۰

داستان بازی Tekken 8

داستان بازی Tekken 8

داستان بازی Tekken 8

داستان بازی Tekken 8

شش ماه پس از وقایع بازی قبلی، Jin Kazama به همراه Lars Alexanderson و Lee Chaolan که اکنون جزئی از ارتش شورشی Yggdrasil می‌باشند، به Kazuya در نیویورک حمله می‌کنند ولی با شکست Jin، کل عملیات نیز شکست می‌خورد و نبرد متعاقب آن‌ها، باعث کشته شدن میلیون‌ها شهروند بی‌گناه می‌شود. Kazuya سپس جلوی چشم مردم و تمام رسانه‌ها، شکل شیطانی خود را آشکار کرده و تورنمنت جدید King of Iron Fist را اعلام می‌کند که در آن مبارزانی از ملل مختلف با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

یک هفته بعد، Jin از جراحاتش بهبود می‌یابد و برای تقویت خود، با Lars به مبارزه‌ای دوستانه می‌پردازند. Jin پس از پیروزی بر Lars متوجه می‌شود که دیگر قادر نیست قدرت شیطانی خود را طبق اراده خویش فعال نماید، بنابراین پس از صحبتی کوتاه با Alisa تصمیم می‌گیرد به یکی از مسابقات مقدماتی King of Iron Fist در ژاپن ملحق شود. او در آنجا با کاراکتر جدیدی به نام Reina آشنا می‌شود که به سبک خانواده Mishima مبارزه می‌کند و قدرت رزمی‌اش شبیه به پدربزرگش Heihachi می‌باشد. Jin موفق می‌شود با شکست Reina و رقیب قدیمی‌اش Hwoarang، جایگاه خود را در مرحله فینال مسابقات کسب نماید. پس از این نبرد، Reina درخواست می‌کند تا به Jin در مبارزه با Kazuya ملحق شود.

در همین لحظه در ایتالیا، Claudio Serafino و Zafina به همراه Ling Xiaoyu مشغول تماشای مسابقات هستند. Zafina که هیولای شیطانی Azazel را در بازوی چپ خود زندانی کرده، به Claudio هشدار می‌دهد که باید هر چه سریع‌تر Jin را یافته و به کمک او Kazuya را متوقف کنند. چند لحظه بعد Niklas پدر Leo Klissen به پایگاه Yggdrasil رسیده و از نتیجه تحقیقات خود در مورد Azazel و ژن شیطانی، اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در فینال مسابقات در ایتالیا، Lars با Victor Chevalier رهبر نیروهای مستقل سازمان ملل متحد ملاقات کرده که موافقت می‌کند از پایگاه Yggdrasil محافظت نماید، در حالی که از سمتی دیگر، Claudio و Zafina و Xiaoyu به میدان مسابقات نفوذ می‌کنند. اکنون Jin وارد زمین مبارزه شده و می‌تواند Leroy Smith نماینده مردم آمریکا را شکست دهد. Leroy پس از شکست، به Jin توصیه می‌کند که ترس‌های خود را رها کرده و از قلب خویش پیروی کند. لحظاتی بعد Kazuya فاش می‌کند که این مسابقات، فقط یک تله بوده تا بتواند به Zafina برسد. بنابراین با کشتن Zafina و شکستن مُهر بازوی او، اقدام به آزادسازی Azazel می‌کند. سپس با کشتن Azazel می‌تواند قدرت او را جذب کرده و تبدیل به یک شیطان واقعی شود. در آخرین تلاش، Claudio از قدرت خود استفاده کرده و موفق می‌شود با فدا کردن جان خود، Kazuya را برای مدت کوتاهی، ضعیف و مجروح کند.

داستان بازی Tekken 8

داستان بازی Tekken 8

در ادامه Jin با اعتقاد به این‌که هنوز راهی برای بازگرداندن کنترل قدرت شیطانی خود وجود دارد، سفری را به جنگلی در Yakushima آغاز می‌کند، جایی که مدت‌ها پیش، مادرش Jun به دست Ogre کشته شده است. در این حین Kazuya متوجه حضور Jin در جنگل شده و نیروهای باقی‌مانده خود را به آنجا منتقل می‌کند. او در واقع قصد دارد سرعت Jin را کاهش داده و ارتش شورشی را نیز نابود کند. اکنون مبارزان پایگاه Yggdrasil با نیروهای مستقل سازمان ملل متحد، دست‌به‌دست یکدیگر داده و با نیروهای Kazuya به رهبری Nina Williams و چندین مبارز سابق مسابقات می‌جنگند، در حالی که Xiaoyu به تنهایی از Jin که به خوابی عمیق فرو رفته، محافظت می‌کند. لحظاتی بعد Kazuya سر رسیده و نیروهای هر دو جناح را با خاک یکسان می‌کند. Lars نیز برای محافظت از Jin، به جنگل عقب‌نشینی کرده و Reina نیز ظاهراً در انفجار کشته می‌شود.

اکنون Jin در اعماق ضمیر ناخودآگاه خود با قدرت شیطانی‌اش (Devil Jin) روبرو شده و پس از یک مبارزه طولانی، قبول می‌کند که این قدرت شیطانی را پذیرفته و کنترل کامل قدرت‌های خود را نیز به دست گیرد. او درست در لحظه‌ای که Kazuya قصد دارد Lars را بکشد، سر رسیده و جان او را نجات می‌دهد. Jin پس از دیدن رؤیاهای مادرش Jun، حالا به شکل یک فرشته بیدار شده و به Kazuya حمله می‌کند. مبارزه‌ای بسیار سخت بین این دو شکل می‌گیرد و انفجار حاصل از مُشت‌های این دو به یکدیگر، باعث می‌شود تا ژن شیطانی آن‌ها به طور کامل از بین برود.

حالا این دو کاراکتر، با از دست دادن قدرت شیطانی خود، وارد آخرین مبارزه تن‌به‌تن تا سر حد مرگ می‌شوند. Jin در نهایت با پذیرفتن گذشته خود، سرانجام می‌تواند Kazuya را شکست دهد. او اکنون از نفرین ژن شیطانی آزاد شده و پس از تشکر از مادرش Jun، محل مبارزه را به همراه Xiaoyu ترک می‌کند. در صحنه بعدی، شخصی را شبیه به Jun می‌بینیم که به بدن نیمه‌جان Kazuya نزدیک می‌شود.

پس از اتمام تیتراژ بازی، مشاهده می‌کنیم که Reina از حمله Kazuya جان سالم به در برده است. او با خودش عهد می‌بندد که انتقام پدرش Heihachi را بگیرد. در آخرین صحنه مشاهده می‌کنیم که Reina ژن شیطانی خود را بیدار می‌کند. این بدان معناست که او مانند Kazuya و Jin از ژن شیطانی برخوردار است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *