۰

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی در تمام دوران

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی در تمام دوران

مجموعه متنوعی از سلاح‌های افسانه‌ای که می‌توانید در قلمرو بازی‌های ویدیویی استفاده کنید، یکی از لذت‌های فراوان بازی است. از شمشیرهای افسانه‌ای گرفته تا انفجارهای انرژی آینده‌نگر، بسیاری از سلاح‌های تاثیرگذار به شما احساس یک جنگجوی مهیب یا یک تیرانداز ماهر می‌دهند. اگرچه دنیای بازی‌های ویدیویی سلاح‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده‌ای را به خود دیده است، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها به اندازه‌ای تاثیرگذار بوده‌اند که نمادین تلقی شوند.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۶-Buster Sword

شمشیر باستر که به دلیل اندازه خالص و طراحی متمایزش مورد احترام است، تیغه ای عظیم است که با نمایه ای پهن و مسطح و مجموعه ای از حکاکی های پیچیده مشخص می شود. این شمشیر قدرتمند که توسط قهرمان Final Fantasy VII، Cloud Strife استفاده می‌شود، یک شاهکار بصری است که تخیل بازیکنان در سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

میراث آن نه تنها به دلیل قابلیت‌های چشمگیر درون بازی، بلکه به دلیل وزن احساسی که دارد، باقی می‌ماند و به عنوان پیوندی ملموس به خط داستانی غنی بازی و روح تسلیم‌ناپذیر شخصیت‌های آن عمل می‌کند.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۵-BFG9000

سلاح BFG9000 با نام مستعار “Big F****** Gun” مطمئناً این نام را با اندازه عظیم و قدرت مخرب گوی سبزی که شلیک می کند توجیه می کند و هر چیزی را که به اندازه کافی ناگوار باشد در مسیر خود نابود می کند. ویرانی عظیم عواقب آن و انبوهی از دشمنان که با یک انفجار از بین می‌روند، همیشه آدرنالین را افزایش می‌دهند. طراحی عظیم BFG9000 به نمادی از گیم‌پلی فوق‌العاده و هیجان‌انگیز تبدیل شده است و آن را به عنوان یکی از نمادین‌ترین سلاح‌های بازی‌های ویدیویی تا کنون تبدیل کرده است.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۴-The Vampire Killer

قاتل خون آشام به راحتی جایگاهی را در لیست نمادین ترین سلاح های بازی ویدیویی ما در تمام دوران به دست آورد، زیرا این شلاق توسط چندین نسل از قبیله بلمونت قاتل خون آشام استفاده شده است. این نه تنها به عنوان میراثی برای بلمونتس عمل می کند، بلکه جایگاه ویژه ای در قلب همه طرفداران Castlevania دارد. هر یک از اعضای خانواده سبک منحصر به فرد خود را به سلاح بی انتها می آورند که به عنوان ابزاری قدرتمند برای کشتن خون آشام ها شناخته می شود.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۳-Moonlight Sword

استودیو FromSoftware مجموعه‌ای از بازی‌های Soulsborne را مدیریت کرده است، که بیشتر آنها به‌طور ماهرانه‌ای از طریق آیتم‌ها، شخصیت‌ها یا مکان‌هایی که به سختی پیدا می‌شوند به هم متصل شده‌اند. با این حال، یک مورد وجود دارد که به طور مستقیم تقریباً در هر بازی Soulsborne ظاهر می شود: Moonlight Greatsword. این شمشیر به عنوان یک سلاح قدرتمند و ضروری در یکی از اولین بازی های FromSoftware یعنی King’s Field شکل گرفت.و آز آن زمان این شمشیر جادویی جایگاهی ویژه ای بین طرفداران سولز پیدا کرده است.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۲-The Rebellion

شمشیر بدنام شکار شیطان دانته، شورش، دودآلودترین، شیک ترین سلاحی است که تا به حال دیده شده است. طراحی پیچیده Rebellion هم ظرافت و هم قدرت خام را منعکس می کند.این نمادی از انعطاف‌پذیری و سرپیچی است، و کاملاً برش را به یکی از نمادین‌ترین سلاح‌های بازی ویدیویی در تمام دوران تبدیل می‌کند .دانته که از پدرش، اسپاردا، یک جنگجوی افسانه ای شیاطین، به ارث برده است، میراث شیاطین شمشیر را با استفاده از آن در هر بازی Devil May Cry زنده نگه می دارد. در طول سری این سلاح نمادین تغییرات متعددی را پشت سر می گذارد، در کنار دانته تکامل می یابد و گواهی بر رشد او به عنوان یک شخصیت می شود. در این مرحله نمی توانید یک بازی جدید را بدون آن تصور کنید.

نمادین ترین سلاح های بازی های ویدیویی

۱-Blades of Chaos

یک جفت تیغه زنجیر شده که شعله‌های ازلی می‌جوشند و برای همیشه در گوشت خود روح اسپارت فرو می‌روند، فقط فریاد می‌زند. تیغه های هرج و مرج، آغشته به خون کل پانتئون یونان، نه تنها ابزار تخریب هستند، بلکه یادآور گذشته تاریک و خونین کریتوس هستند. توانایی آن‌ها در بریدن وحشیانه از میان انبوهی از موجودات افسانه‌ای، و امکان جابه‌جایی سریع بین نبردهای نزدیک و دور به راحتی، Blades of Chaos را در بین نمادین‌ترین سلاح‌های بازی ویدیویی در تمام دوران‌ها ثبت می‌کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *