۰

داستان بازی Elden Ring به صورت کامل

داستان بازی Elden Ring به صورت کامل

پروتاگونیست بازی که Tarnished نام دارد، یکی از تبعیدشدگانی است که به Lands Between بازگشته، به این امید که بتواند Elden Ring را تعمیر کرده و تبدیل به یک Elden Lord شود. او در همان اوایل سفرش با یک زن به نام «ملینا» مواجه می‌شود که به Tarnished پیشنهاد کمک می‌دهد، به شرطی که او را به Endtree ببرد. آن دو در ادامه به Roundtable Hold می‌رسند، جایی که بقیه Tarnishedها در آنجا جمع شدند تا Elden Ring را تعمیر کنند.

در آنجا فردی به نام «دو انگشتی» می‌گوید بچه‌های نیمه‌خدای ملکه «ماریکا» بعد از ناپدید شدن مادرشان، قسمت‌هایی از Elden Ring به نام Great Runes را تصاحب کرده‌اند و اکنون بر علیه هر یک از آن‌ها جنگی رخ داده تا بتوانند بقیه قسمت‌های Great Runes را نیز تحت مالکیت خود در بیاورند. آخرین افرادی که تاکنون زنده مانده و Great Runes را در اختیار دارند عبارتند از:

  • Godrick The Grafted
  • General Radahn
  • Praetor Rykard
  • Rennala
  • Morgott The Grace-Given
داستان بازی Elden Ring به صورت کامل

داستان بازی Elden Ring به صورت کامل

اکنون Tarnished سفر خود را در Lands Between آغاز کرده و با جستجو در مناطق مختلف آن، تمام نیمه‌خدایان را یکی پس از دیگری نابود می‌کند تا بتواند Great Runes را به تصاحب در بیاورد و به Endtree برسد. آخرین فردی که Great Runes را در اختیار دارد Morgott می‌باشد که در مبارزه توسط Tarnished شکست می‌خورد. او در آخرین لحظات فاش می‌کند که Endtree به هیچ کس مخصوصاً یک Tarnished تبعید شده، اجازه ورود نمی‌دهد. Tarnished هنگامی که به Endtree می‌رسد می‌بیند که مسیرش توسط چندین تخت سلطنتی مسدود شده است. در اینجا ملینا سر رسیده و پیشنهاد می‌دهد که آن‌ها می‌توانند Flame of Ruin را پیدا کرده و با آن، همه‌ی تخت‌های سلطنتی را بسوزانند تا مسیر باز شود.

با در نظر گرفتن این که مسیر Tarnished برای رسیدن به Endtree مسدود شده، دو انگشتی از اقامتگاه خود بیرون می‌آید و دو گزینه در اختیار Tarnished قرار می‌دهد.

۱) آزاد گذاشتن Tarnished با ملینا

۲) جستجوی «سه انگشتی» زندانی شده برای به دست آوردن قدرت Frenzied Flame

اگر گزینه اول را انتخاب کنید، ملینا Flame را گرفته و خودش را قربانی می‌کند تا Endtree را به آتش بکشد.

اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، ملینا آنجا را ترک کرده و Tarnished مجبور می‌شود از قدرت خودش برای سوزاندن درخت استفاده کند.

علاوه بر این، هنگامی که به Endtree می‌رسد باید با Gideon Ofnir که مانند خودش یک جنگجوی Tarnished می‌باشد مبارزه کند. این فرد اولین Tarnished بوده که به قدرت درونی Endtree دست پیدا کرده و اکنون وقت مبارزه‌ای نفس‌گیر است. Tarnishedبعد از کشتن Gideon Ofnir به درون Endtree می‌رود و در آنجا با Elden Beast، شریک احیا شده‌ی ملکه ماریکا مبارزه می‌کند.

داستان بازی Elden Ring به صورت کامل

داستان بازی Elden Ring

بعد از پیروزی Tarnished در آخرین مبارزه، او سرانجام به جنازه‌ی خرد شده‌ی ملکه ماریکا می‌رسد که در آن باقیمانده‌ی Elden Ring نهفته است. طبق تصمیماتی که بازیکن در طول بازی می‌گیرد، ممکن است با ۶ پایان مختلف روبرو شوید:

۱) Age of Fracture :

این پایان که پایان پیش‌فرض بازی می‌باشد، هنگامی رخ می‌دهد که شما پس از شکست دادن آخرین باس، گزینه‌ی Mend را انتخاب کنید. با این کار Elden Ring تعمیر می‌شود و دوران جدیدی با سلطنت Tarnished آغاز خواهد شد.

۲) Age of Duskborn :

اگر مأموریت فرعی Fia را تکمیل کرده و در نهایت گزینه‌ی Death-Prince را انتخاب کنید، می‌بینید که Lands Between دیگر دچار نفرین جاودانگی نمی‌باشد.

۳) Age of Despair :

اگر Seedbedها را به Dune Eater داده و در نهایت گزینه‌ی Fell Curse را انتخاب کنید، Lands Between دچار یک نفرین وحشتناک و ابدی خواهد شد.

۴) Age of Order :

اگر مأموریت فرعی Brother Corhyn و Goldmask را تکمیل کرده و در نهایت گزینه‌ی Perfect Order را انتخاب کنید، Lands Between کاملا آباد و سرزنده خواهد شد.

۵) Age of Absolute :

اگر با «سه انگشتی» مواجه شده و در نهایت گزینه‌ی Become The Lord of Frenzied Flame را انتخاب کنید، Tarnished تبدیل به یک ارباب Frenzied Flame خواهد شد.

۶) Age of Stars :

اگر مأموریت فرعی Snow Witch Ranni را تکمیل کنید، در نهایت می‌بینید که Ranni جای ملکه ماریکا را گرفته و Tarnished شریک او می‌شود. آن‌ها با یکدیگر به کل هستی فرمانروایی خواهند کرد و جلوی تابش نور خورشید به Lands Between را می‌گیرند تا همه‌ی ارواح زندانی‌شده در Endtree آزاد شوند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *