۰

استودیو Remedy در حال کار بر روی ۵ پروژه دیگر است

استودیو Remedy

توسعه دهنده بازی کنترل یعنی استودیو Remedy تأیید کرده است که کار بر روی بازی جدید دیگری را نیز آغاز کرده است ، به این معنی که این استودیو شش بازی اعلام شده عمومی دارد که در آینده قرار است عرضه شوند.

مدیرعامل Tero Virtala در آخرین بررسی تجاری Remedy توضیح داد که ، از سه ماهه گذشته ، “تقریباً تمام توسعه دهندگان بازی Control ما اکنون به کار در پروژه های دیگر Remedy ، از جمله یک پروژه جدید هیجان انگیز در فاز اولیه روی آورده اند.”

Virtala در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آن بازی جدا از پروژه های قبلی اعلام شده Remedy است ، پاسخ داد: “بله ، ما یک پروژه جدید داریم ، اما تازه در مراحل آولیه آن است. رمدی در مورد اینکه آیا آن پروژه جدید در حال حاضر ناشر خاصی دارد یا خیر، توضیحی نداد.

استودیو Remedy

این بدان معنی است که ، Remedy اکنون در حال کار بر روی شش بازی هنوز منتشر نشده است: این حالت های تک نفره را برای تیراندازان اول شخص CrossfireX و Crossfire HD ایجاد می کند ، دو پروژه برای بازی های Epic که در جهان Control / Alan Wake تنظیم شده اند (یکی از آنها به عنوان یک بازی AAA ، و دیگری به عنوان یک پروژه کوچکتر معرفی شده اند) ، بازی چند نفره رایگان Vanguard و پروژه جدید و در مراحل اولیه.

استودیو Remedy

لازم به یادآوری است که از تاسیس Remedy در سال ۱۹۹۶ ، این استودیو فقط ۹ بازی منتشر کرده است ، به این معنی که از چند سال پیش این یک افزایش چشمگیر در دامنه کاری آنها است.

این یک افزایش عمده در اندازه پروژه برای Remedy است و Virtala در بررسی فصلی خود اضافه می کند که این شرکت به ۲۸۱ کارمند گسترش یافته است – و به نظر نمی رسد به این زودی رشد را متوقف کند. ویرتالا نوشت: “ما اکنون اجرای مرحله بعدی استراتژی خود را برای دستیابی به اهداف بلند مدت بلند آغاز کرده ایم.

استودیو Remedy استودیو Remedy استودیو Remedy استودیو Remedy

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *