۰

داستان بازی Dragon’s Dogma

داستان بازی Dragon's Dogma

داستان بازی Dragon's Dogma

داستان بازی Dragon’s Dogma

بازی با یک گروه به رهبری شوالیه‌ای با نام Savan آغاز می‌شود که در آخرین مراحل از مأموریت خود یعنی شکست دادن یک اژدها به سر می‌برند. مدتی بعد در ایالت دوک‌نشین Gransys و روستای Cassardis که محل زندگی قهرمان بازی می‌باشد، اژدهای دیگری سر رسیده و هنگامی که قهرمان به او حمله می‌کند، اژدها قلب او را می‌گیرد ولی او می‌تواند جان سالم به در برده و به همین خاطر، ساکنین روستا لقب Arisen را به او می‌دهند، شخصیتی که قرار است با اژدها روبرو شود و آخرالزمان را متوقف کند. Arisen مدتی بعد، موجوداتی انسان‌نما به نام Pawn را به خدمت می‌گیرد تا به کمک آن‌ها بتواند با اژدها مقابله کند. او با رفتن به یک اردوگاه در همان نزدیکی، از سربازان در برابر حمله Hydra دفاع کرده و قبل از عقب راندن دشمن، سر یکی از آن‌ها را قطع می‌کند. در همین حین، Mercedes Marten سربازی که از کشور همسایه برای حمایت از دوک Edmun Dragonsbane در برابر اژدها فرستاده شده است، شاهد این صحنه می‌باشد.

در ادامه Mercedes به Arisen کمک می‌کند تا سر قطع‌شده را به سمت Gran Soren پایتخت حکومتی دوک، همراهی کند. Arisen پس از تکمیل چندین مأموریت برای انجمن محلی Wyrm Hunter، اکنون با یک Arisen دیگری به نام Dragonforged آشنا می‌شود که مشغول بررسی یک برج زیرزمینی است و انجمن محلی Pawn نام آن را Everfall گذاشته‌اند. آن‌ها سپس با فرقه Salvation به رهبری Elysion که به دنبال پیروزی اژدهاست، مقابله می‌کنند. Elyson سپس نقش Mercedes را به عنوان متحدی دروغین، فاش کرده و می‌گوید که بقیه ایالات از قدرتمند شدن ایالت Gransys در صورت کشتن دومین اژدها توسط دوک می‌ترسند. Arisen در نهایت با Elysion روبرو می‌شود که افراد خود را برای کشتن Arisen تبدیل به موجوداتی نامیرا می‌کند. Arisen می‌تواند آن‌ها را شکست دهد ولی ناگهان اژدها از راه رسیده و Elysion را می‌کشد. اژدها سپس Arisen را به چالش می‌کشد تا او را پیدا کرده و بتواند آخرالزمان را متوقف کند. هنگامی که Arisen می‌تواند او را پیدا کند، اژدها به او دو انتخاب می‌دهد. اول این‌که با اژدها جنگیده و او را بکشد. دوم این‌که معشوقه خود را (که Arisen در طول بازی به او نزدیک شده است) در ازای جایگزینی دوک به عنوان حاکم Gransys قربانی کند.

داستان بازی Dragon's Dogma

داستان بازی Dragon’s Dogma

با شکست دادن اژدها، Arisen و تمام کسانی که به اژدها متصل هستند (از جمله دوک و Dragonforged) جاودانگی خود را از دست داده و Everfall نیز به گودالی بی‌انتها تبدیل می‌شود که بخشی از Gran Soren را نیز در خود فرو می‌برد. Arisen با بازگشت به Gran Soren، توسط دوک مسن مورد حمله قرار گرفته و سپس از آنجا فرار می‌کند. Arisen و انجمن Pawn در حین فرار، توسط Everfall بلعیده می‌شوند.

قهرمان داستان، مدتی بعد قادر است یک پورتال در Everfall باز کند و با عبور از مناطق بعدی، با Seneschal روبرو می‌شود، موجودی که جهان و شکل فعلی شوالیه Savan را حفظ می‌کند. اکنون دوباره به Arisen حق انتخاب داده می‌شود که با Seneschal مبارزه کرده یا به Gransys بازگشته و در آنجا زندگی آرامی داشته باشد. اگر Arisen در مبارزه با Seneschal شکست بخورد، به عنوان اژدهای بعدی دوباره متولد خواهد شد ولی اگر برنده شود، جای Seneschal را گرفته و دیگر قادر به تعامل با دنیای زیرین نمی‌باشد. بدین ترتیب Arisen خود را می‌کشد تا چرخه را بشکند و با انجمن Pawn به Gransys بازگردد. در آخرین صحنه می‌بینیم که Pawn در بدن Arisen در دهکده خودش بیدار شده و قصد دارد با معشوقه‌اش ملاقات کند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *