۰

بازی OD هیدئو کوجیما : هر آنچه در مورد پروژه اوردوز می دانیم

بازی OD هیدئو کوجیما

بازی OD هیدئو کوجیما : هر آنچه در مورد پروژه اوردوز می دانیم

فقط فکر اینکه هیدئو کوجیما یک بازی دیگر بسازد، مردم را به هیجان می آورد. خالق افسانه ای متال گیر در سال ۲۰۱۹ با Death Stranding مستقل شد و اکنون در The Game Awards 2023، هیدئو بازی بعدی خود را با عنوان “OD” معرفی کرده است که احتمالاً کوتاه شده برای Overdose است. به گفته او، این یک تجربه جدید “جنبش کننده ژانر” در همکاری با ایکس باکس است.

تیزر OD حداقل گیج کننده بود. در واقع آنقدر گیج کننده بود که طرفداران حتی مطمئن نبودند که یک بازی ویدیویی است تا زمانی که هیدئو به صراحت این را روی صحنه نگفت. صرف نظر از روش‌های مرموز کوجیما، طرفداران فداکار او نمی‌توانند منتظر بمانند تا ببینند Overdose چیست. اگر شما یکی از آن معدود خوش شانسی هستید که می توانید با کارهای کوجیما ارتباط برقرار کنید و مشتاق بازی OD هستید، در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال می دانیم.
تاریخ انتشار OD

اKojima Productions در مورد تاریخ انتشار OD اظهار نظری نکرده است، با این حال، یک فرض واقعی می تواند اواخر سال ۲۰۲۶ یا بعد از آن باشد.

در حال حاضر تصور این است که کوجیما Death Stranding 2 را قبل از OD منتشر خواهد کرد، عمدتاً به دلیل این واقعیت است که DS2 یک سال قبل تایید شده بود. به‌علاوه، تیزر OD کاملاً خالی بود و احساس می‌کرد که بازی در بهترین حالت در مراحل اولیه پیش تولید قرار دارد. این موضوع کاملاً با توییتی که کوجیما در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر کرد، مطابقت دارد که بیان می کرد DS2 در حال تکمیل شدن است در حالی که فیلمبرداری و تولید زیادی برای Overdose باقی مانده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *