۰

داستان بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

داستان بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

بازی بعد از Yakuza 6 و در طول رویدادهای Yakuza: Like a Dragon جریان دارد. Kazuma Kiryu پس از پایان بازی Yakuza 6 با جعل مرگ خود، مخفی شده تا از فرزندانش محافظت کند. او پس از بستن تعهد با باند Daidoji برای تبدیل شدن به شاگردشان، اکنون به عنوان یکی از مأموران مخفی آن‌ها با نام رمزی Joryu فعالیت می‌کند و هنگامی که یکی از مأموریت‌هایش شکست می‌خورد، خیلی زود وارد یک درگیری جدید شده و توسط یک شخصیت مرموز مجبور می‌شود تا آنجا را مخفیاته ترک کند.

قهرمان در سال ۲۰۱۹ توسط رئیسش Kihei Hanawa مأموریت می‌گیرد تا امنیت یک عملیات قاچاق در Yokohama را تأمین کند ولی در آنجا یک گروه ناشناس یاکوزا به کمین آن‌ها نشسته و سعی می‌کنند Hanawa را بدزدند. با این حال، Kiryu از طریق مبارزه موفق می‌شود آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کند ولی یکی از آن‌ها مدعی است که او را می‌شناسد. روز بعد، Kiryu از طریق تحقیق در مورد قبیله محلی Seiryu در Isezaki Ijincho متوجه می‌شود افرادی که به آن‌ها حمله کردند، خانواده Watase از اتحاد Omi بوده‌اند.

در ادامه گروهی از اعضای خانواده Watase به رهبری کاپیتان Yuki Tsuruno با تحت فشار قرار دادن Kiryu او را متقاعد می‌کنند که به آن‌ها کمک کند. Tsuruno سپس با ربودن Hanawa از Kiryu می‌خواهد با او یک ملاقات داشته باشد و Kiryu به دنبال این امر، توسط Yoshimura مدیر Daidoji مورد سرزنش قرار گرفته که به او می‌گوید Hanawa را رها کند تا راز Daidoji فاش نشود ولی او امتناع ورزیده و پس از شکست Yoshimura و افرادش، موفق به فرار می‌شود.

سپس در یک کافه با Tsuruno ملاقات کرده و در این گفتگو متوجه می‌شود بزرگ خاندان آن‌ها یعنی Masaru Watase به افرادش دستور داده که مرگ Kiryu در سال ۲۰۱۶ را بررسی کنند، زیرا اطمینان دارد که این مرگ کاملاً جعلی است. اکنون Tsuruno از Kiryu می‌خواهد به خانواده Watase ملحق شود تا در ازای آن، به او کمک می‌کنند تا یک بار دیگر مرگش را جعل کند، او را از باند Daidoji آزاد کرده و اجازه دهند با خوانده‌اش در Okinawa یک زندگی آرام داشته باشد ولی Kiryu هنگامی که Tsuruno از او می‌خواهد Hanawa را به قتل برساند، این پیشنهاد را رد می‌کند. با رد کردن این پیشنهاد، Tsuruno نیز عقب کشیده و به Kiryu می‌گوید به Sotenbori در Osaka رفته و شخصی همه‌فن‌حریف به نام Akame را پیدا کند.

قهرمان پس از کمک به Akame در چند مأموریت مختلف، به یک مرکز سرگرمی واقع در کشتی خارج از Sotenbori می‌رود که توسط قبیله Kijin اداره می‌شود. او با ثبت‌نام در آنجا، وارد زمین مبارزه شده تا ارزش خود را به Kosei Shishido مباشر خانواده Shishido اثبات کند. پس از آن Shishido می‌گوید که Hanawa داخل ساختمانی در Sotenbori نگهداری می‌شود. Kiryu در آنجا مجبور می‌شود Tsuruno و سایر اعضای خانواده Watase را شکست داده و سپس Hanawa را آزاد کند.

سپس Tsuruno فاش می‌کند که نیت واقعی خانواده Watase برای درخواست کمک از Kiryu، نظارت بر انحلال اتحاد Omi و قبیله Tojo در کنار رئیس ششم آن‌ها یعنی Daigo Dojima بوده است ولی Kiryu بدون توجه به این موضوع، از کمک به آنها امتناع ورزیده و Tsuruno را به Daidijo می‌سپارد. او سپس از مخفیگاه Daidoji در Sotenbori بازدید می‌کند، جایی که یک افسر عالی‌رتبه به نام Boss به او دستور می‌دهد Tsuruno و بقیه خانواده Watase را بکشد تا پوشش خود را حفظ کند. Kiryu سپس Hanawa را به زور اسلحه نگه داشته و به Tsuruno اجازه فرار می‌دهد. Hanawa تهدید می‌کند که به کودکان Okinawa آسیب خواهد رساند و بدین ترتیب، Kiryu را وادار به تسلیم شدن می‌کند. سه روز بعد، Boss به مخفیگاه رفته و Kiryu را آزاد می‌کند. او می‌گوید از ارتباط Kiryu با Hanawa اطلاع دارد و همچنین با خانواده Watase قرارداد رسمی بسته تا خدماتش را به آن‌ها ارائه دهد.

در ادامه Tsuruno از Kiryu می‌خواهد به Castle بیاید، جایی که نیت واقعی خود را برای اغفال بزرگ خاندان قبیله Kijin یعنی Homare Nishitani سوم و همچنین کشتن او قبل از آزادی Watase از زندان نشان می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که هیچ افسر بلندپایه‌ای در آنجا وجود ندارد. Nishitani که به کارهای Kiryu علاقه‌مند شده، کل منطقه را در حالت قرنطینه قرار داده و او را مجبور می‌کند تا با مشت زدن به Tsuruno او را پوشش داده و فرار کند ولی Kiryu می‌تواند در این روند، Nishitani را شکست دهد.

داستان بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

داستان بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name

مدتی بعد Nishitani قبیله Kijin را برای یافتن Kiryu در Sotenbori اعزام می‌کند. Tsuruno به دستور Kiryu مبلغ ۳۰ میلیون ین به دست آورده تا با برگزاری مهمانی‌های مجلل و هزینه‌های هنگفت در سراسر شهر، Nishitani را از مخفیگاه خود بیرون بکشاند.

سپس Kiryu و Tsuruno به توصیه Hanawa خانواده Watase را دور یکدیگر جمع می‌کند تا Castle را به زور تصاحب کرده و سپس امورات انجام‌شده در آن را به رسانه‌ها گزارش می‌کنند. آن دو پس از عصبانیت بیش از حد Nishitani، با یک مسابقه در مخفیگاه او داخل کارخانه کشتی‌سازی موافقت می‌کنند. Kiryu و Shishido اکنون با Nishitani و افرادش مبارزه می‌کنند که در این حین، Tsuruno از فرصت استفاده کرده و کل مخفیگاه را به آتش می‌کِشد. سپس Shishido به دستور Tsurono می‌تواند Nishitani را قبل فرار، با چاقو به قتل برساند.

در شب قبل از آزادی Watase و در حالی که Kiryu برای آماده شدن در معبد مشغول مدیتیشن است، Hanawa در مورد وقایع جاری و نیت Kiryu پس از اتمام کارهای Daidojo و رفتن به تعطیلات، اشاره کرده و Kiryu نیز یکی از آرزوهای خود را آشکار می‌کند. او می‌خواهد از کلیسایی در هاوایی بازدید کند و یک انگشتر را به عنوان هدیه فراق معشوقه‌ی سابقش Yumi Sawamura که سال ها پیش فوت کرده، به کلیسا پیشکش کند. همچنین Tsuruno به خاطر فریب دادن Kiryu به جهت کشتن Nishitani از او عذرخواهی می‌کند.

صبح روز بعد Kiryu و Tsuruno از یک محل ساخت‌وساز در خارج از Sotenbori بازدید کرده و در آنجا با Watase ملاقات می‌کنند که اخیراً آزاد شده است. در این قسمت Shishido به افراد گروهش خیانت می‌کند، زیرا تمام مدت برنامه‌ریزی کرده بود تا بتواند اتحاد Omi را تصاحب کرده و قدرت خانواده Watase را در اختیار بگیرد. همچنین فاش می‌کند که صحنه‌ی چاقو خوردن Nishitani ساختگی بوده است. اکنون Kiryu و Watase و Tsuruno به مبارزه با Shishido و Nishitani و اعضای شورشی اتحاد Omi به مبارزه پرداخته و دشمنان پس از مجروح کردن Tsuruno و Watase عثب‌نشینی می‌کنند. Hanawa که از طریق Akane از زنده بودن Nishitani مطلع شده، با یک لیموزین بر روی Nishitani رفته و او را بیهوش می‌کند.

سپس Kiryu و Tsuruno و Watase توسط Hanawa تا یک جلسه همراهی می‌شوند، جایی که خبر انحلال مشترک اتحاد Omi و قبیله Tojo اعلام می‌شود. در این حین یک شورش رخ داده و Kiryu و Tsuruno همراه با Ichiban Kasuga و گروهش برای محافظت از Watase با یکدیگر متحد می‌شوند. آن‌ها آخرین نفر از اتحاد Omi را شکست می‌دهند و Kiryu نیز با رفتن به اتاق پادشاهی Omi می‌تواند بالاخره Shishido را زمین بزند. Shishido سپس تسلیم شده و Yoshimora تصمیم می‌گیرد او را به عنوان یک مأمور Daidoji در کنار Nishitani زنده نگه دارد.

در نهایت Hanawa به عنوان جایزه توسط Daidoji یک ویدیو از قبر Kiryu را به اشتراک می‌گذارد تا باری دیگر مرگ او را جعل کند، جایی که دو فرزند خوانده‌اش Taichi و Ayako می‌توانند Kiryu را در یتیم‌خانه Morning Glory ببینند. آن‌ها همچنین تصویری از نقاشی پسر Haruka Sawamura یعنی Haruto را به اشتراک می‌گذارند که باعث سرازیر شدن اشک Kiryu می‌شود. Kiryu اکنون اجازه دارد به تعطیلات برود، به شرطی که همچنان پوشش خود را حفظ کند. Hanawa سپس او را از نام مستعار جدیدش Taichi Suzuki مطلع کرده و می‌گوید که سال‌ها پیش در شهر Fukuoka با استفاده از همین نام با او روبرو شده است.

در نهایت Kiryu به هاوایی سفر کرده و پس از ورود به آنجا، وارد کلیسا می‌شود و حلقه Yumi را به رسم یادبود، روی محراب می‌گذارد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *