۰

۵ بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۵ بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

بازی‌های ویدیویی به یک عنصر اصلی در دنیای سرگرمی تبدیل شده‌اند، زیرا بسیاری از مردم زمان زیادی را به فرنچایزهای مختلف اختصاص داده‌اند. اگرچه برخی از این فرنچایزها بازیکنان را تشنه محتوای بیشتر کرده است. در اینجا پنج بازی ویدیویی است که شایسته دنباله‌دار هستند.بازی‌های ویدیویی که سزاوار عاقبت هستنددر گذشته، بسیاری از فرنچایزهای بازی، بازیکنان را در تاریکی رها کرده بودند و به آنها اجازه نمی دادند بدانند آیا هرگز دنباله ای وجود خواهد داشت یا خیر. گاهی اوقات نیز ما با سوالاتی رو به رو می شویم که بازیکنان آرزوی پاسخ به آنها را دارند. با وجود بازی‌های ویدیویی بسیار زیاد، در اینجا برترین‌هایی که سزاوار یک دنباله هستند آورده شده است.

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۵. Fallout: New Vegas

سری Fallout مدت زیادی است که در حال ساخت بازی است. اما نکته غم انگیز این است که هیچ یک از آنها لزوما دنباله مستقیم دیگری نیستند. با این حال، برخی از این عناوین بیش از بقیه سزاوار دنباله‌دار هستند، از جمله Fallout: New Vegas. New Vegas در مقایسه با Fallout 3 و Fallout 4 کمی کوچکتر بود، اما بازیکنان این بازی دیوانه آن شدند. هنوز هم به‌طور گسترده‌ای به عنوان بهترین بازی Fallout شناخته می‌شود.

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۴. Far Cry 3

در حالی که Far Cry چندین عنوان اضافی را پس از انتشار Far Cry 3 ساخته است، بسیاری هنوز برای دنباله مستقیم بازی التماس می کنند. با برخی از پیچیده‌ترین آنتاگونیست‌های نوشته شده و یکی از جالب‌ترین نقشه‌های بازی، Far Cry 3 به محبوبیت طرفداران در جامعه Far Cry تبدیل شد. خیلی ها دوست دارند دوباره در جزیره این بازی گشت و گذار کنند. Far Cry 3 نه تنها یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال ساخته شده است، بلکه به‌طور باورنکردنی سزاوار یک دنباله است.

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۳. The Legend of Zelda: Twilight Princess

با بازگشت به روزهای قدیم، The Legend of Zelda: Twilight Princess به راحتی یکی از تاریک ترین بازی های زلدا تا به امروز است. با چنین پایان بزرگ صخره ای، بسیاری می خواستند ببینند آینده لینک و میدنا این نسل چه خواهد بود. متأسفانه، این بازی هرگز دنباله‌ای نداشت و بسیاری سال‌ها دنبال آن بودند.افسانه زلدا: شاهزاده خانم گرگ و میش از آنجایی که کلاسیک است، سزاوار یک دنباله مستقیم است.

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۲. The Witcher 3: Wild Hunt

زمانی که برای اولین بار منتشر شد، عنوان The Witcher 3: Wild Hunt پایانی برای سری Witcher بود. خوشبختانه، این فرنچایز با قسمت سوم خود شروع به کار کرد و به نوعی CD Projekt Red را مجبور کرد تا شروع به توسعه بازی چهارم کند. بله، The Witcher قسمت چهارم را دریافت خواهد کرد، و به راحتی آن را به یک بازی برتر تبدیل می کند که سزاوار یک دنباله است. The Witcher 3: Wild Hunt همیشه یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال ساخته شده است و The Witcher 4 برای رسیدن به آن کار دشواری خواهد داشت.

بازی ویدیویی که سزاوار یک دنباله هستند

۱. Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی خلق شده تا کنون شناخته می‌شود، در اولین انتشار جهان طوفانی را به خود اختصاص داد. این دنباله هر چیزی را که گیمرها می خواستند بعد از بازی قبلی خود برآورده کرد. اکنون، با در دست داشتن بازی GTA 6، بسیاری امیدوارند که تلاش بعدی راک استار ساخت قسمت سوم از سری Red Dead Redemption باشد. بازی Red Dead Redemption 2 بیش از حد شایسته داشتن یک دنباله است و آن را در فهرست ما شماره یک می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *