۰

۵ بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۵ بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

پس از تسلط بر صنعت بازی، فرنچایزهایی مانند Mario و The Last of Us در سینما و تلویزیون نیز نامی برای خود دست و پا کردند. می توان استدلال کرد که بسیاری از بازی های دیگر نیز شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند، به خصوص که اکنون فرنچایزهای بیشتری مانند God of War، Horizon و Dead Cells در حال رفتن به صفحه های بزرگ و کوچک هستند. در این زمینه، در اینجا برخی از برترین انتخاب‌ها برای بازی‌هایی که شایسته اقتباس فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند، آورده شده است.

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۵. The Evil Within

وقتی به یک بازی ویدیویی ترسناک فکر می کنید، همیشه Resident Evil به ذهن می رسد مطمئناً، این یک فرنچایز نمادین است که استانداردی را برای ژانر بقا-ترسناک تعیین می کند، با این حال، اگر مردم مایلند از آن عبور کنند، تعداد زیادی فرنچایز درخشان دیگر وجود دارند که مسلماً حتی بهتر هستند. The Evil Within 1 و ۲ احتمالا بهترین نمونه ها هستند، اگرچه به اندازه کافی فان هستند، اما آنها را نیز شینجی میکامی، خالق Resident Evil کارگردانی کرده است.

بازی داستان کارآگاه Sebastian را دنبال می کند که در حال تحقیق درباره یک قتل جمعی در بیمارستان است. ساعاتی بعد، کل جهان در یک شیوع ویروسی غیرطبیعی غرق می شود. The Evil Within داستانی باورنکردنی تاریک و تلخ است. تنها لحظه‌ای که از ترس رهایی پیدا می‌کنید، زمانی است که در سناریوهای گیم‌پلی هستید، اما آن‌ها را بیرون بیاورید و کات سین‌ها را به‌عنوان یک فیلم یا اقتباس تلویزیونی ارائه کنید، و نتایج مطمئناً شما را تا حد زیادی شوکه خواهد کرد.

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۴. Bloodborne

تبدیل Bloodborne به یک برنامه تلویزیونی آسان نیست، اما اگر این اتفاق بیفتد، لحظه ای افسانه ای در تاریخ خواهد بود. هیچ بازی ویدیویی بهتر از Bloodborne وجود ندارد که فضای وهم‌آوری را ایجاد کند. هر قسمت از Yharnam متمایز است و داستان متفاوتی را روایت می کند که تقریباً همیشه زاویه شومی در مورد آن دارد. بسیاری از NPC های Bloodborne و خط داستانی مربوط به آن ها نیز از بهترین های موجود در بازی هستند. بازی های FromSoftware به طور کلی بیش از چند صحنه کوتاه و به سختی تعامل NPC ندارند. طرفداران فقط می‌توانند بخش‌هایی از داستان‌های مختلف را از متون یا دیالوگ‌های کوچک موجود جمع‌آوری کنند، و این مایه شرمساری است زیرا همه بازی‌های FromSoftware Soulslike چیزی از این نظر شاهکار نیستند. با این حال، یک فیلم یا برنامه تلویزیونی در مورد Bloodborne، یا حتی Dark Souls برای آن موضوع، چیزی ( جز ) دیدنی نخواهد بود.

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۳. Hades

صادقانه بگویم، Hades بیشتر شبیه یک برنامه تلویزیونی انیمیشن است تا شبیه یک بازی واقعی. و چگونه نمی تواند، فقط به سبک هنری فوق العاده نگاه کنید.

خدایان یونان و خود زاگرئوس باحال ترین شخصیت های تاریخ هستند. آن‌ها آنقدر باحال هستند که اکثر مردم به جای دعوا، خوب نیستند که در تمام روز به حرف‌هایشان گوش کنند. هادس تمام کادرهای یک بازی ویدیویی را که باید در اسرع وقت اقتباس شود، مشخص می کند. هنگام بحث در مورد بازی هایی که مستحق یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند، ذکر آن به سادگی بیهوده است.

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۲. The Elder Scrolls

عنوان The Elder Scrolls برای همیشه وجود داشته است. Skyrim، Oblivion، Morrowind و دیگر قسمت‌های اصلی به عنوان بازی‌هایی که ژانر RPG را بازتعریف کرده‌اند، وضعیت افسانه‌ای دارند. اگر می گویید این به خاطر گیم پلی یا داستان است، اشتباه نمی کنید، اما اگر آن را از من بگیرید، می گویم این جهان ساز و NPC ها هستند که The Elder Scrolls را به بزرگترین و بهترین تبدیل کرده اند. فروش فرنچایز در بازی. شما با صدها شخصیت عجیب و غریب، احمق، جذاب، قهرمانانه و تهدیدآمیز در بازی ها روبرو می شوید. سپس جادو، سلاح‌های قرون وسطایی، اژدها، فریاد اژدها، خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و صدها قبیله و توانایی مختلف وجود دارد که می‌توانید کاوش کنید.

در دنیای The Elder Scrolls پتانسیل های دست نخورده زیادی وجود دارد. صد فیلم یا یک برنامه تلویزیونی بیست فصل نمی تواند عدالت را در مورد دنیایی که در بازی ها به تصویر می کشد ادا کند. با این اوصاف، واضح است که The Elder Scrolls شایسته یک اقتباس سینمایی یا تلویزیونی است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نتفلیکس در حال کار بر روی یک برنامه تلویزیونی بر اساس بازی ها است، اما هنوز چیزی رسمی نشده است، بنابراین امیدواریم.

بازی که شایسته یک فیلم یا نمایش تلویزیونی هستند

۱. Alan Wake

سم لیک و تیم خلاق Remedy عملاً فریاد می زنند تا Alan Wake را به فرمت های چند رسانه ای دیگر بیاورند. اگر به آن فکر کنید، Alan Wake 2 مستقیماً یک فیلم بود. بازی Alan Wake 2 یک رویکرد واقعیت ترکیبی داشت، بخش‌هایی از کات سین‌ها شامل فیلم‌های سینمایی درون بازی بود در حالی که برخی دیگر لایو اکشن بودند. در مقایسه با Alan Wake 1 که یک بازی اکشن و ترسناک بود، سبک متفاوتی بود. قسمت دوم در عوض تمرکز بیشتری روی داستان سرایی داشت و احساس می‌کردید که همزمان در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی و انجام یک بازی هستید.

یک فیلم یا برنامه تلویزیونی اقتباسی واقعی از آلن ویک بهترین اتفاقی است که تا به حال در ژانر هیجانی رخ داده است، و اینطور نیست که فرانچایز نیز شایسته آن نباشد. جایی که بسیاری از بازی‌های ویدیویی در طول دهه گذشته از بین رفته‌اند، آلن ویک طرفداران وفادار خود را حفظ کرده است. پیروانی که بدون شک به فکر یک فیلم یا سریال تلویزیونی آلن ویک خواهد بود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *