انتخاب شده است.

دیگر بازیگران جدید عبارتند از:

  • ایزابلا مرسد – دینا
  • یانگ مازینو – جسی
  • دنی رامیرز – مانی
  • ارئیل بارر – مل
  • تاتی گابریل – نورا
  • اسپنسر لرد – اوون
  • کاترین اوهارا – نقش نامشخص

تغییرات اساسی

فصل اول رویدادهای بازی «آخرین بازمانده از ما» در سال ۲۰۱۳ را دنبال کرد، اما برخی تغییرات کلیدی را نیز ایجاد کرد، مانند اختصاص دادن یک کل قسمت به داستان عاشقانه بین فرانک و بیل. در پایان فصل، برای اولین بار مادر الی را روی صفحه دیدیم و سرنخی در مورد چگونگی مصونیت الی در برابر قارچ کوردیسپس به دست آوردیم. به نظر می‌رسد فصل ۲ فرمول مشابهی را دنبال کند. مازین به هالیوود ریپورتر گفت: «[فصل ۲] همانطور که [فصل ۱] متفاوت بود، متفاوت خواهد بود.» اما چقدر متفاوت خواهد بود و چقدر از منبع اصلی منحرف خواهد شد؟ مازین گفت: «گاهی اوقات به طور اساسی متفاوت خواهد بود. دقیقا شبیه بازی نخواهد بود. این سریالی خواهد بود که من و نیل می‌خواهیم بسازیم.»

تیم خلاق برای فصل ۲ بازگشته است

بینندگان ممکن است خوشحال شوند که بدانند مازین و دراکمن، ذهن‌های خلاق کلیدی پشت فصل ۱، برای فصل ۲ بازمی‌گردند. دراکمن در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «اکنون این افتخار مطلق را داریم که بتوانیم دوباره با فصل ۲ این کار را انجام دهیم.» از طرف دیگر، مازین از طرفداران برای دادن فرصت بازگشت به آنها برای فصل دوم تشکر کرد. «به عنوان طرفدار شخصیت‌ها و دنیایی که نیل و ناتی‌داگ خلق کردند، نمی‌توانم برای بازگشت به آن‌ها آماده‌تر باشم.»

فصل دوم سریال The Last Of Us

آیا فصل ۳ وجود خواهد داشت؟

شاید کمی جلوتر از خودمان حرکت می‌کنیم، اما بسیاری کنجکاو هستند که بدانند «آخرین بازمانده از ما» چند فصل خواهد داشت؟ هنوز مشخص نیست. اما جالب است که مازین و دراکمن اخیراً در مورد اینکه چگونه رویدادهای «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» در یک فصل جا نمی‌شود، صحبت کرده‌اند. اگر قرار باشد کل داستان بازی دوم روایت شود، این به معنای فصل سوم خواهد بود.

اگر «آخرین بازمانده از ما» فصل سوم داشته باشد، انتظار نمی‌رود که سریال خیلی فراتر از آن ادامه یابد، اما خلاقان سریال گفته‌اند که می‌توان تا پنج فصل هم ادامه داشت.

مازین گفته است که نمی‌خواهد «آخرین بازمانده از ما» تا ابد ادامه داشته باشد. او قصد دارد مطمئن شود که سریال از حد استقبال خود فراتر نمی‌رود.

مازین گفت: «من علاقه‌ای به سریالی که فقط برای ادامه دادن ساخته می‌شود ندارم. وقتی تبدیل به یک ماشین حرکتی دائمی می‌شود، چاره‌ای جز احمقانه شدن ندارد. پایان‌ها برای من خیلی مهم هستند.» دراکمن نیز گفت که هیچ برنامه‌ای برای روایت داستان‌هایی فراتر از اقتباس از بازی‌ها وجود ندارد. در حال حاضر، فقط «آخرین بازمانده از ما» و «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» وجود دارند. ناتی‌داگ ساخت بازی سوم «آخرین بازمانده از ما» را به طور رسمی اعلام نکرده است، بنابراین اگر سریال فقط به اقتباس از بازی‌ها بپردازد، به نظر می‌رسد پس از روایت داستان «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» به پایان خواهد رسید.

رتبه‌بندی

«آخرین بازمانده از ما» به عنوان یک سریال تلویزیونی برای اچ‌بی‌او غوغا به پا کرد. قسمت پایانی فصل ۱ در اولین شب پخش خود در ایالات متحده به ۸.۲ میلیون بیننده رسید و رکوردی برای این سریال ثبت کرد. میانگین بینندگان این سریال برای قسمت‌های ۱ تا ۶، ۳۰.۴ میلیون نفر است که بیشتر از ۲۹ میلیون بیننده «خاندان اژدها»ی اچ‌بی‌او در فصل اول آن است.

فصل ۲ در کجا پخش خواهد شد؟

مانند فصل ۱، فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» در مکس و اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

وضعیت بازی‌های «آخرین بازمانده از ما»

ناتی‌داگ در سال ۲۰۱۳ بازی «آخرین بازمانده از ما» را منتشر کرد و در سال ۲۰۲۰ دنباله‌ای با عنوان «آخرین بازمانده از ما: بخش دوم» برای آن عرضه کرد. انتظار می‌رفت بازی بعدی ناتی‌داگ «آخرین بازمانده از ما: آنلاین» باشد، اما این استودیو در سال ۲۰۲۳ ساخت این بازی را لغو کرد. در آن زمان، ناتی‌داگ اعلام کرد که حداقل دو بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه در حال ساخت دارد و بسیاری معتقدند که یکی از آن‌ها «آخرین بازمانده از ما: بخش سوم» است.

دراکمن گفت که می‌داند طرفداران خواهان ساخت «آخرین بازمانده از ما: بخش سوم» توسط ناتی‌داگ هستند، اما این اتفاق ممکن است رخ ندهد. همانطور که ناتی‌داگ علی‌رغم محبوبیت و فروش فوق‌العاده، ساخت بازی‌های «آنچارتد» را متوقف کرد، ممکن است با «آخرین بازمانده از ما» نیز همین کار را انجام دهد.

او ادامه داد: «می‌دانم طرفداران واقعاً خواهان «آخرین بازمانده از ما: بخش سوم» هستند، من دائماً در مورد آن می‌شنوم. من فقط می‌توانم بگویم که ما در حال حاضر روی پروژه بعدی خود هستیم، تصمیم قبلاً گرفته شده است. من نمی‌توانم بگویم که آن چیست، اما این فرآیندی است که ما طی کرده‌ایم.»

با این حال، به نظر می‌رسد اخیراً دراکمن نظرش را عوض کرده است. او در مستندی که در فوریه ۲۰۲۴ پخش شد، گفت که ممکن است ایده‌ای هیجان‌انگیز برای قسمت سوم این سری پیدا کرده باشد.

او گفت: «من فکر می‌کنم – آیا ایده‌ای برای [آخرین بازمانده از ما ۳] وجود دارد؟ سال‌ها بود که نتوانستم آن ایده را پیدا کنم. اما اخیراً این موضوع تغییر کرده است. من داستانی ندارم. اما من ایده‌ای دارم که برای من به اندازه ایده‌های ۱ و ۲ هیجان‌انگیز است. به عنوان یک چیز جداگانه، اما در عین حال این خط داستانی را برای هر سه قسمت حفظ می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که احتمالاً یک فصل دیگر برای این داستان وجود دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *