۰

شایعه: دیزنی می خواهد جانی دپ را برای دزدان دریایی کارائیب ۶ بازگرداند

دزدان دریایی کارائیب 6

شایعه: دیزنی می خواهد جانی دپ را برای دزدان دریایی کارائیب ۶ بازگرداند

بر اساس آخرین شایعات در مورد مجموعه فیلم های متعلق به دیزنی، جانی دپ ممکن است در نهایت به فرانچایز دزدان دریایی کارائیب بازگردد.

پس از بازی در پنج فیلم دزدان دریایی کارائیب، جانی دپ گفت که به دلیل اتهامات مطرح شده توسط همسر سابق امبر هرد، توسط دیزنی از نقش خود در این فرانچایز اخراج شده است. دپ از آن زمان در محاکمه افترا با هرد پیروز شد و از دید بسیاری این بازیگر را توجیه کرد. این امر منجر به تقاضای بسیار زیاد طرفداران برای بازگرداندن دپ به عنوان کاپیتان جک اسپارو شده است، اگرچه این با شایعات جاری مبنی بر راه اندازی مجدد فرنچایز با یک بازیگر زن در تضاد است. با این حال، بر اساس اسکوپ فیلم، دنیل ریچتمن، اکنون در دیزنی در نظر گرفته شده است که دپ را برای فیلم برنامه ریزی شده دزدان دریایی کارائیب بازگرداند، اما این فقط برای یک نقش مکمل خواهد بود، نه اینکه کاپیتان جک به عنوان بازیگر نقش اول را نشان دهد.
در حال حاضر، این شایعات تایید نشده اند و مشخص نیست که آیا دپ واقعاً با فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب درگیر خواهد بود یا خیر. با این اوصاف، بازگرداندن دپ تعجب آور نخواهد بود، حتی اگر برای ظرفیت محدود باشد. در حالی که دیزنی ممکن است بخواهد با شخصیت‌های اصلی جدید برای ادامه فرنچایز جلو برود، حضور کاپیتان جک دپ به عنوان یک شخصیت فرعی یا حتی در یک ظاهر خاص، می‌تواند کمی سازش به نظر برسد. بسیاری از طرفداران در شبکه های اجتماعی ادعا کرده اند که اگر دپ در آن نقش نداشته باشد، از تماشای فیلم دیگری از دزدان دریایی کارائیب خودداری می کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *