۰

بازی Death Stranding هفته آینده برای آیفون ۱۵ پرو عرضه می شود

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding هفته آینده برای آیفون ۱۵ پرو عرضه می شود

چندی پیش بود که اپل قدرت کشش قدرتمند آیفون ۱۵ پرو را منتشر کرد، یک نیروگاه بازی نسل بعدی که می تواند عناوین سطح بالا و AAA را اجرا کند که انگار به هیچ کس مربوط نیست. فاش شده است که بازی موردانتظار بعدی برای عرضه روی آیفون ۱۵ پرو، Death Stranding، از ۳۰ ژانویه به صورت بومی بر روی این دستگاه در دسترس خواهد بود.

در ۲۰ دسامبر، Resident Evil 4 در اپ استور iOS منتشر شد و قابل بازی در iPad، iPhone و Mac بود. بررسی نسبتاً خوبی در کوچکترین بازی در این محدوده انجام شد و کاربران اپل چیزهای خوبی را در مورد نسخه کوچک شده یکی از بهترین بازی های Resident Evil گزارش کردند.

در حالی که کاربران هنوز منتظر انتشار قریب‌الوقوع Assassin’s Creed Mirage در iOS هستند، عنوان وسوسه‌انگیز دیگری بر روی این دستگاه‌های برتر اپل قرار گرفته است – Death Stranding که برخی آن را «شبیه‌ساز مرد ;پستچی می‌نامند، یکی از جدیدترین بازی‌های ذهن همیشه قدرتمند هیدئو کوجیما است. این یک بازی است که بازیکنان را در یک سناریوی آخرالزمانی قرار می دهد و می بیند که آنها کنترل سم (نورمن ریدوس) را در حالی که تهدیدهای دنیایی مرموز، شوم و همیشه تهدید کننده را در پیش می گیرند، به دست می گیرند. خوب، بنابراین شما چیزهایی را در طول مسیر ارائه می دهید، اما این بسیار عمیق تر از آن است – و این یک بازی عظیم و همه جانبه، از نظر داستانی است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *