۰

چگونه غم انگیزترین مبارزه در فرانچایز دارک سولز قلب بازیکنان را شکست

غم انگیزترین مبارزه در فرانچایز دارک سولز

چگونه غم انگیزترین مبارزه در فرانچایز دارک سولز قلب بازیکنان را شکست

طرفداران سری Dark Souls به خوبی از داستان های غم انگیز بازی های FromSoftware آگاه هستند – احساسی که به دیگر عناوین FromSoft مانند Bloodborne و Sekiro نیز تسری پیدا می کند. در پشت داستان سرایی مبهم، دیالوگ های شوم و مبهم، و توضیحات آیتم ها، داستان های زیادی نهفته است که از قهرمانانی که برای رویارویی با نبردهای بزرگ به پا می خیزند و متأسفانه با پایان های وحشتناکی روبرو می شوند. The Nameless King، Solaire of Astora و Anastacia of Astora همگی شخصیت هایی هستند که بازیکنان می توانند با آنها روبرو شوند و داستان آنها به شیوه های دلخراشی به اوج می رسد. شاید منفورترین شخصیت سری Souls آرتوریاس ابیس‌والکر و گرگش سیف باشند.

بازیکنان در واقع در کمپین پایه دارک سولز با Artorias مواجه نمی‌شوند، اما قهرمانی‌ها و سوء استفاده‌های او بارها توسط NPCها ذکر شده و همچنین در توضیحات چندین مورد ذکر شده است. Artorias تا DLC “Artorias of the Abyss” به عنوان یکی از بهترین باس های بازی ظاهر نمی شود. همانطور که گفته شد، Sif همراه وفادار آرتوریا در نیمه دوم بازی پایه به عنوان رئیسی که از محل استراحت استاد سابقش محافظت می کند ظاهر می شود. همه چیز از لور گرفته تا خود مبارزه، قلب بازیکنان را می شکند و ممکن است یکی از غم انگیزترین باس فایت ها در بازی باشد.

غم انگیزترین مبارزه در فرانچایز دارک سولز

مبارزه با Sif به خودی خود دلخراش است
نبرد با سیف از لحظه ای که بازیکنان وارد عرصه می شوند، تلخ می شود. برخی می توانند استدلال کنند که کشتن یک سگ در یک مبارزه با رئیس در حال حاضر وحشتناک است، اما تمرین واقعی جنگ در تراژدی بیشتر است. این واقعیت ساده که سیف در تمام این سال‌ها بعد همچنان از مقبره آرتوریا نگهبانی می‌کند، دلخراش است – تقریباً شبیه نسخه‌ی تاریک فانتزی قسمت معروف Futurama “Jurassic Bark”. Sif بزرگ و ترسناک است، اما بازیکنان این حس را پیدا می کنند که او به دلیل عصبانیت او در حال مبارزه نیست. سگ صرفاً برای محافظت از محل استراحت اربابش می‌جنگد و بسته به نحوه تفسیر داستان، برای محافظت از دیگران در برابر سرنوشت آرتوریا می‌جنگد. مبارزه مطمئناً شدید است و سبک مبارزه سیف آن را حتی بیشتر کرده است. Sif با همان حرکاتی مبارزه می کند که آرتوریاس هنگام مبارزه با هم استفاده می کرد. موسیقی عمداً آرام و غم انگیز است تا بازیکن را وادار کند تا در مورد عملی که انجام می دهد فکر کند و اخلاقیات کشتن این گرگ را زیر سوال ببرد. آخرین کشش نبرد دلخراش ترین است. سیف شروع به لنگیدن می کند سلامت آنها به اندازه کافی پایین است و حرکاتش کندتر می شود – او حتی پس از استفاده از حملات خاصی به زمین می افتد. تماشای این حیوان زخمی که ناامیدانه تلاش می کند تا از اربابش دفاع کند کافی است تا حتی برای بازیکن آشفته تر اشک بیاورد. داستان Dark Souls باعث می‌شود که باس مبارزه بسیار غم‌انگیزی داشته باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *