۰

هر آنچه درباره بازی Project 007 می دانیم

بازی Project 007

هر آنچه درباره بازی Project 007 می دانیم

جیمز باند در بازی جدید Project 007 که توسط IO Interactive، شرکت محبوب پشت سری Hitman ساخته می‌شود، زودتر بازمی‌گردد. جالب اینجاست که IO Interactive از عناوین خود فراتر می رود و به طرفداران برخی از واقعی ترین گرافیک ها و گیم پلی شدید ممکن را می دهد.

داشتن آینه بازی جیمز باند بهترین قسمت های سری Hitman چیزی شگفت انگیز نخواهد بود. اما واقعا چقدر در مورد بازی جدید جیمز باند، پروژه ۰۰۷ می دانیم؟

در اینجا همه چیزهایی که در مورد Project 007 می دانیم، بازی جیمز باند آینده است که توسط IO Interactive توسعه می یابد.
پروژه ۰۰۷ چه زمانی منتشر می شود؟

در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی برای Project 007 وجود ندارد. در واقع، تنها چیزی که تاکنون از بازی در اختیار داریم، فقط یک تریلر کوچک است که در واقع هیچ گیم پلی را نشان نمی دهد. این تریلر نیز سه سال پیش منتشر شد، بنابراین بسیاری از طرفداران فقط امیدوارند که اخبار کمی بیشتر شود تا آنها را راضی نگه دارند.

با این حال، در حالی که بسیاری انتظار ندارند Project 007 در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، بسیاری امیدوارند که حداقل اخبار بیشتری در مورد این بازی دریافت کنند. تیزر منتشر شده به شدت توسط طرفداران تبلیغات شد، بنابراین مردم برای بیشتر التماس می کنند.

این بازی به احتمال زیاد امسال منتشر نخواهد شد، اما ممکن است شاهد انتشار سال ۲۰۲۵ باشیم.
آیا Project 007 روی ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ قابل پخش خواهد بود؟

بازی Project 007 که بر روی موتور Glacier 2 در حال توسعه است، خوشبختانه در اکثر کنسول ها قابل پخش خواهد بود. این شامل ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *