۰

بازی Death Stranding 2 : همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

بازی Death Stranding 2

بازی Death Stranding 2 : همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

مانند تمام بازی های Hideo Kojima، Death Stranding جامعه خود را پیدا کرده است و بیش از ۱۶ میلیون باربر آن را می ستاید. همه آن‌ها از زمان معرفی نمادین در The Game Awards 2022 به Death Stranding 2 (DS2) توجه دارند. اگر شما از آن دسته از طرفداران مشتاقی هستید که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند، در اینجا جدیدترین‌های DS2 وجود دارد.

تاریخ انتشار Death Stranding 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده است، اما تاریخ انتشار ندارد. آخرین فیلمی که ما دیدیم تیزر سال ۲۰۲۲ بود که با توجه به مدت زمانی که از آن گذشته است کمی ناامید کننده است.
امسال نیز سال دیگری از تولید همزمان «DS2» و «OD» خواهد بود. DS2 هنوز مقداری ADR باقی مانده است و ما شروع به ضبط صداهای ژاپنی خواهیم کرد.
— HIDEO_KOJIMA 31 دسامبر ۲۰۲۳

هیدئو کوجیما برنامه‌های سال جدید خود را درست با شروع سال ۲۰۲۴ توییت کرد و آنها یک به‌روزرسانی درباره Death Stranding 2 ارائه کردند. او اظهار داشت که جایگزینی خودکار دیالوگ و صدای ژاپنی در سال ۲۰۲۴ برای آن انجام خواهد شد و همچنین در حال کار بر روی آن است. فیلم آینده Death Stranding و همچنین پروژه دیگر او، OD، با جردن پیل.
بازی Death Stranding 2 در چه پلتفرم هایی منتشر خواهد شد؟Death Stranding 2 انحصاری PS5 خواهد بود. سونی این فرنچایز را سفارش داد تا جایی که به پلتفرم‌ها مربوط می‌شود، پلی‌استیشن تنها فرصتی است که در زمان عرضه بازی را انجام می‌دهید.

با این حال، احتمالاً یک یا دو سال بعد پس از انتشار روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد زیرا این همان اتفاقی است که برای نسخه قبلی آن رخ داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *