۰

معرفی بهترین بازی های مخفی کاری

معرفی بهترین بازی های مخفی کاری

بازی‌های مخفی کاری هیجان‌انگیز هستند، زیرا شما را مجبور می‌کنند تا از شوخ طبعی و حیله گری خود برای حرکت در سطوح پیچیده و دستیابی به اهداف ناشناخته استفاده کنید. این سبک از گیم پلی دارای حس غوطه وری منحصر به فردی است زیرا باعث ایجاد تنش در بازیکنان می شود و باعث می شود تا برای اقدامات خود برنامه ریزی کرده و از حریفان پیشی بگیرند. احساس بد رضایت زمانی که شما مخفیانه هدفی را پایین می آورید مانند یک دستاورد عالی به نظر می رسد. با این اوصاف، امروز، لیستی از ۵ تا از بهترین بازی های مخفی کاری را بررسی می کنیم که شما را در انتظار نگه می دارد. بهترین بازی های مخفی کاری، رتبه بندی شده…

بهترین بازی های مخفی کاری

۵- بازی Mark Of The Ninja

عنوان Mark Of The Ninja جواهری در ژانر مخفی کاری است که به طور یکپارچه مکانیک های مخفی کاری بصری، روایت جذاب و سبک هنری بصری چشمگیر را با هم ترکیب می کند. این پلتفرمر دوبعدی با ادغام نرم سیستم مخفی کاری سیال در قالب جانبی اسکرول که با فضای وهم آلود آن بهبود یافته است، هنجارها را به چالش می کشد. بازیکنان را مجبور می کند تا حرکات خود را دقیقاً برنامه ریزی کنند و از تاکتیک های نینجا استفاده کنند تا شناسایی نشوند. بازی Mark Of The Ninja یک بازی مخفی کاری دوبعدی کامل شده است که برای همیشه در قلمرو بازی های مخفی کاری به عنوان رقیب در میان بهترین بازی های مخفی کاری تا کنون گنجینه خواهد بود.

بهترین بازی های مخفی کاری

۴-بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory

عنوان Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی های مخفی کاری در یادها می ماند. اجرای بی‌نظیر مکانیک‌های مخفی کاری، تاکتیک‌های جاسوسی واقعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، و سال‌ها بعد، توسعه‌دهندگان دیگر هنوز از آنها الهام می‌گیرند.همه چیز در Splinter Cell: Chaos Theory با قهرمان اصلی مجهز به فناوری پیشرفته، محیط جوی و گیم پلی مخفیانه با جزئیات دقیق، امتحان خود را پس داده است. پیمایش در محیط‌های سایه‌دار و استفاده از آن‌ها برای حذف بی‌صدا، تجربه‌ای رضایت‌بخش و غوطه‌ورکننده است که ساعت‌ها شما را معتاد نگه می‌دارد. تعهد Chaos Theory به یک بازی مخفی کاری معتبر، نام آن را به عنوان یکی از بهترین ها تثبیت کرده است.

بهترین بازی های مخفی کاری

۳- بازی Hitman 3

بازی Hitman 3، فینال بزرگ سه گانه World of Assassination، یک پیروزی است که به راحتی خود را به عنوان یکی از برترین بازی های Stealth که در سال های اخیر منتشر شده است، تثبیت کرده است. این بازی آزادی و خلاقیت بی‌نظیری را در اجرای ترورهای برنامه‌ریزی شده حیله‌گرانه ارائه می‌دهد. ترکیب یکپارچه در محیط های متنوع با استفاده از لباس های مبدل متعدد در سطوح طراحی شده استادانه، سطح کاملا جدیدی از غوطه وری را به بازی می دهد.کنترل مامور مهیب ۴۷ برای عبور از میان دشمنان بیشمار یا کشتن راه خود همیشه زمان سرگرم کننده ای است.

بهترین بازی های مخفی کاری

۲- بازی Dishonored 2

بازی Dishonored 2 با سطوح ساختگی خیره‌کننده و زرادخانه‌ای از توانایی‌های ماوراء طبیعی منحصربه‌فرد که در اختیار شماست، به‌عنوان یک دستاورد خیره‌کننده در چشم‌انداز بازی‌های مخفیانه متمایز است. چیزی که Dishonored 2 را به یکی از بهترین بازی‌های Stealth تبدیل می‌کند، انعطاف‌پذیری است که برای نزدیک شدن به یک هدف ارائه می‌کند که امکان خلاقیت بی‌شماری را فراهم می‌کند. شما می‌توانید راه خود را بدون شناسایی از کنار دشمنان تله‌پورت کنید، آن‌ها را بی‌صدا بیرون بیاورید، یا با اسلحه‌های آتشین بروید، گیم‌پلی هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد.علاوه بر گیم پلی جذاب، روایت تاریک نیز شما را برای مدت طولانی درگیر خواهد کرد. Dishonored 2 مملو از امکانات زیادی است که به آن شهرت یک بازی مخفی کاری برجسته را می دهد.

بهترین بازی های مخفی کاری

۱- بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater

بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater شاهکاری در این ژانر است که در سال ۲۰۰۴ قلب بسیاری را تسخیر کرد و خود را به عنوان یک کلاسیک تثبیت کرد. تا به امروز این بازی طرفداران سرسخت و دلایل خوبی دارد. مکانیک های مخفی کاری که به طور ماهرانه ای فرموله شده است بر تاکتیک های استتار و بقا تأکید دارند که باید برای دور ماندن از دید مورد استفاده قرار گیرند. داستان، که در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد، مملو از لحظات احساسی و دسیسه‌های سیاسی است که هر حرکتی را بخشی از یک حماسه بزرگ‌تر می‌کند وSnake Eater مکانیک های مخفی کاری را گسترش داد و اصلاح کرد تا جایی که هنوز به عنوان یک دستاورد پیشگامانه و یکی از بهترین بازی های مخفی کاری در تمام دوران تلقی می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *