۰

بازی Helldivers 2 به فروش ۱ میلیون نسخه رسید

بازی Helldivers 2

بازی Helldivers 2 به فروش ۱ میلیون نسخه رسید

بازی Helldivers 2 اخیراً برای پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی منتشر شد و به سرعت به یکی از موضوعات مورد بحث در بازی تبدیل شد. علی‌رغم برخی مشکلات پیشرو که باعث شد بررسی‌های فوری بازی روی پلتفرم‌هایی مانند Steam انجام شود، نمی‌توان انعطاف‌پذیری تیمی را که رفع‌های فوری را به کار می‌برد، انکار کرد و با آن، این بازی به بزرگترین عرضه‌کننده پلی‌استیشن روی رایانه‌های شخصی تا به امروز تبدیل شد.

در توییتر، مدیر عامل Arrowhead، توسعه‌دهنده بازی، با اشاره به اینکه بازی قبلاً تخمین زده شده است، اعلام کرد که فروش آن “حدود یک میلیون” بوده است.

به نظر می‌رسد که حتی مشکلات بازی نیز مانع از موفقیت Helldivers 2 نمی‌شود، زیرا سازندگان و بازیکنان سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن کلیپ‌ها و نقدهای مثبت این عنوان به رسانه‌های اجتماعی می‌روند.
ساعاتی پیش، مدیرعامل Arrowhead در توییتر گفت که Helldivers 2 حدود یک میلیون فروش داشته است که پس از تنها سه روز در بازار، یک نقطه عطف بزرگ است. در Steam، Helldivers 2 به عنوان پرفروش‌ترین بازی در حال حاضر فهرست شده است و بازی‌هایی مانند Palworld، Enshrouded و Counter-Strike 2 را پشت سر گذاشته است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *