۰

بهترین بازی های شبیه به Alan Wake 2

بازی های شبیه به Alan Wake 2

بهترین بازی های شبیه به Alan Wake 2

استودیو رمدی با بازی جدید خودش المان های ترسناک را کامل می کند. تصاویری خیره‌کننده، روایت هیجان‌انگیز و گیم‌پلی دلهره‌آور حتی نمی‌توانند تجربه خوبی را توصیف کنند، و برای کسانی از شما که داستان اصلی را به پایان رسانده‌اید، آلن و ساگا ممکن است حفره‌ای در قلب شما ایجاد کرده باشند. این لیست قصد دارد این فضا را با برخی از بهترین بازی‌ها مانند Alan Wake 2 پر کند، به‌ویژه با انتخاب‌های بسیار جذاب ترسناک بقا.

بازی های شبیه به Alan Wake 2

۵. The Evil Within

لحن وهم‌آور آلن ویک ۲ و روایت کارآگاهی نمی‌توانست کاری کند که خاطرات زمانی را که در نقش سباستین کاستلانوس بازی می‌کردم به یاد بیاورم. در حالی که The Evil Within بیش از یک دهه قدمت دارد، در آن زمان یکی از ترسناک ترین بازی ها بود و تا به امروز این جنبه از آن پابرجاست. The Evil Within همان سبک Alan Wake 2 را دارد و شما را به همان اندازه متحیر خواهد کرد. این یک بازی ترسناک است که می‌داند چه زمانی شما را وحشت زده کند و چه زمانی با داستان‌های هیجان‌انگیز به شما پاداش دهد، و به همین دلیل یکی از بهترین بازی‌هایی مانند Alan Wake 2 است که باید در حال حاضر بازی کنید.

بازی های شبیه به Alan Wake 2

۴. The Last of Us 2

بازی The Last of Us Part 2 و Alan Wake 2 شباهت های بیشتری بین آنها نسبت به آنچه اکثر مردم اعتراف می کنند، دارند. هر دوی آنها نشانه های بصری هستند. طراحی صدا، داستان و گیم پلی، Remedy و Naughty Dog نمونه های کاملی از استودیوهایی هستند که این بخش ها را در بازی های خود زنده می کنند. The Last of Us Part 2 در میان برترین بازی ها مانند Alan Wake 2 قرار دارد و با توجه به اینکه نسخه بازسازی شده آن به زودی برای PS5 عرضه می شود، تجربه لذت بیشتری خواهد داشت.

بازی های شبیه به Alan Wake 2

۳. The Medium

بازی The Medium، یکی از بهترین بازی ها مانند Alan Wake 2 یکی دیگر از داستان های کارآگاهی ستاره ای است که اگر از Alan Wake 2 لذت بردید، باید آن را بازی کنید. این بازی قهرمان داستان ما ماریان را دنبال می کند که هوشیاری او در دو هواپیما جداگانه وجود دارد، ویژگی که شباهت وحشتناکی به دوگانگی Remedy بین آلن و ساگا دارد.مقایسه دیگر این است که The Medium را نوعی بازی Outlast می نامیم که از Alan Wake الهام گرفته است. این یک گزینه محکم برای کسانی است که به دنبال بهترین بازی ها مانند Alan Wake 2 هستند، به خصوص اگر آنها عاشق عناصر ترسناک بقا هستند زیرا تعداد زیادی از آنها در اینجا وجود دارد.

بازی های شبیه به Alan Wake 2

۲. Hellblade: Senua’s Sacrifice

از نظر بصری، Hellblade شباهت قابل توجهی به Alan Wake 2 دارد. در حالی که دومی از نظر گرافیکی با توجه به تاریخ عرضه‌اش به وضوح برتر است، گرافیک Hellblade اگر بعداً آن را بازی کنید، به طرز نگران‌کننده‌ای آشنا به نظر می‌رسد. اما چیزی که واقعاً Hellblade را در بر می گیرد، تک برداشت طولانی است که داستان در آن باز می شود. حال و هوای Bright Falls را به گلدان اضافه کنید و Hellblade به یکی از بهترین بازی‌هایی مانند Alan Wake 2 تبدیل می‌شود.

بازی های شبیه به Alan Wake 2

۱. Death Stranding

با رویارویی‌های نگران‌کننده BT، چرخه‌های زمان جنگ جهانی، و دنیای باز تقریباً خالی از زندگی، گاهی اوقات Death Stranding شبیه شبیه‌ساز ترسناک بقا است، علی‌رغم اینکه هدف آن یک بازی اکشن از نوع Strand است. وفاداری با Alan Wake 2 نیز برابری می‌کند، و به انبوهی از دلایلی که Death Stranding باید بازی بعدی شما باشد، بیشتر می‌کند. Death Stranding تقریباً دو برابر Alan Wake 2 طول دارد. و در نهایت در مقایسه با بهترین بازی Remedy سرعت سوزش کندی دارد. اما اگر زمان در اختیار داشته باشید – و همچنین کمی صبر – به خوبی برای Death Stranding صرف می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *