۰

۲۰ تا از بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

وقتی یک بازی بلافاصله پس از انتشار محبوب می شود، یک چیز دائماً پرسیده می شود: چه زمانی DLC آن عرضه می شود؟ در برخی موارد، DLC دقیقاً مطابق با درخواست ها نیست یا بسیار بدتر از خود بازی اصلی است. از سوی دیگر، DLC هایی وجود دارند که بازی را که در حال گسترش آن هستند بسیار حماسی می کنند. در این مقاله به معرفی و بررسی ۲۰ تا از بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم خواهیم پرداخت.

۲۰- The Callisto Protocol - Final Transmission

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

یکی از DLC هایی که نسبت به بازی پایه به شدت بهبود یافته است، Final Transmission برای The Callisto Protocol است. انتقادات زیادی از جمله استفاده بیش از حد از محورهای تهویه برای بارگیری مناطق جدید و نبردهای بزرگ مورد توجه قرار گرفت. آن شفت‌های هواکش اکنون تله‌هایی در خود دارند که شما را در استرس نگه می‌دارند.

Callisto در تیراندازی ده برابر سرگرم کننده تر است، بنابراین خوب است که بازی شما را به این سمت سوق دهد. تعداد دشمن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، به خصوص در یک نقطه نزدیک به پایان، که بازی کردن بسیار عالی است. متاسفانه است ادامه آن داشتن آن بعید است، زیرا می‌توانست یک پیشرفت چشمگیر و یک عنوان ترسناک فوق‌العاده باشد.

۱۹- Left 4 Dead 2 - Cold Stream

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

وقتی در مورد آن فکر می کنید، بازی های زیادی وجود ندارند که محتوای قدیمی از قسمت قبلی را در نسخه فعلی جمع آوری کنند. تعداد کمی مانند Hitman وجود دارد، اما اولین مورد بزرگ برای بسیاری Left 4 Dead 2 بود. در حالی که No Mercy را اضافه کرد، که یک جایزه شیرین بود، افزونه Cold Stream تقریباً همه نقشه های اصلی را شامل می شد.

این شامل کمپین‌های Death Toll، Dead Air، Blood Harvest و Crash Course می‌شود. به علاوه، کمپین جدید، Cold Streamرا نیز دریافت می‌کنید که در نوع خود قوی است. این DLC به نوعی بازی اصلی را منسوخ کرد، زیرا ویژگی های اضافه شده Left 4 Dead 2 را به بهترین راه برای اجرای این کمپین های قدیمی تبدیل می کند.

۱۸- Cyberpunk 2077 - Phantom Liberty

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

تنها دی ال سی برای Cyberpunk 2077 بسته Phantom Liberty بود. در حالی که Phantom Liberty به صراحت فقط یک منطقه اصلی را در دنیای بازی شامل می‌شود، یعنی Dogtown، اما چیزهای زیادی به آن اضافه می‌کند. شما یک خط داستانی جدید و جذاب با پایان های متعدد، به علاوه یک پایان جدید برای خود بازی اصلی دریافت می کنید.

کوئست‌ها، کنسرت‌ها و توانایی‌های جدید که در درجه اول بر روی گیم‌پلی مخفیانه تمرکز دارند، همگی به خوبی انجام شده‌اند. برخی از ماموریت های اینجا بهترین در کل بازی هستند. این DLC به سادگی برای Cyberpunk 2077 به عنوان نجات دهنده مهم بود، و در نتیجه بسیاری از بازیکنان پس از چندین سال به بازی بازگشتند و شاهد همه انبوهی از پیشرفت های انجام شده بودند.

۱۷- Dishonored - Knife Of Dunwall And The Brigmore Witches

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Dishonored یک بازی باورنکردنی است که در آن می توانید یک قاتل مرگبار باشید یا شاید راه های کمتر کشنده ای برای از بین بردن دشمنان خود بیابید. گیم پلی فوق العاده، متنوع و داستانی جذاب داشت که به روشی رضایت بخش به پایان رسید.

پس از اتمام Dishonored، ممکن است وسوسه انگیز باشد که به دنباله آن بروید، اما اگر ابتدا DLC های Knife Of Dunwall و The Brigmore Witches را امتحان نکنید، از دست می دهید. هر دوی این الحاقات، جهان‌سازی Dishonored را بهبود می‌بخشند و شخصیت‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهند که در مورد آنها یاد بگیرید، که برخی از آنها در بازی‌های بعدی این سری به بازیکنان بزرگی تبدیل خواهند شد.

The Knife Of Dunwall شما را مجبور می کند در نقش همان قاتلی که ملکه را در ابتدای خط داستانی اصلی کشت، بازی کنید. به عنوان داود، بسته به انتخاب هایتان، به یک رستگاری گیرا یا نزول به تاریکی می روید. همچنین قدرت ها و تسلیحات هیجان انگیز جدیدی به دست خواهید آورد که Corvo نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

داستان Daud در The Brigmore Witches ادامه می یابد که شما برای اولین بار با Delilah روبرو می شوید. او یک جادوگر قدرتمند است که به ناچار تبدیل به آنتاگونیست پیچیده Dishonored 2 خواهد شد.

۱۶-Fallout 3 - Broken Steel

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Fallout 3 تبدیل به یک RPG کلاسیک پسا آخرالزمانی شده است، اما پایان آن کمی ناامیدکننده بود. اگرچه فداکاری نوبل احساسی بود، اما کمی احمقانه به نظر می‌رسید، به خصوص اگر فاکس را همراه خود داشتید، که به راحتی می‌توانست روز را بدون مرگ بر اثر تشعشع نجات دهد و شما را از یک مرگ بی‌معنا حفظ کند.

پس از پایان داستان بازی اصلی، آرزو می کنید که بتوانید ماجراجویی خود را ادامه دهید. Broken Steel به شما امکان می دهد آن لحظه فداکارانه پایان خط داستانی اصلی را دور بزنید و به کمک Brotherhood of Steel در نبرد خود علیه Enclave ادامه دهید.

علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد پس از بازی به کاوش در سرزمین‌های بایر ادامه دهید، اکنون می‌توانید سطح بالاتری از ۳۰ نفر، هیولاهای جدید و ماموریت‌های هیجان‌انگیز را تکمیل کنید، از جمله یک باز یگر فرستادن غول لیبرتی پرایم به نبرد.

۱۵- XCOM 2 - War Of The Chosen

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

War Of The Chosen چیزی را اضافه می کند که شبیه به یک بازی کاملاً جدید دارای محتوایی است که باید از آن لذت ببرید. اگر عاشق هیجان‌های نوبتی و بیگانه‌سازی بازی اصلی بودید، پس این DLC باورنکردنی به شما فرصتی می‌دهد تا واقعاً مهارت خود را آزمایش کنید. DLC شامل گروه‌های جدید برای متحد شدن، مأموریت‌های اضافی، و حتی علاقه‌مندان و دباف‌های جدید است، اما این همه ماجرا نیست.

War Of The Chosen مجموعه جدیدی از دشمنان را معرفی می کند که با نام The Chosen شناخته می شوند. آنها وظیفه بازپس گیری فرمانده را بر عهده گرفته اند و برای رسیدن به هدف خود از هیچ کاری کوتاه نمی آیند. دشمنان حتی برای رویارویی با آنها نابخشودنی تر و مرگبارتر هستند.

این DLC به عنوان یک خط داستانی جدید عمل نمی کند، زیرا در عوض در بازی بعدی شما در بازی پایه اضافه می شود. The Chosen می تواند هر لحظه ظاهر شود و واقعاً برنامه های شما را به هم بزند، که تنش زیادی به بازی شما می افزاید.

۱۴- Outer Wilds - Echoes Of The Eye

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

درست زمانی که فکر می‌کردید همه رازهایی را که Outer Wilds ارائه می‌داد کشف کرده‌اید، Echoes Of The Eye با جزئیات حتی پنهان‌تر برای جستجوی شما همراه می‌شود. اگرچه به طور طبیعی وارد بازی پایه می شود و می توانید هر زمان که بخواهید آن را تکمیل کنید، توصیه می شود پس از حل معمای مرکزی Outer Wilds آن را امتحان کنید.

Echoes Of The Eye بهتر است بدون هیچ دانش قبلی وارد آن شوید، بنابراین هیچ اسپویلری در اینجا وجود نخواهد داشت. این یک تجربه مستقل است که مانند بازی اصلی، کاوش و حل پازل زیادی را ارائه می دهد. با این حال، می‌تواند مکانیزم‌های گیم‌پلی کاملاً جدید و تغییری شبح‌آور در لحن و تم را در خود جای دهد.

۱۳- Animal Crossing: New Horizons - 2.0 Happy Home Paradise

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

سری Animal Crossing یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های نینتندو بوده است، اما New Horizons مخاطبان و بازیکنان جدیدی را به این سری طولانی‌مدت آورده است. بازی پایه Animal Crossing: New Horizons در حال حاضر مملو از آیتم‌های سفارشی‌سازی شگفت‌انگیز، گروهی از روستاییان انسان‌نمای عجیب و غریب و فعالیت‌های فراوانی است که شما را برای صدها ساعت مشغول نگه می‌دارد.

نینتندو که راضی نبود، به‌روزرسانی ۲.۰ را منتشر کرد که محتوای جدیدی را به بازی پایه اضافه کرد که مهم‌ترین آن، DLC Happy Home Paradise بود. این DLC یک تغییر دهنده بازی برای New Horizons بود زیرا در اصل یک بازی کاملاً جدید را ارائه داد. این DLC به شما این امکان را می دهد که خلاقانه ترین و زیباترین خانه ها را برای گروه روستائیانی که می شناسید و دوست دارید بسازید.

۱۲- Assassin's Creed 4: Black Flag - Freedom Cry

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Assassin’s Creed 4: Black Flag در حال حاضر یک بازی دزدان دریایی جهان باز باورنکردنی و جامع است، حتی بدون افزودن DLC مستقل Freedom Cry. خوشبختانه Freedom Cry یکی از پیشرفته‌ترین و درجه یک‌ترین قطعات داستانی سری را ارائه می‌کند و در عین حال سرگرمی‌های مبارزه با کشتی، اکتشاف و ترورهای Black Flag را ارائه می‌کند.

فریاد آزادی یکی از بهترین شخصیت های بلک فلگ به نام آدوواله را معرفی می کند که پس از یک چرخش ناگوار وقایع علیه تمپلارها، خود را در دریای کارائیب غرق می بیند. اکنون بر عهده Adéwalé است که این تمپلارها را ردیابی کند و در عین حال به نجات کسانی که در Brotherhood of Assassins هستند کمک کند. جدا از داستان عالی و سناریوهای گیم پلی، موقعیت مکانی زیبای Saint Domingue در دریای کارائیب باعث می شود این DLC مستقل بسیار بالاتر از همتایان خود قرار بگیرد.

۱۱- Assassin's Creed Odyssey - The Fate Of Atlantis

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

دی ال سی Fate of Atlantis بدون شک بهترین بسته الحاقی در کل مجموعه است. این اولین بار در کل سری است که یک بازی Assassin’s Creed به شما اجازه می دهد تا به طور کامل با گونه Isu تعامل داشته باشید که یکی از نکات برجسته این DLC است.

The Fate of Atlantis نیز دنیای این بازی را بسیار بزرگتر از آنچه بود، ساخته است. جنب و جوش و اتمسفر متفاوتی را به وجود آورد و چند انتها را که توسط بازی پایه ایجاد شده بود، به هم گره زد.

۱۰- Bioshock 2 - Minerva's Den

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Bioshock 2 یک بازی دنباله دار در مجموعه ای بود که قبلاً مورد علاقه بسیاری قرار گرفته بود. در حالی که بسیاری ممکن است بازی دوم را بهتر از بازی اول ندانند، بسیاری از مردم اگر Minerva’s Den را وارد بحث کنید، دیگر بحث نمی کنند. این DLC بازی پایه را بسیار بهتر کرد.

بسیار احساسی بود و فضا از ابتدا تا انتها کاملاً تنظیم شده بود. این دی ال سی آن چیزی که بازی پایه داشت را گرفت و آن را به ارتفاع بیشتری رساند که باعث خوشحالی طرفداران شد.

۹- GTA 4 - The Ballad Of Gay Tony

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

برخی از طرفداران احساس می کنند که چهارمین عنوان GTA یکی از بهترین های این سری است، در حالی که برخی دیگر San Andreas یا GTA 5 را ترجیح می دهند. اما بدون شک، GTA 4 یکی از بهترین DLC ها را داشت. The Ballad of Gay Tony همه چیزهایی را دارد که مردم در مورد این سری دوست داشتند. این به آن‌ها یادآوری کرد که Grand Theft Auto قرار است سرگرمی‌های پر هرج و مرج با داستانی بسیار زنده و تپنده انسانی باشد.

Ballad of Gay Tony به شما سلاح های بیشتری برای بازی و ماموریت های سرگرم کننده می دهد. به خصوص فینال انفجاری، که مستقیماً از فیلم های Fast & Furious خارج شده و یک نتیجه عالی برای کل تجربه GTA 4 است. چیزهای زیادی اضافه شد که GTA 4 را تبدیل به یک بازی بسیار ارزشمندتر کرد.

۸- The Last Of Us - Left Behind

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

بازی The Last of Us به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی تمام دوران مورد احترام است. چیزی که واقعاً این احساسات را به همه منتقل کرد، داستان باورنکردنی بازی و شخصیت‌ها بود. هنگامی که یک DLC اعلام شد که داستان یکی از دو قهرمان اصلی را بررسی می کرد، طرفداران از شادی فریاد زدند.

Left Behind داستان پس زمینه الی و رابطه او با یک دوست سابقش را بررسی می کند که متأسفانه مجبور شد او را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، فداکاری الی برای نجات جوئل را نیز نشان داد. این بازی بسیار جذاب و زیبا است که دقیقاً مانند بازی اصلی است.

۷- Civilization 5 - Brave New World

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Civilization 5 یک بازی است که به طور گسترده به عنوان آنچه بازی های استراتژی نوبتی باید باشند در نظر گرفته می شود. بازی فوق العاده غوطه ور و سرگرم کننده بود، با هزاران شخصیت تاریخی. شما می توانید صدها ساعت را به این بازی اختصاص دهید و هنوز از آن خسته نخواهید شد.

با در نظر گرفتن این موضوع، زمانی که بازی یک بسته الحاقی به نام Brave New World را منتشر کرد، چیزهای فراوانی را در اختیار شما قرار داد تا بیشتر به کاوش بپردازید. علاوه بر قابلیت پخش مجدد Civ، این دی ال سی فقط به کیفیت بازی افزوده است.

۶- Mass Effect 3 - Citadel

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Mass Effect 3 بازی ای است که اگر به خاطر نقص فاحش بخش پایانی آن نباشد، به یک بازی کامل نزدیک می شود. بازی فوق‌العاده بود و بسیاری از شخصیت‌ها و داستان‌های فرعی نتیجه‌گیری رضایت‌بخشی داشتند، اما مشکل داستان اصلی بود.

در نتیجه درخواست‌های گیمرها، BioWare بسته‌های الحاقی را منتشر کرد که پایان بازی را بررسی می‌کرد، که کار خود را فوق‌العاده انجام داد. بهترین این بسته های الحاقی The Citadel است. Citadel اغلب به عنوان یک نامه عاشقانه زیبا به این مجموعه ذکر می شود و طرفداران کاملاً آن را دوست داشتند.

۵- Horizon Forbidden West - Burning Shores

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

در حالی که بسیاری ممکن است به Frozen Wilds از Horizon Zero Dawn فکر کنند – که به همان اندازه خارق العاده است و ارزش بررسی را دارد اما Burning Shores در یکی از بهترین و بزرگترین نبردهای کل سری به اوج خود می رسد.

نه تنها بسته Burning Shores Aloy را به مکان جدیدی می برد، بلکه انواع جدیدی از دشمنان، مناظر عالی برای کاوش، شخصیت های جدید برای ملاقات و افزایش دلبستگی، و باس فایت را ارائه می دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

۴- Dark Souls - Artorias Of The Abyss

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Dark Souls یکی از محبوب ترین سری بازی های ویدئویی مدرن است. حتی کسانی که حتی یک بازی Dark Souls را بازی نکرده اند، حداقل به نوعی در مورد آن شنیده اند. اکثریت قریب به اتفاق کسانی که آن را بازی کردند به شما خواهند گفت که این یکی از بهترین بازی های ویدیویی است که تا کنون ساخته شده است.

اگر این کافی نبود، FromSoftware این کار را دوچندان کرد و یکی از بهترین DLC های تمام دوران را منتشر کرد. Artorias of the Abyss کمی چالش را به این بازی چالش برانگیز اضافه می کند، و همچنین داستان بازی را گسترش می دهد. کسانی که روایت آن را دنبال کردند، داستانی احساسی و ناراحت کننده ای را یافتند که شایسته حال و هوای این جهان است.

۳- The Elder Scrolls 4: Oblivion - The Shivering Isles

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

چه کسی سری Elder Scrolls را دوست ندارد؟ این بازی ها برخی از بهترین بازی های RPG جهان باز هستند که تا به حال ساخته شده اند. آنها اغلب به عنوان الهام‌بخش برخی از RPG‌هایی که امروزه می‌شناسیم و دوست داریم، گرفته می‌شوند. The Elder Scrolls 4: Oblivion یک بازی است که بسیار مورد تحسین قرار گرفت و حتی به‌طور گسترده‌ای به عنوان یک عنوان جلوتر از زمان خود شناخته شد.

حدود یک سال بعد، Bethesda یک بسته الحاقی Shivering Isles را منتشر کرد و جامعه بازی با آغوش باز از آن استقبال کرد. این دی ال سی دنیای این بازی را بسیار بزرگتر کرد و به شما اجازه داد حتی بیشتر کاوش کنید. دشمنان و باس های بیشتری را ارائه می دهد و به شما فرصتی می دهد که بسیار قدرتمندتر شوید.

۲- The Witcher 3 - Blood And Wine

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

The Witcher 3 تا به حال بهترین اثر CD Projekt Red بوده است. احتمالاً موافقید که بازی از ابتدا تا انتها فوق العاده بود. طرفداران قدیمی این سری و تازه واردان به طور یکسان موفق شدند از انجام این بازی لذت کامل را بیابند. مبارزه درخشان بود و داستان باورنکردنی بود.

جدای از بازی اصلی، شما با دو بسته الحاقی نیز روبرو هستید. یکی از آنها، مسلماً بهتر، خون و شراب است. این DLC شما را به یک مکان جدید آورد و شخصیت ها، هیولاها، باس فایت عالی و داستانی خارق العاده را به شما معرفی کرد.

۱- Bloodborne - The Old Hunters

بهترین دی ال سی DLC های تاریخ گیم

Bloodborne یکی از بهترین آثار FromSoftware Games است و این یک بیانیه قدرتمند با توجه به بازی های این استودیو است. Bloodborne بازی‌ای است که طرفداران قدیمی Souls با آن آشنا هستند، اما این عنوان آنها را مجبور می‌کند تا نوع جدیدی از گیم‌پلی را تجربه کنند.

با خوشحالی طرفداران، یک بسته الحاقی برای بازی به نام The Old Hunters چند ماه بعد منتشر شد و فوق العاده باورنکردنی بود. این بسته داستان بازی را جامع‌تر می‌کرد، آیتم‌های جدید زیادی را در اختیار شما قرار می‌داد و شامل باس‌هایی بود که اگر نگوییم در تمام دوران‌ها اما از بهترین‌های این سری هستند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *