۰

رتبه بندی سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

رتبه بندی سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲، استقبال Elden Ring بسیار مثبت بوده است. FromSoftware با دنیای باز و داستان های عمیق خود با این داستان خیره کننده از خود پیشی گرفته است. با این حال، به روش واقعی FromSoftware، هیچ کمبودی برای غلبه بر باس فایت های ناامید کننده وجود ندارد. برخی از سخت‌ترین باس‌ها در Elden Ring نه تنها دشوار هستند، بلکه باید دشمنانی را که بازیکن برای پیشرفت بازی باید شکست دهد.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۵- Borealis, The Freezing Fog

اکثر نبردهای اژدها Elden Ring به اندازه کافی شبیه هستند که وقتی بازیکن یکی را تمام کرد، مبارزه با بقیه نسبتاً آسان است. با این حال تعداد انگشت شماری اژدها وجود دارد که به دلیل شرایطی که در آن مبارزه می شود کمی سخت تر از بقیه هستند. Borealis، The Frezing Fog، یکی از این اژدهاها است، و مه و بارش برف در اطراف او، ردیابی او را پس از اینکه از زمین خارج شد و دوباره در هوا بود، دشوار می کند. این همچنین باعث می شود که بازیکن کمی بیشتر مستعد حمله باشد زیرا کمتر احتمال دارد که او را از پشت دمیج بزنید.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۴-Mohg, Lord of Blood

مقابله با جادوی خون می‌تواند خطرناک باشد، و Mohg، Lord of Blood در عمل آن متخصص است. اگرچه فقط یک باس اختیاری است، اما نمی توان با این نیمه خدای Omen مقابله کرد، که سختی نبرد را افزایش می دهد. با وارد کرددمیج بلاد لاست و حتی قوی‌تر شدن وقتی که از جادوی آتش علیه او استفاده می‌شود، ممکن است چند تلاش طول بکشد تا زنده از این نبرد بیرون بیایید، به خصوص اگر آماده نباشید.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۳-Godfrey, First Elden Lord

یکی از سخت ترین چیزها در مورد نبرد با باس فایت اصلی گادفری، First Elden Lord، این است که مبارزه دو مرحله برای تکمیل دارد. پس از اینکه نوار سلامتی گادفری به ۶۰% رسید، یک کات سین کوتاه شروع می شود و او به هورا لوکس تبدیل می شود. در حالی که قطعا سخت ترین باس فایت بازی نیست، اما استراتژی وجود دارد که بازیکن را ملزم می کند در مرحله اول نزدیک باشد تا در هنگام شارژ کردن ضربه نخورد. در طول مرحله دوم، سبک مبارزه او به طور چشمگیری تغییر می کند و شروع به استفاده از تاکتیک های مبارزه می کند. زیر نظر گرفتن حرکات او می تواند بینشی در مورد سبک او ایجاد کند و بازیکن را برای جلوگیری از درگیری آماده کند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۲-Godrick The Grafted

اگرچه یافتن در قلعه استورم ویل دشوار است، اما گادریک پیوند خورده دشمنی دشوار است که می‌توان آن را شکست داد. گادریک در واقع در سیاه چال قلعه Stormveil قرار دارد. یادگیری کمبوهای او کمی طول می کشد، اما با تلاش برای پشت سر گذاشتن می توان از حملات او فرار کرد. مرحله دوم گادریک واقعاً دیدنی است، زیرا او یک سر اژدها را به بازوی خود پیوند می زند و با حمله آتش به تبر خود متصل می شود. -اگر بازیکنان جوایزی را که با شکست دادن او به دست می‌آید و دارایی‌های مهم برای بازی الدن رینگ می‌خواهند، آماده‌سازی کلیدی است.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۱-Crucible Knight Ordovis

اگرچه مبارزات دو باس زیادی در Elden Ring وجود ندارد، Crucible Knight Ordovis با یک شریک بسیار دشوار همراه است. در حالی که فقط یک رئیس کوچک، اردوویس و همکارش Crucible Knight هر دو ضربات سنگینی را وارد می کنند، و با آمدن دو نفر از آنها به بازیکن با هم، مرگ برای ناآماده قریب الوقوع است. اگرچه محیط باس نسبتاً کوچک است، اما ایجاد فضا و تلاش برای حذف یکی یکی از آنها یکی از ساده ترین راه ها برای عبور از آنها است، اما ممکن است برای رسیدن به پیروزی و حرکت رو به جلو چند تلاش لازم باشد.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱۰-Limgrave Tree Sentinel

پس از مدتی بازی، دشمنان Tree Sentinel واقعاً سخت نیستند، اما در اوایل می‌توانند دشمنی مرگبار برای یک شخصیت جدید باشند. در واقع، FromSoft در واقع Limgrave Tree Sentinel را به عنوان سومین دشمن سخت ثبت شده در بین گیم پلی رتبه بندی می کند. در حالی که این به احتمال زیاد به دلیل این واقعیت است که بازیکنان فکر می کنند که این یک بخش از مسیر اول بازی است زیرا در اوایل بازی است، واقعیت این است که قرار نیست تا زمانی که بازیکن قوی تر شود با باس روبرو شود.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۹-Margit, The Fell Omen

باس فایت Margit اولین باس چالش برانگیز بازیکنان است که در Elden Ring با آن روبرو می شوند. ترکیب های او دائما در حال تغییر هستند، بنابراین پیش بینی حرکت بعدی دشوار است. بازیکنان سطح پایین مراقب باشید، زیرا بازیکنانی که پس از پیروی از خط داستانی که در ابتدا تعیین شده بودند، به سختی از دست دادن Margit در مسیر شکست خورده هستند. کسانی که قبلاً هیچ بازی FromSoftware را بازی نکرده اند، در اوایل بازی به طرز ناخوشایندی از سختی این باس شگفت زده خواهند شد. اگر چه بهتر است برای بعداً ذخیره شود، اما Fell Omen لحن خوبی را برای آنچه در طول سفر انتظار می رود ایجاد می کند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۸-Fire Giant

باس Fire Giant پس از باز کردن قفل کوه‌های غول‌ها اختیاری نیست، که مبارزه او را ناامیدکننده‌تر می‌کند. توانایی او در خارج شدن از مسیر بازیکنان در حالی که آنها سعی می‌کنند حمله کنند، نمونه‌ای عالی از کار نمونه‌ای با هوش مصنوعی است، اما درک مکانیزم آن در هنگام تلاش مداوم برای جلوگیری از حملات آتش، دشوار است. نوار سلامتی عظیم Fire Giant به همان اندازه ناامید کننده است و او را به یک دشمن سرسخت در بازی بازیکن تبدیل می کند. حتی با بهترین سلاح‌ها، هر ضربه‌ای مانند تلاش برای بیرون آوردن مجسمه‌ای از سد هوور است و او را به یکی از سرسخت‌ترین دشمنان الدن رینگ تبدیل می‌کند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۷-Astel, Natural Born Of The Void

باس فایت Astel که از پیش زمینه فانتزی قرون وسطایی خارج شده و وارد یک کابوس کیهانی می شود، با پرتوهای لیزر و وحشت های شبانه آینده در انتظار بازیکنان است. این باس فایت الدن رینگ ترفندهای زیادی در آستین های استعاری خود دارد. رسیدن به فاصله نزدیک بدون برخورد امواج ضربه ای آنها تقریبا غیرممکن است. فاصله در این مبارزه متحد نیست، زیرا Astel لیزر را به سمت بازیکن هدف قرار می دهد. حتی زمانی که آستل به نیمی از سلامتی خود می رسد، جاخالی دادن بهترین دوست بازیکن است زیرا آنها شهاب سنگ ها را از آسمان پرتاب می کنند. استل هم اعصابش را بر هم می زند و هم غلبه می کند.

بازیکنانکلاس مجیک مراقب باشید! با استفاده از حملات جادویی علیه Astel، Natural Born of the Void تنها به تقویت آن کمک می کند، بنابراین حملات فیزیکی که منجر به ضربه زدن، ضربه زدن، دمیج استاندارد می شوند، ضروری هستند. ممکن است فقط یک باس اختیاری باشد، اما برای باز کردن Moonlight Alter و رسیدن به پایان «عصر ستاره‌ها»، شکست دادن این موجودیت وهم‌آور بیگانه‌مانند لازم است.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۶-Dragonlord Placidusax

باس Dragonlord Placidusax واقعاً دیدنی است. یک اژدهای دو سر در عرصه ای که توسط رعد و برق احاطه شده است، به راحتی می توان تأثیر جورج آر آر مارتین را در الدن رینگ دید. Placidusax این مزیت را دارد که یک باس سرسخت است در حالی که از محیط برای شکست دادن بازیکنان استفاده می کند. تله پورت سریع او ضربه زدن را دشوار می کند.

به بازیکنان توصیه می شود روی کشتن های یک ضربه Placidusax تمرکز زیادی نداشته باشند، زیرا رعد و برق روی نقشه همچنان می تواند بازیکنان را بکشد. پیدا کردن Placidusax سخت است، بنابراین بازیکنان می توانند به راحتی از مبارزه اجتناب کنند، اما شکارچیان تروفی می خواهند قبل از روبه رویی با این جانور، سلاح های خود را به حداکثر برسانند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۵-Beast Clergyman/Maliketh, The Black Blade

باس The Beast Clergyman یک باس فایت نسبتاً آسان برای شکست دادن است، اما وقتی او به Maliketh تبدیل شود، هر گونه امیدی برای پیروزی در این مبارزه در اولین تلاش از بین خواهد رفت. Maliketh دارای انواع دمیج های های یک ضربه ای که به اصطلاح شما را با یک حرکت میکشد که برای جلوگیری از آنها باید دقیقاً زمان بندی شوند. Maliketh بدون هیچ الگوی حرکات خود در اطراف نقشه پرواز می کند و عنصر غافلگیری را در این مبارزه دشوارتر می کند. بازیکنان می توانند از عرصه برای فرار از حملات استفاده کنند، اما ضربه زدن بزرگترین چالش این مبارزه است. همین که این باس باید شکست بخورد تا داستان اصلی الدن رینگ پیش برود، کافی است تا بازیکنان بازی را برای مدتی کنار بگذارند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۴-Radagon Of The Golden Order/Elden Beast

در آخرین باس فایت Elden Ring، بازیکنان درگیر نبردی جذاب هستند که پایانی عالی برای سفر طولانی آنهاست. مبارزه با راداگون شروع می شود که چکشی را به دست می گیرد که حلقه الدن را شکست. این یک مبارزه به ظاهر ساده است تا زمانی که او کشته شود و سپس به هیولا الدن تبدیل شود.هیچ وقفه ای بین دو رئیس وجود ندارد، بنابراین بازیکنان با هر سلامتی که در پایان مبارزه اول داشتند و به مبارزه دوم می رفتند، باقی می مانند. هیولا دائما در حال حرکت است و ضربه زدن به آن را سخت می کند. اگر بازیکنان موفق به ضربه زدن به آن شوند، مرکز درخشان آن ضعیف ترین نقطه آن است.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۳-Godskin Duo

اگر در طول Elden Ring یک باس فایت برای همکاری وجود داشت، این یکی بود. بازیکنان باید همزمان با Godskin Apostle و Godskin Noble مبارزه کنند. هر دو نوار سلام مربوط به خود و نوار سلامت مشترک دارند. هدف این است که نوار سلامت مشترک را خالی کنید تا برنده شوید.

اگر بازیکن یکی از نوارهای سلامتی خود را خالی کند، به سادگی در چند لحظه زنده می‌شوند. برای بازیکنانی که برای اولین بار بازی می‌کنند، این می‌تواند به‌طور ویران‌کننده‌ای باشد که فکر کنند یک نفر را شکست داده‌اند، فقط برای اینکه ببینند آن‌ها بلافاصله به عقب برمی‌گردند و به حمله ادامه می‌دهند.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۲-Starcourge Radahn

ژنرال بزرگ Starscourge Radahn باسی است که به بازیکنان اجازه نمی دهد قبل از ظاهر شدن پوشش “YOU DIED” بفهمند چه خبر است. Starscourge کیلومترها دورتر از بازیکن شروع می‌شود و تیرهایی را پرتاب می‌کند که می‌توانند با یک ضربه آن را بکشند. حملات برد Starscourge قدرتمند هستند و ترکیب‌های غوغاهای تهاجمی او حتی زدن دکمه‌ها برای خروج از آن دشوار است. اگر سبک مبارزه شدید او کافی نبود، مرحله دوم او به معنای واقعی کلمه تبدیل به یک شهاب سنگ می شود و به بازیکنان برخورد می کند. این یک باس Elden Ring است که حتی با تجربه ترین کهنه سربازان دارک سولز را شکست خواهد داد.

سخت ترین باس فایت های الدن رینگ

۱-Malenia, Blade Of Miquella

بین طرفداران الدن رینگ بحث‌های سنگینی در مورد اینکه چه باس هایی سرسخت‌تر از بقیه هستند، وجود دارد، اما Malenia جایی است که همه بازیکنان می‌توانند به توافق برسند. سخنان مالنیا، “من هرگز شکست را ندیده ام”، به طرز دردناکی صادق است که او به سمت بازیکن می تازد و با اولین حرکت خود آنها را می کشد. اگر سبک مبارزه او به اندازه کافی تهاجمی نباشد، می تواند با هر ضربه ای که می زند، خودش را التیام بخشد.

جاخالی های سریع مالنیا باعث می شود که ضربه زدن تقریبا غیرممکن باشد. مرحله دوم او بال هایی به قدرت های او می افزاید، آسیب او را افزایش می دهد و او را فراری تر می کند. هر بازیکنی که جرأت تلاش برای شکست دادن او را داشته باشد، به یک نوار سلامت کامل و مقادیر بی پایان صبر نیاز دارد، زیرا حتی سخت ترین بیلد تقریباً برای او قابل مقایسه نیست.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *