۰

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

کاپیتان (پروتاگونیست بازی) و خدمه‌اش متشکل از Lyria, Vyrn, Katalina, Io, Rackam, Eugen, و Rosetta با کشتی هوایی‌شان Grandcypher در طول سفر خود برای یافتن قلمرو اختری Estalucia به گنبد آسمانی Zegagrande می‌رسند. مدت کوتاهی پس از ورود، توسط هیولاها مورد حمله قرار گرفته و کاپیتان و Lyria مجبور می‌شوند اژدهای Bahamut را برای دفع دشمنان احضار نمایند ولی Lyria کنترل Bahamut را از دست داده و او به کشتی حمله‌ور می‌شود، در حالی که خدمه به سختی می‌توانند آن را دوباره تحت سلطه خود درآورند. Lyria به دلیل فشاری که برای بازگرداندن Bahamut به خود وارد کرده، داخل دریا می‌افتد و کاپیتان و Vyrn به دنبال او می‌روند. آن‌ها سپس توسط بقیه خدمه روی زمین نجات یافته و به Folca نزدیک‌ترین روستای آن حوالی می‌روند. در حالی که کشتی هوایی Grandcypher تحت تعمیرات قرار می‌گیرد، خدمه با Rolan کشیش محلی دهکده روبرو می‌شوند.

کاپیتان تصمیم می‌گیرد به Rolan در تخلیه روستاییان از جزیره مجاور Tempeal کمک کند، زیرا هیولایی به نام Furycane، از کوره در رفته و باعث طوفان‌هایی فاجعه‌بار شده است. پس از این‌که خدمه تمام روستاییان را نجات می‌دهند، به سراغ Furycane رفته و در حالی که او را با موفقیت تحت سلطه خود در می‌آورند، در کمین گروه Church of Avia به رهبری Lilith قرار می‌گیرند که Lyria را به عنوان بخشی از برنامه‌های خویش، برای رسیدن به Estalucia دستگیر می‌کند. خدمه سعی دارند او را متوقف کنند ولی توسط محافظش Id با شکست خواهند شد. آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی به Folca می‌شوند و Rolan در آنجا موافقت می‌کند به آن‌ها کمک کند. آن‌ها Lilith و Lyria را با کشتی پرنده که تازه تعمیر شده، تا معبد Managarmr تعقیب کرده و در آنجا متوجه می‌شوند Lilith از طریق گردنبندی مخصوص، Lyria را تحت کنترل خود قرار داده و هنگامی که نمی‌توانند گردنبند را از او جدا کنند، Rolan آن‌ها را به شهر Seedhollow، پایتخت Zegagrande می‌برد تا با Zathba خبررسان دنیای اموات، که می‌داند چگونه گردنبند کنترل ذهن را از بین ببرد، مشورت کند. Zathba خدمه را به برخی از خرابه‌های همان حوالی می‌فرستد که حاوی دستگاهی برای غیرفعال کردن گردنبند است و آن‌ها با یافتن دستگاه، دوباره Lilith را تا معبد هیولای Vulkan Bolla تعقیب می‌کنند، جایی که با Id متحد شده و Lyria را از دست هیولا نجات می‌دهند. با وجود جدا کردن گردنبند از Lyria، دوباره Lilith او را دزدیده و پا به فرار می‌گذارد.

اکنون که Rolan اوضاع را وخیم می‌بیند، برای خدمه فاش می‌کند که خودش و Lilith در واقع اخترانی هستند که در Sky Realm جا مانده‌اند. در حالی که او از زندگی در میان انسان‌ها راضی بود، Lilith در مورد بازگشت به خانه در Estalucia وسواس داشت که او را به سمت تأسیس گروه Church of Avia سوق داد. برنامه وی این است که پس از احیای هیولای Angra Mainyu، هیولاهای دیگری که Lyria احضار کرده را قربانی کند و بدین طریق بتواند یک پورتال به Estlaucia باز نماید ولی Rolan هشدار می‌دهد که چنین اقدامی Sky Realm را به طور کامل نابود خواهد کرد. خدمه به معبد هیولای Angra Mainyu یعنی Seedhollow یورش می‌برند تا شهری را پیدا کنند که قبلاً توسط Church of Avia مورد حمله قرار گرفته است. آن‌ها با نیروهای ویژه Lilith مبارزه کرده، Id را شکست داده و Lyria را نیز نجات می‌دهند. Lilith پس از خنثی شدن نقشه‌هایش برای قربانی کردن Lyria، اکنون Rolan را دستگیر می‌کند و قصد دارد از او به عنوان قربانی جدید استفاده نماید، بنابراین با احضار یک جزیره شناور عظیم به نام Pillar of Vayoi برای تکمیل مراسم خود به آنجا می‌رود.

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink

خدمه که مصمم هستند Lilith را متوقف نموده و Rolan را نجات دهند، به Pillar of Vayoi حمله می‌کنند، جایی که Id به آن‌ها ملحق شده و فاش می‌کند که با تمایل Lilith در راستای قربانی کردن Sky Realm برای اهداف خود مخالف است. آن‌ها تا بالای برج با دشمنان مبارزه کرده و در آنجا موفق به نجات Rolan و خنثی‌سازی مراسم Lilith خواهند شد. سپس با ترکیب قدرت سربازان سابق Lilith و ناوگان هوایی Zathba می‌توانند هیولای Angra Mainyu را نابود نمایند. Lilith که از شکست مجدد خود غضبناک شده، اژدهای Bahamut Versa که در بدن Id پنهان شده را بیدار می‌کند ولی لحظاتی بعد، اژدها از کوره در رفته و پس از پرتاب کردن Lilith به پائین دره، از آنجا فرار می‌کند. Rolan هشدار می‌دهد که این اژدها قدرت نابودی کل Sky Realm را دارد، بنابراین باید هرچه سریع‌تر متوقف شود. خدمه با کمک او می‌توانند Id را از اژدها جدا کرده و اژدها را نیز به بُعد خود بازگردانند. با این حال، کاپیتان و Id در آن بُعد به دام افتاده و Rolan آن‌ها را به بهای به دام افتادن ابدی خود نجات خواهد داد.

خدمه در نهایت همراه با Id به Folca بازگشته و پیروزی خود را جشن می‌گیرند. آن‌ها به بازسازی Zegagrande کمک خواهند کرد و همچنین به دنبال یافتن راهی برای نجات Rolan هستند که موفق می‌شوند تکه‌هایی از ژورنال او را در آن محیط پیدا کنند. Id با خواندن کامل ژورنال، متوجه می‌شود که باید از بقایای قدرت Bahamut Versa که در بدنش باقی مانده، برای باز کردن یک پورتال استفاده کند. بنابراین همراه با خدمه وارد بُعد اژدها شده و با کمک Rolan قادر خواهند بود Bahamut Versa را از بین ببرند. Rolan از کمک خدمه تشکر کرده و در نهایت، همگی به Estalucia بازمی‌گردند تا به ماجراجویی‌های خود ادامه دهند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *