۰

زمان بیشتر برای فرار از طوفان در چپتر جدید فورتنایت

زمان بیشتر برای فرار از طوفان در چپتر جدید فورتنایت

Fortnite اولین تغییر تعادل خود را از زمان انتشار چپتر ۵ سیزن ۱ انجام داده است و تغییر کوچکی را ارائه می دهد که فرار از طوفان را آسان تر می کند. این ترفند در پی تغییرات عمده در حرکت کاراکترها که در راه اندازی چپتر جدید معرفی شد، به وجود آمد.

در پستی در حساب Fortnite Status در X، اپیک گیمز فاش کرد که در پاسخ به بازخورد بازیکنان که می‌گویند فرار از طوفان از زمان راه‌اندازی چپتر ۵ بسیار دشوار بوده است، تغییرات کوچکی در طوفان ایجاد می‌کند. تغییر تعادل اکنون بسته شدن دایره های ۱ و ۲ دقریبا ۲۰ ثانیه بیشتر طول می کشد. تیم Fortnite به نظارت بر داده‌ها ادامه می‌دهد تا ببیند آیا تغییرات بعدی مورد نیاز است یا خیر.

زمان بیشتر برای فرار از طوفان در چپتر جدید فورتنایت

راه اندازی چپتر جدید Fortnite تغییرات زیادی را در بازی ایجاد کرده است، از تغییرات معمول نقشه اصلی و محتوای جدید تا تغییرات بحث برانگیزتر که باعث شده است بازی احساس متفاوتی داشته باشد. در حالی که Epic گفته است که می‌خواهد زمانی را به تغییرات اختصاص دهد، اما همچنین گفته است که به بازخورد بازیکنان در مورد این موضوع گوش خواهد داد. در حال حاضر، به نظر می رسد بازیکنان هنوز از تغییرات لذت نمی برند، با نظرات بسیاری در مورد به روز رسانی وضعیت Fortnite از Epic خواسته شده است که حرکت کاراکتر ها را به شکل قبل از چپتر ۵ بازگرداند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *