۰

هر آنچه که تاکنون درباره بازی Control 2 می دانیم

بازی Control 2

هر آنچه که تاکنون درباره بازی Control 2 می دانیم

چه وهم آلود بودن Control یا رویکرد واقعیت ترکیبی Alan Wake 2، Remedy همیشه برخلاف هنجارها عمل می‌کند و چیز خاصی را در بازی‌های خود خلق می‌کند. هر استودیویی کاملاً مانند Remedy Entertainment سبک امضایی ندارد و کنترل اکشن ماجراجویی ۲۰۱۹ آنها چنین بیانیه ای در این زمینه بود.

اتمسفر وهم‌آور آن، طراحی جهانی ناراحت‌کننده با بدن‌هایی که در هوا معلق هستند، و طرحی که به تدریج به سمت ستون فقرات شما می‌خزد، ترکیبی بود که شبیه هیچ چیز قبلی نبود، بنابراین وقتی Control 2 در سال ۲۰۲۱ رسما تایید شد، طرفداران نمی‌توانستند بیشتر از این باشند. برانگیخته.

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد Control 2 می دانیم.
کنترل ۲ چه زمانی منتشر می شود؟

در حالی که Remedy Entertainment کنترل ۲ را معرفی کرده است، متأسفانه دنباله آن تاریخ انتشار ندارد.

با پشت سر گذاشتن Alan Wake 2، Remedy در حال حاضر روی چهار پروژه کار می کند. اینها عبارتند از بازسازی Max Payne 1 و ۲، یک بازی جدید با سرویس زنده، یک اسپین آف چند نفره از Control و در نهایت، Control 2. Remedy یک عنوان داستان محور (Alan Wake 2) را در مدتی نه چندان دور منتشر کرد. که، پروژه‌های چندنفره آن‌ها باید در مرحله بعدی و سپس مجموعه‌ای از بازسازی مکس پین عرضه شوند.

بازی Control 2

به نظر می رسد که کنترل ۲ در حال حاضر راه زیادی برای خروج از آن دارد. با این حال، با توجه به تعداد بازی‌های در دست انتشار Remedy، همه آن‌ها نیز به‌طور گسترده منتشر خواهند شد. شاید نه در یکی دو سال آینده، اما می توان انتظار داشت که Control 2 حداقل در سال ۲۰۲۷ وارد بازار شود.

کنترل ۲ در چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد؟

با توجه به اینکه Control 2 سال ها باقی مانده است، طرفداران نگران عرضه آن بر روی کنسول های نسل فعلی خواهند بود. Remedy هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است، با این حال، پشتیبانی از کنسول‌های PS5 و Xbox Series نباید قبل از سال ۲۰۳۰ به پایان برسد، با توجه به اینکه چقدر قدرتمند هستند.بنابراین، عرضه Control 2 بر روی PS5، Xbox Series X/S و PC تقریباً تمام شده است. نسخه PS6 و نسل بعدی کنسول Xbox نیز باید به زودی پس از عرضه بازی عرضه شود.

آیا کنترل ۲ چند نفره خواهد داشت؟

به احتمال زیاد، Control 2 هیچ نوع حالت چند نفره یا co-op را در خود نخواهد داشت. اگرچه اگر چند نفره می‌خواهید، Remedy در حال توسعه یک اسپین‌آف چند نفره از Control با اسم رمز Condor است. در حالی که امکان چند نفره در ادامه وجود دارد، فکر نمی‌کنم Remedy ساخت عناوین کاملاً مبتنی بر روایت را رها کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *