۰

داستان بازی Suicide Squad: Kill The Justice League

داستان بازی Suicide Squad Kill The Justice League

داستان بازی Suicide Squad Kill The Justice League

داستان بازی Suicide Squad Kill The Justice League

در ابتدای بازی، چهار کاراکتر اصلی یعنی Harley Quinn و Deadshot و Boomerang و King Shark توسط Amanda Waller از تیمارستان Arkham آزاد شده و پس از کاشت بمب‌های مینیاتوری داخل سرشان، به گروه «جوخه انتحار» (Suicide Squad) ملحق می‌شوند. Waller سپس جوخه را به شهر Metropolis که در حال حاضر تحت حمله Brainiac قرار دارد، اعزام می‌کند و آن‌ها مدت کوتاهی پس از ورود به شهر، توسط Green Lantern مورد حمله قرار می‌گیرند که اکنون توسط Brainiac شستشوی مغزی داده شده است تا تحت فرمان او باشد. Green Lantern توضیح می‌دهد که حمله Brainiac به Metropolis تنها آغاز برنامه‌های او برای ایجاد تغییرات اساسی در زمین است. در حین مبارزه جوخه با Green Lantern ناگهان Flash برای نجات جوخه مداخله کرده و پس از زخمی شدن در این مبارزه، توسط Batman که شستشوی مغزی شده، اسیر می‌شود. در این قسمت، جوخه به «تالار عدالت» عقب نشینی کرده و در آنجا با Wonder Woman که شستشوی مغزی نشده، روبرو می‌شوند. Wonder Woman از همکاری با Waller امتناع ورزیده و معتقد است که می‌تواند دوستانش را نجات دهد. Waller نیز در عوض به جوخه دستور می‌دهد تا «لیگ عدالت» که شستشوی مغزی شده‌اند را به قتل برسانند تا برای همیشه به تهدید آن‌ها پایان دهند.

جوخه انتخار در شهر Metropolis به دنبال سلاح‌ها و فناوری‌هایی می‌گردند که قادر است علیه لیگ عدالت مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین به زور، شرورهای دیگری مانند Hack و Gizmo و Penguin و Poison Ivy و Toyman را به خدمت می‌گیرند. آن‌ها سپس سعی می‌کنند Lex Luthor را دستگیر کنند تا بتوانند دانش او را به دست آورند ولی او توسط Flash که اکنون شستشوی مغزی شده، کشته می‌شود. در این حین Wonder Woman مداخله کرده و می‌تواند جوخه انتحار را از آنجا فراری دهد. او از کمند طلایی خود روی Flash استفاده می‌کند تا راهی برای متوقف کردن Brainiac بیابد که او پاسخ می‌دهد تنها راه نجات جهان، «کشتن لیگ عدالت» است. Flash پس از شکست در مبارزه قادر است از دست Wonder Woman فرار کند. Toyman سپس برای جوخه انتحار، فناوری anti-Speed Force را فراهم می‌کند که توانسته بود از Luthor بازیابی کند. اکنون آن‌ها از این تکنولوژی برای کشتن Flash استفاده می‌کنند. سپس Green Lantern از راه رسیده و جوخه انتحار را مجبور می‌کند از طریق یکی از پورتال‌های Brainiac فرار کنند.

جوخه از طریق این پورتال، خود را به Earth-2 منتقل می‌کنند، زمینی جایگزین که قبلاً توسط Brainiac ویران شده است. آن‌ها همچنین با نسخه جایگزین Luthor روبرو می‌شوند که فاش می‌کند با Luthor از Earth-1 برای حمله به Brainiac همکاری می‌کرده است. Luthor-2 می‌تواند خود و جوخه انتحار را به Earth-1 بازگرداند و به آن‌ها هشدار می‌دهد که Waller همه آن‌ها را مانند نسخه Earth-2 از خودش و همچنین مانند جوخه انتحار از Earth-2 خواهد کشت. آن‌ها سپس به خزانه بانک مخفی Bruce Wayne نفوذ می‌کنند، جایی که Wonder Woman را در حال ساخت سپری از Kryptonite می‌بینند. پس از این‌که Wonder Woman خزانه را ترک می‌کند، Luthor-2 باتری‌های Yellow Lantern را که Batman به عنوان یک اتفاق احتمالی در برابر Green Lantern نگه می‌داشت، ایمن کرده و آن‌ها را به جوخه انتحار می‌دهد. او همچنین فاش می‌کند که Waller قصد ندارد به جوخه انتحار آزادی بدهد، بلکه یا آن‌ها را خواهد کشت یا از فناوری کنترل ذهن Brainiac بر روی آن‌ها استفاده خواهد کرد. جوخه در ادامه با Green Lantern روبرو شده و موفق می‌شوند او را بکشند. همچنین به طور موقت سپر محافظ سفینه Brainiac را غیرفعال می‌کنند.

داستان بازی Suicide Squad Kill The Justice League

داستان بازی Suicide Squad Kill The Justice League

در ادامه Waller تلاش می‌کند تا حمله اتمی را به Brainiac آغاز نموده و حتی حاضر است جوخه انتحار را در این مسیر قربانی کند ولی در این لحظه، Superman که شستشوی مغزی شده، نقشه‌های او را خنثی می‌کند. اکنون Wonder Woman و Superman شروع به مبارزه با یکدیگر کرده و جوخه نیز تلاش می‌کند تا Waller را در کمال صحت و سلامتی، به داخل «سالن عدالت» اسکورت کند. Wonder Woman مجبور می‌شود Superman را با یک تکه Kryptonite خنجر بزند ولی Superman جان سالم به در برده و Wonder Woman را به قتل می‌رساند. Luthor-2 معتقد است که Brainiac قبلاً ساختار ژنتیکی Superman را تغییر داده تا در برابر Kryptonite مقاوم‌تر باشد. همچنین پیشنهاد می‌دهد Batman را دستگیر کنند تا بتواند بدین طریق، یک اقدام متقابل طراحی نمایند. آن‌ها Batman را در مخفیگاهش دستگیر کرده و نزد Lex Luthor می‌برند و او نیز موفق می‌شود طلای Kryptonite را برای مبارزه با Superman طراحی کند. اکنون که دیگر نیازی به Batman نیست، Harley Quinn او را می‌کشد تا Superman را از مخفیگاه بیرون کشیده و جوخه انتحار نیز می‌تواند او را با سلاح‌های Kryptonite طلایی به قتل برساند.

پیروزی آن‌ها مدت زیادی طول به طول نمی‌انجامد، زیرا Brainiac جوخه انتحار را دستگیر می‌کند و قصد دارد آن‌ها را مانند بقیه افراد، شستشوی مغزی دهد. آن‌ها لحظاتی بعد توسط Luthor-2 نجات می‌یابند که متوجه شده سیزده Brainiac مختلف در جهان‌های چندگانه (Multiverse) پراکنده شده و با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل Multiverse را تحت کنترل خود درآورند. Waller و Luthor-2 اکنون با یکدیگر، جوخه انتحار را به اقامتگاه Brainiac منتقل می‌کنند تا مستقیماً با او مقابله نمایند. پس از یک نبرد طولانی، جوخه انتحار می‌تواند Brainiac را تحت سلطه خود درآورده و Luthor-2 نیز اطلاعات مغز او را استخراج می‌کند. فرآیند استخراج اطلاعات به کشتن Brainiac ختم می‌شود و تهاجم او به Earth-1 را به پایان می‌رساند. در آخرین قسمت، جوخه انتحار آماده می‌شود تا دوازده Brainiac باقی‌مانده را در سراسر Multiverse نابود کند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *