۰

بازی Halo Infinite دیگر سیزن جدیدی دریافت نخواهد کرد

قبل از عرضه بازی Halo Infinite، استودیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که این بازی را برای دهه آینده پشتیبانی خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که همه چیز کاملاً به این شکل پیش نرفت – اما درست زمانی که به نظر می‌رسید که این بازی شوتراول شخص در نهایت آماده بازگشت است، ۳۴۳ Industries این خبر را اعلام کرد.

در استریم زنده اخیر ، توسعه‌دهنده تأیید کرد که از مدل فصلی فعلی Halo Infinite برای محتوای جدید «دور می‌شود». این بدان معناست که در آینده، هیچ سیزن جدیدی دریافت نخواهد کرد. در عوض، ۳۴۳ Industries یک مدل عملیاتی را اتخاذ کرده است، چیزی که بازیکنان Master Chief Collection با آن آشنا هستند.

بازی Halo Infinite

این استودیو تاکید کرده است که در سال ۲۰۲۴ به پشتیبانی از Infinite ادامه خواهد داد، اما Operations به‌روزرسانی‌های کوچک‌تری نسبت به سیزن ها خواهد بود و هر ۴ تا ۶ هفته یک‌بار ارائه می‌شود. اولین مورد از این ها، Operation Spirit of Fire، در ۳۰ ژانویه وارد بازار می شود و گزینه های سفارشی سازی جدید، نقشه جدید و به روز رسانی ها را به حالت Forge می آورد.

برای بسیاری، نتیجه گیری طبیعی از اینجا این است که ۳۴۳ Industries آماده است تا سرعت کار خود را در Halo Infinite کند کند و در عوض تمرکز خود را به پروژه های جدید معطوف کند. استودیو تأیید کرده است که “پروژه های جدیدی” در دست ساخت دارد.

گزارشی که اخیراً منتشر شد ادعا کرد که تجربه بتل رویال برخی از Affinity برای Halo Infinite نیز لغو شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *