۰

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

در سال ۲۰۲۲ سه سال پس از انحلال قبیله Tojo و اتحادیه Omi، اکنون Ichiban Kasuga یک کارمند در آژانس کاریابی Hello Work است و قصد دارد میراث پدرش Masumi Arakawa را با کمک به یک همکار سابق یاکوزا برای یافتن کار قانونی ادامه دهد. او پس از وقت‌گذراندن با دوستانش Yu Nanba و Koichi Adachi و Saeko Mukoda تلاش می‌کند تا با Saeko قرار ملاقات گذاشته و سپس در طول قرار، از او خواستگاری می‌کند. با این حال، Saeko خیلی راحت درخواست Kasuga را رد کرده و به مدت یک سال از او دوری می‌کند. در سال ۲۰۲۳ رسانه‌ی VTuber Hisoka Tatara شایعات دروغینی مبنی بر تشکیل یک حلقه جرم و جنایت توسط Kasuga از اعضای سابق یاکوزا منتشر می‌کند که باعث می‌شود Kasuga و Nanba از شغل خود اخراج شوند و Adachi نیز از گرفتن وام بانکی، منع شود. این سه نفر، یک ماه بعد متوجه می‌شوند که قبیله Seiryu افراد زیادی از یاکوزاهای سابق را به خدمت گرفته است. بنابراین به مقر قبیله Seiryu نفوذ کرده و در نهایت با Masataka Ebina رئیس قبیله ملاقات خواهند کرد. Ebina می‌گوید که با استخدام یاکوزاهای سابق در یک تجارت قانونی مدیریت پسماند، از اقلامی خطرناک در یک مرکز امن نگهداری می‌کند. همچنین می‌گوید که او در حال سازماندهی گروهی برای انحلال قبیله‌های باقی‌مانده یاکوزا می‌باشد و توانسته شواهد و مدارکی به دادگاه ارائه نماید تا همکارش Jo Sawashiro را از قتل Ryuhei Hoshino رئیس سابق قبیله Seiryu تبرئه نموده و او را از زندان آزاد کند. Sawashiro سپس به Kasuga اطلاع می‌دهد که Akane Kishida مادر بیولوژیکی او در تمام این مدت زنده بوده و در Honolulu جزایر Hawaii ساکن است. بنابراین از Kasuga می‌خواهد به آنجا رفته و با او ملاقات کند. Kasuga نیز به امید دیدار با Akane راهی Honolulu می‌شود.

او به محض رسیدن به جزیره، با مهندس Eiji Mitamura که روی صندلی چرخدار نشسته، دوست شده و سپس در یک سرقت که توسط Eric Tomizawa راننده تاکسی رخ می‌دهد، گرفتار می‌شود. این سرقت توسط Eiji خنثی خواهد شد ولی بعداً گذرنامه و لباس‌های Kasuga توسط Chitose Fujinomiya ندیمه‌ی Akane دزدیده می‌شود. Kasuga پس از دستگیری به دلیل برهنگی عمومی، قادر است از ایستگاه پلیس فرار کرده و در حین مسیر، دوباره با Kazuma Kiryu متحد می‌شود که در یک مأموریت تحقیقاتی از جناح Daidoji در مورد Akane می‌باشد.

این دو در مسیر یافتن اقامتگاه Akane، با فردی از سندیکای Yamai با نام Yutaka Yamai روبرو می‌شود که خود نیز به دنبال Akane می‌باشد. Kasuga در بین افراد سندیکا، Tomizawa را می‌بیند که به علت پاپوش دوختن باند محلی Barracuda برای او، مجبور شده به عضویت سندیکا درآید ولی اکنون توسط Kasuga متقاعد می‌شود که از سندیکا جدا شده و به آن‌ها ملحق شود.

تیم Kasuga در ادامه متوجه می‌شوند که Chitose از گذرنامه Kasuga برای ورود به «منطقه پنج» استفاده کرده، یک پناهگاه سابق حملات هوایی که اکنون به کمپ بی‌خانمان‌ها، مرکز خرید و مناقصه کالاهای تقلبی و مقر باند محلی Barracuda تبدیل شده است. Kasuga همچنین متوجه می‌شود که Kiryu به دلیل حادثه‌ای در یک کارخانه دفع پسماندهای هسته‌ای که در سال ۲۰۲۰ رخ داده، به سرطان مبتلا شده و فقط شش ماه از عمرش باقی مانده است.

آن‌ها به «منطقه پنج» نفوذ کرده و در آنجا، افراد باند Barracuda را به دنبال Chitose می‌یابند. سپس Chitose فاش می‌کند که برای جلوگیری از برانگیختن سوءظن به تخطی و داشتن شغل پاره‌وقت با Akane، به Kasuga مواد مخدر داده و به خاطر ناپدید شدن Akane به دنبال حقوق پرداخت نشده‌‌اش بوده است. همچنین برای فرار از دست مقامات و خانواده‌اش که بازیگران اصلی اقتصاد ژاپن بوده‌اند، گذرنامه Kasuga را دزدیده است. او در جستجوی پاسخ، به تیم Kasuga ملحق شده و با یکدیگر می‌توانند Dwight Méndez رئیس باند Barracuda را شکست دهند. سپس افراد تیم با کسب اطلاعات از Chitose در مورد شغل Akane به عنوان مدیر یک یتیم‌خانه، متوجه می‌شوند که Akane بخشی از یک گروه خیریه مذهبی به نام Palekana بوده و همچنین دو تا از بزرگترین باندهای Hawaii یعنی Barracuda و مافیای چینی Ganzhe همراه با سندیکای کوچک Yamai، همگی به دنبال Akane هستند.

افراد تیم Kasuga با همکاری تیم کوچکی از اعضای قبیله Daidoji به رهبری Kihei Hanawa مربی Kiryu، می‌توانند به هتل Nirvana نفوذ کرده و Wong Tou مالک هتل و رئیس مافیای Ganzhe را پیدا کنند. Wong پس از شکست در نبرد، فاش می‌کند که باند Barracuda و مافیای Ganzhe به طور مخفیانه توسط Overseer، فرمانروای واقعی دنیای زیرین Hawaii کنترل می‌شوند. او پس از افشاگری، توسط افراد خودش مورد خیانت قرار می‌گیرد، زیرا افرادش جاسوس Overseer بوده‌اند. اکنون Kasuga و دوستانش مجبور می‌شوند در نجات پسر Wong به او کمک کنند.

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

پس از عقب راندن دشمنان، Wong فاش می‌کند که Overseer نام مستعار شخصی به نام Bryce Fairchild بوده که با نام «دانشمندِ Palekana» نیز شناخته می‌شود و به این دلیل که Akane محل اختفای هدف واقعی‌اش، یعنی کودکی به نام Lani را می‌داند، قصد دارد هرچه سریع‌تر او را پیدا کند.

اکنون Kiryu می‌ماند تا به فرار تیم Kasuga و Wong از دست Yamai کمک کند ولی پس از غصب قلمرو Ganzhe اسیر می‌شود. Nanba و Adachi در ادامه به Hawaii رسیده و به تیم Kasuga ملحق می‌شوند تا به مقر Yamai در تئاتر Night Square یورش ببرند. پس از درگیری با افراد دشمن، Yamai می‌گوید که Akane را به قصد معامله با Palekana می‌خواهد تا سندیکای خود را توسعه دهد. در این حین وضعیت Kiryu بدتر می‌شود و مجبور است برای معالجه، همراه با Nanba به ژاپن بازگردد. Kasuga و دوستانش نیز به یتیم‌خانه Palekana حمله می‌کنند تا پاسخ سوالات خود را از Bryce بگیرند ولی او می‌تواند از آنجا فرار کند.

در ادامه Nanba و Saeko به Yokohama در ژاپن بازمی‌گردند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا Kiryu را متقاعد نمایند که درمان خود را جدی‌تر بگیرد. همچنین Seonhee مطلع می‌شود که قبیله Seiryu در حال برنامه‌ریزی برای گسترش عملیات مدیریت پسماند در Hawaii است. بنابراین Kiryu تصمیم می‌گیرد با Ebina و Sawashiro در مقر قبیله Tojo ملاقات کند که اکنون توسط قبیله Seiryu اداره می‌شود. Ebina می‌گوید ایده کسب‌وکار مدیریت پسماند را از Palekana گرفته که کسب‌وکار مشابهی را در جزیره Nele اداره می‌کند و همچنین قصد دارد با آن‌ها شریک شود ولی با این حال، آن‌ها ادعا می‌کنند که هیچ مدرکی از Palekana جهت پیگیری Akane ندارند. مدتی بعد Hisoka Tatara زنده ماندن Kiryu را به طور علنی در معرض دید تمام مردم قرار می‌دهد و می‌گوید قصد دارد قبیله Tojo را دوباره بازسازی کند که ظاهراً توسط Ebina و Sawashiro تقویت شده است.

همان زمان Kasuga در Hawaii موفق می‌شود Yamai را متقاعد کند تا به او و گروهش در یافتن Akane و Lani کمک کرده و از آن محافظت کند. همان‌طور که آن‌ها در مسیر رسیدن به یک مکان امن هستند، Akane فاش می‌کند که Lani آخرین عضو باقی‌مانده از خانواده Mililani، جانشین واقعی موقعیت دانشمندِ Palekana بوده و Bryce با قتل دانشمند قبلی، موقعیت او را غصب کرده است. پس از رسیدن به مقصد، Chitose هشدار می‌دهد که آن‌ها به خطر افتاده‌اند و Eiji در واقع یک جاسوس از قبیله Seiryu است که ناتوانی خود را جعل کرده تا اعتماد Kasuga را به دست آورد ولی الان خیلی دیر شده، زیرا باند Barracuda به استراحتگاه حمله می‌کنند و منجر به کشته شدن Wong و Hanawa، فرار کردن Eiji و دستگیر شدن Lani خواهند شد. اکنون Chitose اعتراف می‌کند که او در واقع، همان Tatara می‌باشد و Eiji او را تهدید کرده تا Kasuga و Kiryu را بدنام کند و به عنوان همدست آن‌ها عمل نماید. سپس Kasuga به دنبال Lani می‌رود و Kiryu نیز به دنبال فاش‌کردن برنامه‌های Ebina برای Sawashiro خواهد رفت.

رهبر سابق Yokohama Liumang یعنی Tianyou Zhao به گروه Kiryu ملحق می‌شود تا به کمک یکدیگر با Sawashiro روبرو شوند. او فاش می‌کند که مخفیانه برای Ebina کار می‌کرده تا دومین «انحلال بزرگ» را به یاد Arakawa انجام دهد. او متوجه می‌شود که نقشه Ebina برای فرستادن Kasuga به Hawaii یک تله است و همچنین Ebina از Kasuga برای دستگیر کردن Akane و تحویل دادن او به Bryce استفاده کرده است. Ebina قصد دارد با Bryce قراردادی ببندد تا تمام پسماندهای هسته‌ای انباشته‌شده ژاپن را در جزیره Nele ذخیره کند و به دولت اجازه دهد تا صنعت هسته‌ای ژاپن را از سر بگیرد و برای هر دوی آن‌ها مال و ثروت جمع نماید. با این حال، Sawashiro و Kiryu باور دارند که یک انگیزه و هدف پنهانی، پشت برنامه‌های Ebina وجود دارد. در همین حال، Chitose در Hawaii که به خاطر خیانت به Kasuga و گروهش احساس گناه می‌کند، به تنهایی به سراغ Eiji و Lani می‌رود. اعضای باقی‌مانده Daidoji نیز به Kasuga و گروهش پیوسته و در مورد قرارداد Ebina و برنامه‌ریزی برای توقف آن، از Akane و Lani به عنوان اهرم فشار در جنگ علیه Palekana استفاده می‌کنند. Daidoji همچنین به Kasuga اطلاع می‌دهد که Eiji قبلاً یک گزارشگر سیاسی بوده و معتقد است به ناحق توسط خانواده Arakawa و یکی از اعضای سابق Bleach ژاپن محکوم شده است. Kasuga و گروهش که از طریق Chitose در مورد موقعیت Eiji در کلاب Guilty مطلع می‌شوند، به سراغش می‌روند اما او با Lani از کلاب فرار می‌کند. اکنون Chitose گستره کامل تخلفات Eiji را فاش کرده و می‌گوید Eiji قبلاً به سراغش رفته تا به او کمک کند و با استفاده از ارتباطی که با Hisoka Tatara داشته، به او اجازه دهد تا به Hawaii سفر کند.

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

این دو نفر در ادامه، ارتباط خود با Tatara را مدیریت می‌کردند، تا وقتی که Eiji برنامه‌های خود را برای بدنام کردن اعضای اصلاح‌شده یاکوزا و همچنین Kasuga آغاز کرد. هنگامی که Chitose قصد داشته آنجا را ترک کند، Eiji او را تهدید کرده که هویتش را به عنوان Tatara فاش خواهد کرد. همچنین هنگامی که Kasuga به Hawaii رسیده، Eiji به Chitose دستور داده تا به عنوان ندیمه‌ی Akane ظاهر شود تا با Kasuga دوست شده و به عنوان جاسوس، برای Eiji خدمت کند. سپس Yamai به Kasuga اطلاع می‌دهد که برخی از افرادش به خاطر Palekana به او خیانت کرده‌اند و Eiji نیز حمله‌ای را به مخفیگاه Yamai ترتیب داده و او را به همراه گروهش مجبور کرده تا هرچه سریع‌تر برای نجات Akane اقدام کنند.

در ادامه Sawashiro از Kiryu می‌خواهد تا سه نفر از اعضای سابق قبیله Tojo به اسامی Daigo و Taiga و Goro را پیدا کرده و در عملیات «دومین انحلال» از آن‌ها کمک بخواهد. این سه نفر فاش می‌کنند که Tatara اتهاماتی را به کارمندان سابق یاکوزا وارد کرده که باعث شده شرکت، ورشکست شده و آن‌ها را مجبور به زندگی پنهانی در ساحل کند. Daigo همچنین می‌گوید که Ebina در ابتدا برای طرح «دومین انحلالِ» خود به آن‌ها مراجعه کرده و متوجه شده که او ممکن است پسر نامشروع Arakawa و برادر ناتنی Kasuga باشد. Arakawa در ابتدا موافقت کرده که با مادر Ebina ازدواج کند ولی در روز تولد Kasuga به خاطر دنبال کردن Akane، کل خانواده را قتل‌عام نموده و بدون اطلاع از باردار بودن همسرش، او را ترک کرده است. آن‌ها نیز از ترس شکستی دیگر، از کمک به Sawashiro خودداری کرده‌اند.

مدتی بعد Tatara فیلم جلسه را فاش کرده و باعث اعتراض عمومی و تعقیب و گریز برای Kiryu می‌شود. در همان شب، Tatara یک استریم زنده (ظاهراً با Ebina و Sawashiro) در دفتر مرکزی قبیله Tojo برگزار می‌کند، جایی که Ebina قرارداد خود را با Palekana فاش کرده و انحلال قبیله Seiryu را با اصلاح Bleach ژاپن اعلام می‌کند. همچنین می‌گوید که قصد دارد برنامه بازپروری یاکوزا را به دولت واگذار کند. Kiryu و گروه به مقر قبیله Tojo یورش می‌برند اما هیچ نشانه‌ای از Ebina و Sawashiro در آنجا پیدا نمی‌کنند.

پس از این اتفاق، Joon-gi Han، دست راست Seonhee به Hawaii می‌رسد و به Kasuga کمک می‌کند تا بتواند به جزیره Nele برسد. Kasuga و گروهش در مورد یک گذرگاه مخفی در «منطقه پنج» تحقیق می‌کنند که به یک بندر منتهی می‌شود و از طریق آن، به جزیره Nele راه پیدا خواهند کرد. آن‌ها قبل از رسیدن Lani به جزیره، با Dwight و افرادش مبارزه می‌کنند. Kasuga از ترس خرابکاری Eiji در رساندن Daidoji به ژاپن، به Yamai اعتماد می‌کند و او نیز می‌گوید که با استفاده از قایق، می‌توانند از آنجا فرار کرده و به ژاپن بازگردند. در این هنگام Dwight و باند Barracuda قایق را در آب‌های پر از کوسه تعقیب کرده و افراد Kasuga را مجبور می‌کنند باری دیگر با آن‌ها مقابله نمایند. Dwight پس از شکست در مبارزه، سعی می‌کند با قایق از آنجا فرار کند ولی توسط یک کوسه خورده می‌شود. تیم Kasuga به محض ورود به ژاپن، توسط Makoto Date شریک قدیمی Kiryu مورد استقبال قرار می‌گیرند که می‌گوید Yamai در ازای بازگشت به ژاپن، باید اعتراف کند که وقتی عضو قبیله Tojo بوده، Shuji Tataba، رئیس قبیله Yamai را به قتل رسانده و سپس به ژاپن فرار کرده است. Yamai از دست پلیس فرار می‌کند ولی Kasuga او را در بیمارستان، داخل اتاق Yui Tabata، رئیس قبیله Yamai، معشوقه سابقش و شریک جرم قتل پیدا می‌کند، کسی که او را تنها مقصر ازدواج با رئیس خانواده Tabata می‌داند و پس از سال‌ها مبارزه با آلزایمر، از دنیا می‌رود. سپس Yamai با او خداحافظی کرده و خودش را تحویل می‌دهد.

حالا که Akane و Lani در ژاپن امن هستند، Kasuga و Kiryu و دوستانشان، دوباره در Yokohama گرد هم می‌آیند. در همین حین، اخبار می‌گوید دفتر مرکزی قبیله Tojo توسط Ebina به آتش کشیده شده است. همچنین اولین محموله پسماندهای هسته‌ای و یاکوزاهایی که از طریق برنامه بازپروری یاکوزا دور یکدیگر جمع شده بودند، راهی جزیره Nele می‌باشند. اکنون Ebina با تیم Kasuga تماس گرفته و می‌گوید که Sawashiro را گروگان گرفته و سپس با آن‌ها در برج Millenium قرار می‌گذارد. با رسیدن Daidoji، گروه به دو قسمت تقسیم می‌شود، Kasuga همراه با Eric و Adachi و Chitose و Joon-gi به Hawaii بازمی‌گردند تا Bryce را متوقف کنند، در حالی که گروه Kiryu متشکل از Nanba و Saeko و Seonhee و Zhao به سمت برج می‌روند تا Sawashiro را نجات دهند. تیم Kasuga به جزیره Nele حمله می‌کند و در راه رسیدن به قلعه Bryce، پسر Wong Tou را نیز نجات می‌دهد.

داستان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

آن‌ها در اعماق قلعه، یک غار طبیعی پر از بشکه‌های رادیواکتیو را کشف می‌کنند که نشان می‌دهد تأسیسات پسماندهای هسته‌ای Palekana دروغی بیش نیست. Bryce به محض روبرو شدن با Kasuga فاش می‌کند که او عضوی از گروه Mob (گروهی متشکل از اوباش ژاپن) است و قصد دارد از این جزیره برای حفظ عمیق‌ترین اسرار جهان استفاده نموده و نفوذ جهانی داشته باشد. Kasuga می‌تواند او را شکست دهد و سپس با افشای شرایط ذخیره‌سازی ناایمن پسماندهای هسته‌ای در زیر جزیره، شهرت Bryce و Palekana از بین خواهد رفت. سپس Chitose هویت خود را به عنوان Tatara معرفی کرده و به انتشار اطلاعات غلط در سال‌های متوالی اعتراف می‌کند. Bryce نیز پس از پذیرش شکست، اقدام به خودکشی می‌کند اما Kasuga او را نجات می‌دهد.

مدت کوتاهی پس از اعتراف Chitose، تیم Kiryu به برج Millenium می‌رسند و پس از مقابله با Ebina می‌توانند Sawashiro را پیدا کنند که خیلی ضعیف شده و یک چشم خود را نیز از دست داده است. Ebina سپس فاش می‌کند که از نقشه Sawashiro مطلع است و Eiji کسی بوده که به او ایده همکاری با Palekana را داده است. Ebina که از یاکوزا و Arakawa و Kasuga کینه به دل داشته، اکنون نقشه واقعی خود را در پشت معامله Palekana فاش می‌کند. او در واقع قصد دارد با استفاده از برنامه «بازپروری یاکوزا» آن‌ها را برای کار روی دفع پسماندهای هسته‌ای جزیره Nele استخدام کند تا بدون صلاحیت دولتی و بدون هیچ راهی برای خروج از جزیره، باعث شود آن‌ها در اثر مسمومیت با تشعشعات، جان خود را از دست داده و تا آخر عمرشان، مورد شکنجه قرار بگیرند. Kiryu پس از یک مبارزه طولانی، Ebina را شکست داده و اعتراف می‌کند که خشم Ebina علیه یاکوزا کاملاً منطقی است. اکنون Kiryu از طرف خانواده Arakawa و تمام افراد یاکوزا، از Ebina عذرخواهی کرده و از او می‌خواهد که فرصتی برای جبران بدهد. سپس Kiryu بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می‌گردد. در همین حال، Eiji را می‌بینیم که دیگر قادر به استفاده از پاهایش نیست و Kasuga او را متقاعد می‌کند که خود را تحویل دهد و به او قول می‌دهد که پس از آزادی، اولین کسی باشد که به دیدنش خواهد رفت. او هنگامی که Eiji را اسکورت می‌کند، توسط دشمنان مورد ضرب‌وشتم قرار می‌گیرد و پس از اسکورت موفقیت‌آمیز Eiji به ایستگاه پلیس و خداحافظی با او، از هوش می‌رود.

مدتی بعد، مردم تا حد زیادی جنایات Bryce و Ebina و Eiji را فراموش کرده‌اند. Tomizawa تصمیم می‌گیرد زمان بیشتری را برای کمک به بی‌خانمان‌ها در Hawaii اختصاص دهد و Chitose نیز رئیس شرکت خانوادگی او می‌شود. Lani تصمیم می‌گیرد Palekana را با کمک Akane بازسازی کند. Kasuga سعی می‌کند یک بار دیگر احساسات خود را نسبت به Saeko بیان کرده و از او خواستگاری کند اما به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت که احساساتش روی آن نوشته شده، دوباره گند می‌زند! در همین حال، Haruka Sawamur و Haruto که به ترتیب، دخترخوانده و نوه Kiryu هستند، با او در بیمارستان ملاقات می‌کنند که به علت سرطان، اکنون تحت درمان قرار گرفته است. هنگامی که از او در مورد نامش پرسیده می‌شود، Kiryu دیگر نیازی به جعل مرگ خود نداشته و نام واقعی خود را به زبان می‌آورد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *