۰

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

پس از اتفاقات نسخه قبلی، Zack Fair موفق می‌شود با Cloud که اکنون بیهوش است، به Midgar برسد و مشخص می‌شود که او در یک جدول زمانی زندگی می‌کند که انرژی Mako (مایع سبز حیاتی سیاره) به طور کامل تخلیه شده است، بدین معنا که پایان جهان نزدیک است. Barret و Tifa توسط نیروهای Shinra دستگیر شده‌اند، در حالی که Red XIII جان خود را فدا می‌کند تا Aerith را از اغماء نجات دهد. Zack سپس Cloud و Aerith را به خانه Elmyra می‌برد تا در آنجا مخفی شوند و همچنین بتواند Biggs آخرین بازمانده گروه Avalanche را ردیابی کند. مدتی بعد مشخص می‌شود که Biggs متعلق به خط زمانی اصلی بوده و به دلیل مداخله Whispers به جدول زمانی Zack منتقل شده است. پس از کشته شدن Biggs توسط نیروهای Shinra و پیشگویی بدشگون Marlene، اکنون Zack بر سر دو راهی قرار می‌گیرد که جان Cloud را نجات دهد یا Aerith را.

در جدول زمانی اصلی، Cloud با دوستانش در مورد گذشته خود با Sephiroth صحبت می‌کند. او می‌گوید پنج سال پیش همراه با Sephiroth به زادگاه Cloud و Tifa یعنی Nibelheim رفتند تا راکتور Mako را بررسی کنند که Sephiroth در آنجا متوجه شده او در واقع یک موجود مصنوعی است که از سلول‌های Jenova (گونه‌ای حیاتی فرازمینی) ساخته شده و با مکاشفه به جنون می‌رسد. به همین خاطر با به آتش کشیدن Nibelheim، بسیاری از ساکنان آن از جمله مادر Cloud و پدر Tifa را به قتل می‌رساند. Cloud به دنبال Sephiroth تا راکتوری که جسد Jenova در آن نگهداری می‌شود، رفته ولی هیچ خاطره‌ای ندارد که سپس چه اتفاقی افتاده است. مدتی بعد Tifa به Aerith می‌گوید با این وجود که وقایع پنج سال پیش رخ داده ولی اصلاً به یاد نمی‌آورد که Cloud در طول حمله به Nibelheim حضور داشته باشد.

روز بعد، نیروهای Shinra برای یافتن آن‌ها به شهر Kalm حمله کرده و قهرمانان بازی، مجبور می‌شوند از آنجا فرار کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند «شنل سیاهان» را دنبال کنند، نمونه‌های آزمایشی سابق Shinra که Cloud معتقد است آن‌ها را پیش Sephiroth خواهند برد. سپس رد «شنل سیاهان» را از طریق مکان‌های مختلفی مانند شهر اشغال شده Shinra در Junon، شهر تفریحی Casa del Sol، شهر Corel (زادگاه Barret)، پارک تفریحی Gold Saucer، شهر Gongaga (زادگاه Zack)، شهر Cosmo Canyon (زادگاه Red XIII) دنبال می‌کنند و در نهایت با Nibelheim بازسازی‌شده روبرو می‌شوند. در طول راه همچنین با اعضای جدیدی از جمله Yuffie Kisaragi (نینجای Wutai)، Cid Highwind (خلبان)، Vincent Valentine (ابرسرباز سابق نیروهای Turk) و گربه‌ای به نام Cait Sith آشنا می‌شوند و اعضای جدیدی را به گروه خود می‌افزایند.

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

داستان بازی Final Fantasy VII Rebirth

قهرمانان در طول سفر، متوجه می‌شوند که سیاره برای محافظت از خود، نگهبانانش که با نام Weapons شناخته می‌شوند را فرا خوانده است. با غیبت Arbiter of Fate (شبح مرموزی که از مجموعه‌ای از Whisper تشکیل شده و زمانی ظاهر می‌شود که شخصی بخواهد مسیر سرنوشت را تغییر دهد) یک دودستگی بین Whispers شکل گرفته که یک دسته به Sephiroth کمک می‌کند و دستهٔ دیگر قصد محافظت از سیاره را دارد. Rufus به جستجوی Shinra برای Promised Land ادامه می‌دهد تا بتواند از پدرش پیشی بگیرد و روابط دیپلماتیک نیز بین Shinra و Wutai از هم پاشیده و خطر جنگ، روز به روز در حال افزایش است.

قهرمانان در نهایت متوجه می‌شوند که نقشه نهایی Sephiroth بازیابی ماده خطرناک Black Materia بوده که در صورت استفاده، یک شهاب سنگ عظیم‌الجثه را برای نابودی سیاره فرا می‌خواند. قهرمانان به دنبال Shinra تا معبد باستانی Cetra رفته و می‌توانند Black Materia را به دست آورند ولی Sephiroth از قدرت خود بر روی Cloud استفاده کرده و او را مجبور می‌کند تا Black Materia را تحویل دهد. او می‌گوید با نابودی Arbiter of Fate، جهان‌های متناوب بی‌شماری ایجاد شده و به او اجازه داده تا با ادغام اجباری تمام جهان‌های متناوب با یکدیگر، بهشتی که می‌خواهد بر آن حکومت کند، یعنی Reunion را خلق نماید.

در این هنگام Aerith تلاش می‌کند تا مراسم Cetra را برای خنثی کردن نقشه‌های Sephiroth اجرا کند ولی با وجود تمام تلاش‌های Cloud برای محافظت از او، Aerith توسط Sephiroth به قتل می‌رسد. همانطور که Cloud و بقیه افراد گروه با Sephiroth مبارزه می‌کنند، خطوط زمانی Cloud و Zack دچار همپوشانی شده و باعث می‌شود هر دو به مبارزه با Sephiroth بپردازند. Sephiroth موفق می‌شود Zack را به خط زمانی خودش بازگرداند و در همین حین Aerith که ظاهراً دوباره زنده شده، برای کمک به Cloud از راه می‌سد. Sephiroth پس از شکست در این مبارزه، عقب‌نشینی می‌کند تا برای رویارویی بعدی خود آماده شود و Zack نیز مطمئن است که دوباره با Cloud ملاقات خواهد کرد. Rufus متوجه می‌شود که Sephiroth پشت تنش‌های اخیر بین Shinra و Wutai بوده تا حواس او را پرت کند. اکنون تعداد بیشتری از «شنل سیاهان» در Nibelheim جمع شده‌اند و قهرمانان بازی به دلیل مرگ Aerith امید خود را از دست داده‌اند ولی Cloud معتقد است او هنوز زنده است، غافل از این‌که او تنها کسی است که می تواند روح او را درک کند. همانطور که قهرمانان آماده می‌شوند تا به دنبال Sephiroth در شمال بروند، Cloud نیز Black Materia را در شمشیر خود آمیخته و راه خود را با Aerith جدا می‌کند. روح Aerith نیز به دنبال راهی برای جلوگیری از شهاب‌سنگی می‌رود که Sephiroth آن را احضار کرده است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *