۰

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3 | دارک سولز ۳

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3 | دارک سولز ۳

در حالی که طرفداران نسخه پرفروش سال ۲۰۲۲ Elden Ring صبورانه منتظر انتشار DLC اجتناب ناپذیر RPG هستند، بسیاری نگاهی به کتابخانه بازی توسعه دهنده FromSoftware و باس های نمادین بی شمار آن دارند. در حالی که Bloodborne و Sekiro عناوین فوق‌العاده‌ای با طرفداران اختصاصی هستند، هیچ شکی وجود ندارد که سه‌گانه افسانه‌ای Dark Souls این استودیو در قلمرو باس فایت‌ها برتری دارد.
از میان این سه گانه، Darks Souls III به طور مناسب به عنوان صیقلی ترین و توسعه یافته ترین در میان این دسته برجسته است. با مکانیک‌های پیشرفته، دنیای فوق‌العاده دقیق، و البته انواع باس‌فایت‌های شگفت‌انگیز، جای تعجب نیست که Dark Souls III و مجموعه‌ای از باس‌های آن اغلب در بین بهترین‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی معرفی می‌شوند.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۱۰-Champion Gundyr

وقتی بازیکنان سفر Dark Souls III خود را شروع می‌کنند، احتمالاً بهترین باس مقدماتی تاریخ FromSoftware: Iudex Gundyr از آنها استقبال می‌کند. باس یک مبارزه فوق‌العاده در اوایل بازی ارائه می‌کند و بعداً به عنوان قهرمان Gundyr ظاهر می‌شود، نسخه‌ای جوان‌تر و تواناتر از خودش، که منجر به چالشی حتی سخت‌تر و حماسی‌تر از همتای کمتر پیچیده‌اش می‌شود.

باس فایت های بازیافتی لزوماً ویژگی مورد علاقه طرفداران Souls نیست، اما Champion Gundyr نشان می دهد که چگونه می توان از این مفهوم به خوبی استفاده کرد. حملات او بر اساس مجموعه حرکتی اصلی Iudex Gundyr ساخته می‌شود، و دانش او مانع از این می‌شود که مبارزه مانند تکراری کمتر از یک رویارویی قبلی باشد.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۹-Demon Prince

سری Souls به دلیل طراحی های دیدنی و جذاب خود مشهور است، اما حتی با استانداردهای آن، شاهزاده شیطان خود را به عنوان یک شخصیت فوق العاده خوش ساخت متمایز می کند. برای شروع مبارزه، بازیکن در مقابل دو شیطان آخر جهان، یعنی Demon in Pain و Demon from Below قرار می گیرد، زیرا آنها سعی می کنند تا از یکدیگر پیشی بگیرند تا تاج و تخت شاهزاده شیطان را به ارث ببرند. در طول دوم به شاهزاده شیطان تبدیل می شود. صرف نظر از اینکه چه شخصیتی این کار را انجام می دهد، شکل صعودی آن ها مجموعه حرکتی دو دشمن را با هم ترکیب می کند و به بازیکنان معرفی کاملی برای DLC Ringed City ارائه می دهد.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۸-Darkeater Midir

اژدهای چهار بال معروف به Darkeater Midir به عنوان یکی از نگهبانان شهر حلقه دار عمل می کند و وظیفه دارد از جاودانگی آن برای جلوگیری از تأثیرات Abyss استفاده کند. اگرچه اژدها همچنان به خدایان وفادار است، اما این تاریکی شروع به فاسد کردن بافت وجود میدیر کرده است و در نتیجه موجودیت وحشتناک درون بازی به وجود می‌آید.

استودیو FromSoftware همیشه اژدهایی را که در اصل طراحی شده اند به میدان نمی آورد، اما آنها کار فوق العاده ای با این باس DLC انجام دادند. Darkeater Midir به جای اینکه یک تست استقامت باشد که در آن بازیکن به جناح دشمن می چسبد، همانطور که در مورد اکثریت قریب به اتفاق اژدهایان FromSoftware وجود دارد، Darkeater Midir به نبردهای پویا و رو در رو با آسیب بیشتر در هنگام حمله از جلو پاداش می دهد.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۷-Pontiff Sulyvahn

پاپ سولیوان (Pontiff Sulyvahn) که از دنیای نقاشی شده آریاندل متولد شد، چهره دوگانه شمشیردار کلیسای اعماق بود. سولیوان پس از ترک آریاندل در نقطه‌ای نامشخص در گذشته، راهی ایریتیل دره بورئال شد. پاپ به سرعت خانواده سلطنتی شهر را غصب کرد و مانعی در اطراف محل قرار داد و منتظر بازگشت آلدریچ و در نهایت ورود Ashen One بود. در حالی که شخصیت چالشی جدی در مرحله اول نبرد ایجاد می کند، همه چیز تبدیل می شود. زمانی که سولیوان سایه ای از خود را برای کمک به حمله به بازیکن احضار می کند، دشوارتر می شود. موسیقی متن، داستان‌ها و طراحی شخصیت‌ها همگی برای لحظه‌ای عالی به نظر می‌رسند و کمک می‌کنند تا این دیدار یکی از محبوب‌ترین برخوردها در بازی پایه Dark Souls III باشد.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۶-Dancer Of The Boreal Valley

رقصنده دره بورئال در ابتدا از این امتیاز برخوردار بود که یکی از بستگان مستقیم خانواده سلطنتی آنور لوندو باشد، اما پس از اینکه به خدمت پاپ سولیوان پس از تسلط او بر ایریتیل اجباری شد، از او به عنوان یک رقصنده و یکی از شوالیه‌های اوترایدر او تبدیل شد. بعد.

اگرچه رقصنده تا زمانی که با Ashen One روبرو می شود، زیر نظر پاپ خدمت می کند، اما به عنوان یک حریف سرگرم کننده تر هستند. با ترکیبی عجیب از حرکات حیوانی و حملات زیبا و روان، الگوی حمله این باس کاملاً موازی با داستان عقب افتاده آنهاست.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۵-The Twin Princes, Lorian & Lothric

باس‌های گانک مدت‌هاست که پایه اصلی بازی‌های Dark Souls بوده‌اند و شاهزاده‌های دوقلو، Lorian و Lothric، آخرین نمونه از این روند بودند. وارثان پادشاهی لوتریک به عنوان آخرین پنج لرد سیندر که Ashen One در سفر خود با آنها روبرو می شود، آخرین مانع را قبل از رویارویی با روح سیندر فراهم می کنند.

لوریان، شوالیه‌ای که به تنهایی شاهزاده شیطان را به هلاکت رساند، و لوتریک، برادر کوچکتر ضعیف و نفرین‌شده‌اش، نمی‌توانستند از نظر سبک متفاوت‌تر باشند، اما مانند همه باس‌های بزرگ دوتایی، آنها کاملاً مکمل حرکات و الگوهای حمله یکدیگر هستند.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۴-Slave Knight Gael

باس Slave Knight Gael افتخار این را دارد که آخرین باس دارک سولز باشد، و تا آنجایی که باس فایت او پیش می رود، او بیش از این عنوان را حفظ می کند. پس از ملاقات با بازیکن در اوایل DLC رینگ سیتی، شوالیه در انتهای سفر خود پیدا می‌شود تا جوهر تاریکی را به دست آورد، زیرا به دلیل مصرف لردهای پیگمی و خون آنها فاسد شده است. در حالی که حس Slave Knight Gael تحت تأثیرات Dark Souls از بین رفته بود، توانایی رزمی او بسیار از آن سود برد. سبک حمله او به آرامی در طول مبارزه تغییر می کند، زیرا بدنش به قدرت جدید خود عادت می کند، و در این روند، او ارواح تاریک عالی را ایجاد می کند.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۳-The Abyss Watchers

باس The Abyss Watchers احتمالاً منحصر به فرد ترین باس فایت در تمام Dark Souls III است. در کنایه‌ای خارق‌العاده به دارک سولز اصلی، نگهبانان ابیس متشکل از شوالیه‌های متعدد، احتمالاً فاسد، هستند که به نام آرتوریاس ابیس‌واکر، علیه تاریکی تمام‌کننده می‌جنگند.

تعداد کمی از باس فایت ها می توانند با برخورد اصلی بازیکن با آرتوریا رقابت کنند. با این حال، این دشمنان مطمئناً شخصیت را به پول خود تبدیل می کنند. همانطور که بازیکن به حریف خود آسیب می رساند، تماشاگران آبیس بیشتری به آن ملحق می شوند و در نهایت به یک دشمن تبدیل می شوند که به اندازه الهاماتی که از آنها می گیرند چالش برانگیز است.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۲-The Soul Of Cinder

بازی Dark Souls III ممکن است حاوی محتوای بیشتری پس از انتشار باشد، اما Soul of Cinder عملاً آنتاگونیست نهایی رویدادهای اصلی کل فرنچایز است. اربابان بی‌شماری، که با شهرت گوین از دارک سولز شروع شده‌اند، اولین شعله را به هم مرتبط کرده‌اند، و هر کدام از آنها نشان خود را بر منبع اولیه اضافه کرده‌اند. به محض ورود Ashen One، این علائم در یک ظرف فیزیکی قرار می‌گیرند که تمام اثرات و قدرت‌های آن‌ها را نشان می‌دهد. Soul of Cinder بین چندین حرکت می‌چرخد و انواع الگوهای حمله را به سمت بازیکن پرتاب می‌کند که در اوایل بازی دیده می‌شوند. این، همراه با استفاده از حملات و موسیقی متن Gwyn، ماهیت چرخه‌ای Flame را نشان می‌دهد و به طرز تلخی نماد بازگشت بازی به ریشه‌های خود است.

بهترین باس فایت های بازی Dark Souls 3

۱-Nameless King

سال ها قبل از انتشار Dark Souls III، هویت اولین فرزند گوین توسط جامعه سولز گمانه زنی می شد. با این حال، تا زمانی که پادشاه بی نام ظاهر شد، طرفداران بالاخره چیزی را که به نظر یک نامزد محتمل به نظر می رسید، پیدا کردند. این معمای سلطنتی سوار بر عرصه ای از ابرهای طوفانی در پشت وایورن پردار می شود و شمشیرکش افسانه ای Dragonslayer Swordspear و مجموعه ای از حملات ویرانگر را با خود می آورد.

پادشاه بی نام بلافاصله پس از انتشار Dark Souls III ادعای خود را به عنوان یکی از بهترین باس های دارک سولز در تمام دوران ها مطرح کرد، و او هنوز هم پس از گذشت این سال ها بر این عنوان تسلط دارد. محیط، داستان سرایی بی دردسر و مکانیک های مبارزه ای این مبارزه، آن را به اوج بهترین باس فایت های بازی می رساند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *