۰

سخت ترین باس فایت های سکیرو

سخت ترین باس فایت های سکیرو

سخت ترین باس فایت های سکیرو

استدیو FromSoftware برای چندین بازی ویدیویی فوق العاده دشوار شناخته شده است. این بازی‌ها الهام‌بخش ژانر «روح‌زاد» بودند که طرفداران سرسخت را به چالش می‌کشید، از جمله بازی های موفق سال ۲۰۱۹ Sekiro: Shadows Die Twice. بازیکنان در حالی که در یک جنگ حماسی برای قدرت، زمین و افتخار می جنگیدند، به جای یک جنگجوی شینوبی قدم گذاشتند که او هنرهای رزمی باستانی را آموخت.
عنوان Sekiro: Shadows Die Twice که برای هر بازی ساخته شده توسط FromSoftware درست است، کار را برای بازیکنان آسان نکرده است. آنها با چند باس و مینی باس در مناطق مختلف بازی مواجه می شوند. برخی از سخت‌ترین باس‌های Sekiro، سال‌ها پس از انتشار بازی، همچنان به هواداران زمان سختی می‌دهند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۵- بابس The Folding Screen Monkeys

در حالی که اکثر بازیکنان Folding Screen Monkeys را دشوار نمی‌دانند، اما می‌توانند به‌طور باورنکردنی خسته‌کننده باشند. رئیس های مورد نیاز را می توان پس از تعامل با میز روبروی مجسمه بودا در معبد سنپو کوه کنگو در تالار توهم پیدا کرد. با این حال، Folding Screen Monkeys توهمی هستند، که می تواند کار را برای بازیکنان جدید سخت کند. خوشبختانه، چهار رئیس، همه یک نوار سلامتی مشترک دارند و داستان باستانی سه میمون عاقل را دنبال می کنند. پس از برداشتن اولین پول پشت بازیکن در هنگام ورود، بازیکنان می‌توانند از قاعده کلاسیک “See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil” پیروی کنند تا میمون‌های نامرئی را ردیابی کنند و بدون ترساندن آنها را نابود کنند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۴- باس The Divine Dragon

در نگاه اول، باس اژدهای الهی بسیار ترسناک به نظر می رسد. بازیکنان در بالای کاخ Fountainhead با دشمن عظیم روبرو می‌شوند و اژدهای الهی برای شکست به ضربات مرگ متعدد نیاز دارد. اژدهای الهی رعد و برق‌های انفجاری را راه‌اندازی می‌کند در حالی که Sekiro با اژدهای قدیمی درخت سروکار دارد، که گاهی اوقات می‌تواند برای بازیکنان طاقت‌فرسا باشد. . مرحله دوم نبرد به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نهایت از طریق یک سری غلبه‌ها و حملات موفقیت‌آمیز به اژدهای الهی حمله کنند که می‌تواند برای بازیکنان کم‌تجربه خسته‌کننده باشد.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۳- باس The Remaining Seven Spears

و The Seven Spears of Ashina جنگجویان افسانه ای و ژنرال های سامورایی وفادار از تسخیر ایشین بر مکان مرکزی بازی بودند. تنها تعداد معدودی از هفت عنوان اصلی در روزگار کنونی بازی زنده مانده اند. آنها برخی از اولین چالش‌هایی بودند که بازیکنان در Sekiro با آن‌ها مواجه بودند و آنها را مجبور به استفاده از مهارت‌های رزمی در حال توسعه کردند. باس Gyoubu Masataka Oniwa اولین نفر از هفت نیزه ای بود که در بازی با آن ها برخورد کرد، زمانی که به ولف سوار بر اسب در دروازه های قلعه حمله کرد. انحراف و کنار رفتن، کلید شکست دادن او هستند. شمارنده‌های Mikiri در ترکیب با مهارت‌های قبلی به بازیکنان کمک می‌کنند تا Shikibu Toshikatsu Yamauchi و Shume Masaji Oniwa را از بین ببرند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۲- باس Jinsuke Saze

آدم های Ashina Elite رزمندگانی با لباس آبی هستند که در تکنیک‌های سریع هنر Iaijutsu تخصص دارند و از موضع غلاف‌دار حملات انجام می‌دهند. جینسوکه سازه از دوجو قلعه آشینا محافظت می کند و به ویژه در تکنیک شمشیر خود با استعداد است و پیش بینی حملات سریع ویرانگر مینی باس را دشوار می کند. بازیکنان باید در انحرافات خود سریع عمل کنند تا از حملات قدرتمند جان سالم به در ببرند و همچنین وضعیت یکی از خسته کننده ترین مینی باس های Sekiro را بشکنند. Ujinari Mizuo دارای یک مجموعه حرکتی مشابه است، اگرچه نسخه چشم قرمز Ashina Elite ممکن است تقریباً به اندازه Jinsuke Saze برای بازیکنان دردسر ایجاد کند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۱- باس Lady Butterfly

ژانر “Soulsborne” می تواند آنقدر دشوار باشد که طرفداران برخی باس ها را به عنوان “دروازه بان” معرفی کرده اند. آنها در اوایل بازی یک چالش بالا را ارائه می کنند که بازیکنان را آزمایش می کند تا مطمئن شود که برای سختی افزایش یافته آماده هستند. Lady Butterfly به عنوان اولین چالش واقعی بازیکن در Sekiro عمل می کند و بازیکنان را آزمایش می کند و در عین حال آنها را از تاکتیک های معمول خود خارج می کند. طرفداران Dark Souls و بازی های مرتبط ممکن است به سبک کندتر یا نبرد فرسایشی عادت کنند. با این حال، Lady Butterfly بازیکنان قدیمی را مجبور می کند تا وارد گیم پلی سریع و تهاجمی شوند که Sekiro را از برخی دیگر از بازی های FromSoftware جدا می کند. بازیکنان برای زنده ماندن باید نزدیک شوند و به منحرف کردن پرتابه های لیدی پروانه و حملات سریع عادت کنند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱۰- باس The Guardian And Headless Ape Battles

عنوان Sekiro یک بازی آسان برای گیمرهای معمولی نبود، زیرا بازیکنان را در برابر جنگجویان انسانی و همچنین هیولاهای قدرتمندی که شامل مارهای افسانه ای و میمون های نفرین شده بودند قرار می داد. نبرد میمون نگهبان یک نمایش ترسناک چند مرحله‌ای است که بازیکنان را مجبور می‌کند سریع روی پای خود بیایند. مرحله Headless Ape بازیکنانی را می‌ترساند که سعی می‌کردند مجموعه حرکت هیولا را حفظ کنند و از غرش وحشت‌آور او اجتناب کنند. هیولا حتی بعداً در بازی برگشت، اما این بار بازیکن مجبور شد همزمان با دو فاز Guardian و Headless Ape مبارزه کند. نبرد حتی در یک غار کوچک رخ داد تا مبارزه حتی غیرممکن شود. البته، مانند هر بازی Dark Souls، این پیروزی را بسیار شیرین تر می کند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۹ – باس The Various Headless

شخصیت Wolf با چند مینی باس شناخته شده به عنوان Headless روبرو می شود که مطمئناً حتی بازیکنان سرسخت را در اولین ملاقات سریع به عقب بر می دارند. بی سرها غول های هیولایی هستند که بدون سرشان زنده شده اند. این می تواند باعث ایجاد وحشت در Wolf شود که یکی از سریع ترین راه ها برای مرگ مطمئن در Sekiro است.به عنوان دشمنان از نوع Apparition، Headless معمولاً به آیتم‌های اضافی مانند Divine Confetti یا سلاح‌های باز شدنی مانند چتر یاس بنفش Phoenix با مهارت Projected Force نیاز دارد. در بازی های ویدیویی که بازیکنان می توانند تقریباً همه را بکشند، حتی Headless باعث می شود بازیکنان ماهر بخواهند فرار کنند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۸- باس The Shichimen Warriors

دمیج Terror یکی از مضرترین آسیب ها در Sekiro است که می تواند به سرعت Wolf را با شانس رستاخیز صفر از بین ببرد. این بخشی از آن چیزی است که مینی باس های جنگجوی شیچیمن را زمانی که چند بار در سرتاسر Sekiro ظاهر شدند بسیار چالش برانگیز کرد: Shadows Die Twice. Shichimen Warriors نکرومانسرهای قدرتمندی هستند که ارواح شکنجه شده را در مجموعه ای از حملات بی امان به سمت Wolf پرتاب می کنند. بدون چتر لیلاک فونیکس، شکست دادن جنگجویان شیچیمن تقریبا غیرممکن است. آنها همچنان ثابت می کنند که ارتقاء ابزارهای مختلف موجود در شینوبی تول چقدر می تواند مهم باشد.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۷- باس Lady Emma, The Gentle Blade

جنگجوی شینوبی معروف به گرگ از لیدی اِما کمک های زیادی دریافت کرد. او دکتری بود که توسط مجسمه ساز بزرگ شده بود که شینوبی نول های جدیدی برای بازیکن ساخت تا در جنگ از آنها استفاده کند. اما در خدمت لرد ایشین آشینا بود و در طول بازی دوستانه و مفید بود. اما اگر بازیکنان تصمیم می گرفتند با جغد ( پدر ) کنار بیایند و از آیرون کد پیروی کنند، متوجه می شدند که چرا او را The Gentle Blade می نامند. لیدی اِما در واقع تنها فاز اول مبارزه حماسی با ایشین آشین در پایان تاریک شورای سکیرو است. او یک دشمن به یاد ماندنی است که به طور مداوم بازیکنان را به خاطر تلاش برای بهبود خود مجازات می کند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۶- باس O’Rin Of The Water

باس O’Rin of the Water با استعداد موسیقی در ابتدا ممکن است ترسناک به نظر نرسد. با این حال، او یکی از سخت‌ترین باس‌ها در Sekiro است که ترکیب‌های سریعی را ارائه می‌کند که می‌تواند بازیکنانی را که برای مبارزه آماده نیستند، بیرون بکشد. او یک مینی باس اختیاری و یک دشمن از نوع Apparition است که Divine Confetti را به ابزاری مفید در نبرد تبدیل می کند. اورین را می‌توان در دهکده میبو پیدا کرد و از بازیکنان می‌پرسد که آیا مکان استاد گمشده‌اش را می‌دانند. این بدون توجه به پاسخ بازیکن منجر به حمله شیطانی او می شود. نبرد بیشتر شبیه یک رقص بین دو جنگجو است. ولف باید پیروزی خود را از طریق انحرافات هنرمندانه، ضد حملات قدرتمند و ضربات مرگبار استراتژیک به دست می آورد.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۵- باس The True Corrupted Monk

بازیکنان ابتدا در راه رسیدن به Wedding Cave Door با نسخه روحی واهی این باس روبرو می شوند که به آنها ایده ای از مجموعه حرکت آن می دهد. متأسفانه، زمانی که آنها بعداً با راهب واقعی در ورودی کاخ Fountainhead روبرو شوند، کمکی نمی کند. در حالی که حملات تا حدودی طراحی شده اند، بازیکنان باید روی پاهای خود سبک بمانند و تهاجمی باشند. The True Monk همچنین اشکال واهی بیشتری برای پیچیده کردن مسائل دارد، اگرچه می توان آنها را با Snap Seed پراکنده کرد. خوشبختانه، بازیکنان می توانند با حمله از بالای درختان، دو ضربه مرگ مخفیانه را وارد کنند. سپس آنها فقط باید با مرحله سوم راهب فاسد واقعی روبرو شوند، هرچند که هنوز یک نبرد فوق العاده دشوار پر از حملات جدید است.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۴- باس Genichiro, Way Of Tomoe

رقیب اصلی Wolf در Sekiro: Shadows Die Twice، Genichiro Ashina است. او یک جنگجوی ماهر و پسر لرد ایشین آشینا بود. او یکی از اولین شخصیت هایی است که بازیکنان در نبردی با آن روبرو می شوند که منجر به از دست دادن بازوی گرگ می شود. جنیچیرو چند بار در طول بازی ظاهر خواهد شد، اگرچه خطرناک ترین شکل او روش توموئه با نورپردازی را در بر می گیرد. مرحله دوم باس فایت در بالای قلعه آشینا بازیکنانی را آزمایش می کند که هنوز درگیر برخورد با آنها هستند. فرم کاملا زرهی جنیچیرو. Genichiro، Way of Tomoe خوشبختانه در برابر واژگونی های رعد و برق آسیب پذیر است. بازیکنان باید روی زمان بندی مناسب با توانایی های Sekiro تمرکز کنند تا بیش از یک بار مرگبارترین مرحله رقیب خود را از بین ببرند.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۳- باس Hirata Estate’s Owl Father

جغد پدر گرگ یک شینوبی استاد است که از آیرون کد پیروی می کند. این در نهایت زمانی که کورو، وارث الهی را تهدید کرد، او را به دشمن ولف تبدیل کرد. بازیکنان ممکن است با نسخه قدیمی Great Shinobi Owl شخصیتی که ابتدا با آن روبرو می شوند مشکل داشته باشند. با این حال، نسخه حتی مرگبارتر از جغد وجود دارد که آنها می توانند در یک خاطره با آن روبرو شوند.طرفدارانی که برای Purification Ending بازی می‌کنند، می‌توانند جغد را در حافظه Hirata Estate در دوران اوج او پیدا کنند. این او را حتی از مرحله شینوبی بزرگ شخصیت دشوارتر و تهاجمی تر می کند. جغد پس از پرداختن به حملات خطرناک و شینوبی تول های خود، فاز دوم شدیدی با شکل حیوانی قدرتمندی دارد که حتی بازیکنان ماهر را نیز به چالش می کشد.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۲- باس The Fiery Demon Of Hatred

مجسمه‌سازی که به ولف در مأموریتش کمک کرد، زمانی که تسلیم احساسات خشم‌آمیز زندگی‌اش شد، به سرنوشتی تاریک دچار شد. او به یک oni قدرتمند معروف به هیولای نفرت تبدیل شد. یکی از سخت‌ترین باس‌های Sekiro، یک غول آتشین با حملات گسترده و دامنه‌دار بود که باعث می‌شد بازیکنان به تاکتیک‌های آشناتری از دیگر بازی‌های «سولز» تکیه کنند. بازیکنان باید از حملات بزرگ یک شلیک کشتن که فضای کمی برای استراحت و التیام می‌دهد اجتناب کنند و در عین حال آسیب کافی برای کاهش تدریجی نوار سلامتی بزرگ Demon of Hatred وارد کنند. در حالی که یکی از ترسناک ترین باس های FromSoftware اختیاری است، اما یکی از چالش برانگیزترین باس فایت های Sekiro است که برای بازیکنان بسیار مفید است.

سخت ترین باس فایت های سکیرو

۱- باس Isshin, The Sword Saint

در حالی که بازیکنان می توانند در پایان شورا با ایشین آشینا مسن روبرو شوند، این کشنده ترین شکل او نبود. بازیکنان وقتی با ایشین، قدیس شمشیر، پس از شکست دادن Genichiro دو فازی، Way Of Tomoe، شخصیت را در اوج خود می گیرند. این نبرد دو قسمتی پایان Sekiro: Shadows Die Twice را برای برخی از طرفداران تقریبا غیرممکن کرد. ایشین در جوانی بسیار سریعتر از نسخه آشینا این شخصیت است و به اندازه کافی ضربه می زند تا ولف را خیلی سریع از مبارزه خارج کند. شکست دادن هر سه مرحله یکی از بهترین باس های FromSoftware یکی از ارزشمندترین پیروزی ها را برای بازیکنان به ارمغان می آورد زیرا تمام مهارت های آموخته شده در طول بازی را در یک مبارزه شمشیر تاکتیکی و پرتنش آزمایش می کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *