۰

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

Rick and Morty یک سریال انیمیشنی علمی تخیلی کمدی است که از سال ۲۰۱۳ پخش می شود. این سریال داستان ماجراجویی های ریک سانچز، یک دانشمند دیوانه و نوه اش، مورتی را روایت می کند. ریک و مورتی به طور مداوم به سیارات مختلف سفر می کنند و با موجودات عجیب و غریب روبرو می شوند. این سریال به خاطر طنز سیاه، داستان های عجیب و غریب و شخصیت های دوست داشتنی اش مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

اگر از طرفداران Rick and Morty هستید، احتمالاً از فیلم های زیر نیز لذت خواهید برد. این فیلم ها همه دارای عناصری از طنز سیاه، علمی تخیلی و ماجراجویی هستند که در Rick and Morty نیز یافت می شوند.

۱. فیلم Dogma (1999)

فیلم Dogma ساخته Kevin Smith یک فیلم کمدی دینی است که در آن دو فرشته مطرود به نام های بات و تیتا تلاش می کنند تا به بهشت بازگردند. این فیلم به خاطر طنز جسورانه و داستان غیرمعمولش مورد تحسین قرار گرفته است.

۲. فیلم The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy (2005)

فیلم The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته Douglas Adams است. این فیلم داستان آرتور Dent را روایت می کند که پس از نابودی زمین توسط Vogons، یک گونه فضایی ظالم، با یک گروه بیگانه سفر می کند. این فیلم به خاطر طنز بی‌پروا و ماجراجویی‌های پرکششش مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

 

۳. فیلم Spaceballs (1987)

فیلم Spaceballs یک فیلم کمدی علمی تخیلی است که یک تقلید از فیلم Star Wars است. این فیلم داستان گروهی از فضانوردان را روایت می کند که تلاش می کنند تا یک ماده ارزشمند به نام Spaceballs را از دست یک امپراتوری شرور نجات دهند. این فیلم به خاطر طنز خنده دار و داستان سرگرم کننده اش مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

۴. فیلم Men in Black (1997)

فیلم Men in Black یک فیلم اکشن علمی تخیلی است که داستان دو مامور مخفی را روایت می کند که وظیفه محافظت از زمین از موجودات فضایی را بر عهده دارند. این فیلم به خاطر جلوه های ویژه خیره کننده و شخصیت های دوست داشتنی اش مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

۵. فیلم The Fifth Element (1997)

فیلم The Fifth Element یک فیلم علمی تخیلی اکشن است که داستان یک راننده تاکسی را روایت می کند که وظیفه یافتن یک زن باستانی را بر عهده دارد که می تواند از زمین در برابر یک تهدید مرگبار محافظت کند. این فیلم به خاطر جلوه های ویژه خیره کننده و داستان هیجان انگیزش مورد تحسین قرار گرفته است.

بهترین فیلم های شبیه Rick and Morty

این تنها چند نمونه از فیلم های عالی هستند که طرفداران Rick and Morty از آنها لذت خواهند برد. اگر به دنبال فیلم هایی با طنز سیاه، علمی تخیلی و ماجراجویی هستید، حتماً این فیلم ها را بررسی کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *