۰

داستان بازی Fort Solis

داستان بازی Fort Solis

داستان بازی Fort Solis

داستان بازی Fort Solis

داستان بازی به دنبال یک مهندس به نام Jack Leary بوده که برای بررسی یک اعلام خطر، به پایگاه Fort Solis در مریخ می‌رود. او پس از دریافت هشدارهای هوای نامساعد و طوفانی که در راه است، خیلی سریع به داخل پایگاه رفته و هنگامی که همراه با یکی دانشمندان مستعمره به نام Jessica Appleton در حال آماده شدن برای طوفان هستند، یک پیغام هشدار اضطراری از ایستگاه معدنی همان اطراف دریافت می‌کنند. Leary برای بررسی به آنجا رفته و متوجه می‌شود که درب ورودی قفل شده و هیچ نشانی از خدمه در آنجا نیست. در حال حاضر توانایی او برای پیمایش ایستگاه به دلیل قفل بودن درب ورودی و عدم وجود مدارک امنیتی محدود است. او همان‌طور که پایگاه را جستجو می‌کند، با لکه‌های خون و نشانه‌هایی مواجه می‌شود که نشان می‌دهند او در آنجا تنها نیست. همچنین می‌تواند جسدهای زیادی از خدمه را پیدا کند که با ضربات چاقو کشته شده‌اند.

قهرمان بازی در ادامه برای راه‌اندازی مجدد ژنراتورهای برق به محل نگهداری ژنراتورها رفته که در آنجا Wyatt Taylor افسر ارشد Fort Solis به او حمله می‌کند. Appleton که از طریق ارتباطات رادیویی با Leary در تماس است، در این حین به Fort Solis می‌رود و پس از ورود به پایگاه، بلافاصله با حمله‌ی Taylor مواجه می‌شود ولی می‌تواند خیلی سریع از آنجا فرار کند. او در جستجوی Leary شروع به جستجو در پایگاه می‌کند و در طول این پروسه، Taylor به طور مداوم از طریق ارتباطات رادیویی به او طعنه زده و سعی دارد او را به طرف گلخانه ایستگاه بکشاند.

هنگامی که Leary و Appleton هر دو مشغول جستجو در پایگاه هستند، می‌توانند گزارش‌های ویدیویی و صوتی متعددی از خدمه را پیدا کنند که اتفاقات مربوط به قفل شدن درب ایستگاه معدنی را گزارش می‌دهند. به نظر می‌رسد یک تسریع‌کننده رشد، باعث شده تا گیاهان داخل گلخانه با سرعت زیادی از بین بروند. Taylor نیز متوجه شده که این امر به دلیل رشد گیاهان و غذا در خاک مریخ است. در واقع گیاهان و غذاهای مریخی، به نوعی ویروس آلوده هستند که انسان پس از مصرف آن‌ها آلوده به ویروسی مرگبار خواهد شد. در حالی که خدمه شروع به نشان دادن علائم ویروس می‌کنند، Taylor به آژانس مسئول عملیات Solis هشدار می‌دهد ولی آن‌ها به صحبت‌های او توجه نکرده و در نهایت Taylor را نیز اخراج می‌کنند. Taylor به دنبال مهار شیوع و جلوگیری از رسیدن آن به زمین و ایجاد یک بیماری همه‌گیر جهانی، تصمیم می‌گیرد تا همکارانش را یکی پس از دیگری به قتل برساند.

در ادامه Appleton به گلخانه رسیده و در آنجا Taylor و Leary را بیهوش پیدا می‌کند. Taylor متوجه می‌شود که دست‌های Appleton می‌لرزد، این یعنی که او به ویروس آلوده شده است. بنابراین به Appleton حمله کرده و با چند ضربه چاقو، او را زخمی می‌کند. Leary چند لحظه بعد بیدار شده و سعی می‌کند Appleton که اکنون زخمی شده را به مکانی امن برساند. در همین حین Taylor دوباره سر رسیده و Appleton درب ورود را قفل کرده و خودش پشت در می‌ماند تا با فدا کردن جان خود بتواند Leary را از آنجا فراری دهد. Leary به داخل ساختمان دیگری می‌رود و در آنجا برای آخرین بار با Taylor روبرو خواهد شد. Taylor در این قسمت Leary را مجروح کرده و هنگامی که قصد کشتن او را دارد، نیروهای آژانسی که سرانجام زنگ هشدار Fort Solis را دریافت کرده‌اند سر رسیده و با شلیک تفنگ، Taylor را خواهند کشت.

در پایان دیگر بازی، Taylor بیرون از پایگاه و در بین طوفان به Leary رسیده و این دو به شکل مرگباری یکدیگر را زخمی می‌کنند. آن‌ها در نهایت یا به دلیل خونریزی زیاد یا خفگی به دلیل شکاف در لباس فضایی خود جان خود را از دست خواهند داد.

پس از تیتراژ بازی، یک صدای ضبط‌شده از Taylor شنیده می‌شود که قبل از مرگش به همسر خود هشدار داده تا بسته‌ای که قبلا برایش فرستاده را باز نکند و سپس برای آخرین بار با او و دخترانش خداحافظی می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که پیغام او خیلی دیر رسیده و خانواده‌اش قبلاً تسلیم ویروس شده‌اند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *