۰

بازی The Witcher 4 حماسه گرالت را ادامه خواهد داد

بازی The Witcher 4

بازی The Witcher 4 حماسه گرالت را ادامه خواهد داد

در مصاحبه اخیر، سباستین کالمب، کارگردان بازی The Witcher 4، اشاره‌ای به بازگشت Geralt of Rivia به این سری داده است، اما اینکه آیا او شخصیت اصلی عنوان خواهد بود، هنوز مشخص نیست. همچنین توضیح داده شد که عنوان جاه طلبانه به گونه ای طراحی شده است که از بازیکنان جدید به این سری استقبال می کند اما طرفداران کهنه کار این فرنچایز را نیز خوشحال می کند.
گرالت چگونه برمی گردد؟

همانطور که در CD Projekt Red این بازی به صورت داخلی شناخته می‌شود، «Polaris» قرار است یک بازی تاریخی باشد که فراتر از هر عنوان Witcher قبلی است. طبق گزارش‌ها، بیش از نیمی از توسعه‌دهندگان شرکت روی آن کار می‌کنند، و در حال شکل‌گیری چیزی خاص است. در مصاحبه اخیر با Lega Nerd، سباستین کلمب پیشنهاد کرد که بازی حداقل به نوعی شامل Geralt of Rivia می شود:

بازی Witcher 4 برای چند سال منتشر نخواهد شد، و از نسخه قبلی زمان زیادی می گذرد، بنابراین ما نمی توانیم مخاطبانی را که از قبل عاشق حماسه هستند، هدف قرار دهیم. ما همچنین باید یک جامعه جدید بسازیم. با توجه به این نکته، من معتقدم که می توانم بگویم که این یک نقطه ورود عالی برای بسیاری از بازیکنان خواهد بود، بدون فراموش کردن طرفداران قدیمی که هنوز هم دوست دارند ماجراهای گرالت را دنبال کنند.

انتظار نمی رود این یک راه اندازی مجدد از فرنچایزی باشد که با The Witcher 3 در سال ۲۰۱۵ به اوج خود رسید، اما همچنان می تواند به عنوان یک نقطه معرفی برای طرفداران آینده باشد. هنوز مشخص نیست که Geralt چگونه در The Witcher 4 قرار می گیرد – ما حتی نمی دانیم که چه کسی صداپیشگی شخصیت را بر عهده خواهد داشت (اما امیدواریم این شخصیت داگ کاکل باشد).

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *