۰

بازی Assassin’s Creed Syndicate برای مدت کوتاهی رایگان شد.

بازی Assassin’s Creed Syndicate

بازی Assassin’s Creed Syndicate برای مدت کوتاهی رایگان شد.

برای جشن گرفتن شروع سال نو ، یوبی سافت اعلام کرده است که این بازی را تا ۶ دسامبر بر روی رایانه شخصی عرضه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فروشگاه Ubisoft بروید و آن را قبل از ساعت ۱۳:۰۰ EST در تاریخ فوق الذکر را در بخش دانلود اضافه کنید.

عنوان Assassin’s Creed Syndicate که در سال ۲۰۱۵ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد، در لندن ویکتوریایی جریان دارد. دو اساسین جیکوب و ایوی فرای برای از بین بردن تمپلارها و پس گرفتن کنترل شهر برای مردم لندن می جنگند.

در توضیحات بازی آمده است: «لندن، ۱۸۶۸ – انقلاب صنعتی کیف افراد ممتاز را چاق می‌کند در حالی که طبقه کارگر برای زنده ماندن تلاش می‌کند – تا زمانی که یک اساسین از دنیای مردگان بیرون می‌آید تا برای دفاع از آنها جمع شود.» «برای رهبری اولین خانواده جرایم سازمان‌یافته در جهان برخیزید. خیابان های لندن را فتح کنید. طبقه حاکم را به زانو درآورید.»

زمانی که بازی منتشر شد، نقدهای “به طور کلی مطلوب” از منتقدان دریافت کرد و در حال حاضر امتیاز ۷۶ را در متاکریتیک دارد. امتیاز کاربر آن کمی پایین تر است و ۶.۹ است که نشان دهنده یک امتیاز متفاوت از بازیکنان است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *