۰

داستان بازی Concrete Genie

داستان بازی Concrete Genie

داستان بازی Concrete Genie

داستان بازی Concrete Genie

بازی در یک شهر بندری کوچک به نام Denska رخ می‌دهد که مدت‌ها قبل یک مکان پر رونق و شکوفا بوده ولی روزی یک نفتکش در آن‌جا نشت پیدا کرده و باعث آزاد شدن ماده‌ای به نام Darkness شده که می‌تواند احساسات منفی ایجاد کند. داستان بر روی یک نوجوان با نام Ash متمرکز می‌باشد که وقت خود را صرف نقاشی در دفترچه‌اش می‌کند و اکثر مواقع مورد آزار و اذیت گروهی از قلدرها به اسامی Zack و Beatrice و Froggie و همچنین دوقلوهای Chuck و Janie قرار می‌گیرد.

یک روز قلدرها دفتر نقاشی Ash را پیدا کرده و پس از پاره کردن صفحات، آن‌ها را در سراسر شهر پراکنده می‌کنند. سپس Ash را مجبور می‌کنند وارد تله‌کابین شود و بدین طریق به جزیره فانوس دریایی شهر می‌رود. او پس از رسیدن به آن‌جا یکی از صفحات دفترچه‌اش را می‌بیند و آن را تا داخل فانوس دریایی تعقیب می‌کند که ناگهان آن نقاشی زنده می‌شود و پس از معرفی کردن خود با نام Luna قهرمان بازی را به سمت یک قلم‌موی جادویی هدایت می‌کند که قادر است هر چیز نقاشی‌شده را زنده کند. این قلم‌مو همچنین به Ash اجازه می‌دهد تا موجوداتی بر اساس نقاشی‌های گچی دوان کودکی یعنی Genies را خلق کند. Ash سپس از Luna مأموریت می‌گیرد تا Darkness را از سراسر شهر پاکسازی نماید.

قهرمان داستان به شهر بازگشته و با پیدا کردن صفحات بیشتری از دفترچه نقاشی، شروع به جان بخشیدن به شهر و همچنین نابودی Darkness می‌کند. او گاهی اوقات در طول مسیر خود با قلدرها برخورد می‌کند ولی وقتی آن‌ها می‌خواهند قلم‌مو را از او بگیرند Ash تصویری از گذشته‌شان را مشاهده می‌کند که نشان می‌دهد همه آن‌ها دوران کودکی پردردسری داشته‌اند. Zack در کودکی به خاطر والدین خشن خود از خانه فرار کرده، والدین Chuck و Janie از یکدیگر جدا شده‌اند، پدر Beatrice زندانی شده و Froggie فقط به این دلیل با آن‌ها معاشرت می‌کند تا خودش مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.

درست در زمانی که Ash در حال ترسیم آخرین نقاشی خود می‌باشد، قلدرها سر رسیده و قلم‌موی او را می‌شکنند. پیرو این اتفاق، ناامیدی Ash و منفی بودن ذات قلدرها به شکل Darkness ظاهر شده و باعث می‌شود که Genies فاسد شوند و پس از حمله به قلدرها، مقدار بیشتری Darkness را در شهر گسترش می‌دهند. Luna برای نجات دادن Ash او را به فانوس دریایی تلپورت کرده و ظاهراً خودش را قربانی می‌کند تا قلم‌مو را تعمیر و تقویت نماید. سپس Ash به شهر بازگشته و در کنار بازگرداندن Genies به شکل‌های خودشان، قلدرها را نیز یکی پس از دیگری نجات می‌دهد که این کار باعث می‌شود همه از او عذرخواهی کنند. این گروه، آخرین Genies را تا جزیره فانوس دریایی تعقیب کرده و پس از شکست دادن او مشخص می‌شود که Luna هنوز زنده است. اکنون Ash با ترسیم آخرین نقاشی، باعث می‌شود که Darkness به طور کامل از شهر نابود شود.

در طول تیتراژ، نشان داده می‌شود که مردم دوباره به شهر Denska برگشته‌اند. Ash با دیگران دوست شده و هر یک از آن‌ها قلم‌موی جادویی خود را از Luna جایزه گرفته‌اند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *