۰

بررسی فیلم Jawan | جوان بازی شاهرخ خان

بررسی فیلم Jawan | جوان بازی شاهرخ خان

شاهرخ خان با رکوردشکنی Pathaan که در ژانویه منتشر شد، بازگشتی باشکوه را به نمایش گذاشت و دوباره خود را به عنوان ستاره محبوبی که بیش از ۳۰ سال بر بالیوود حکومت می کرد، تثبیت کرد.

خان غیرقابل توقف به نظر می‌رسد، همانطور که در آخرین بازی‌اش «جوان» ثابت شد، یک مهیج اکشن شیک که به معنای واقعی کلمه لذت را دوچندان می‌کند زیرا او در نقش دو شخصیت – پدر و پسر – بازی می‌کند. این فیلم همچنین به‌خاطر دوز سخاوتمندانه‌اش از قدرت ستاره‌های هند جنوبی در قالب نایانتارا، که اولین بازی خود در بالیوود را انجام می‌دهد، و همچنین ویجی ستوپاتی، که نقش شخصیت شرور تهدیدآمیز کالی را بازی می‌کند، قابل‌توجه است. صنعت فیلم هندی و همچنین آهنگساز محبوب موسیقی هند جنوبی انیرود.

ترکیب فرهنگ ها ثابت کرده است که فرمول موفقی است، زیرا جوان در حال تلاش است. مهیج با اکتان بالا همه چیزهایی است که فیلم‌های محبوب هندی از آن ساخته می‌شوند – ستارگان بزرگ‌تر از حد معمول، نمایش‌های اکشن بزرگ، آهنگ‌ها و سکانس‌های رقص زیبا و خط داستانی ملودراماتیک که یک تله‌نوولا را شبیه سری های مارتین اسکورسیزی می‌کند.

بررسی فیلم Jawan

بررسی فیلم Jawan | جوان بازی شاهرخ خان


خان نقش ویکرام راثور، افسر سابق عملیات ویژه را بازی می‌کند که با گروهی متشکل از شش زن قطاری را ربوده است. در ازای آن، او از دولت می خواهد که میلیاردها روپیه مالیات دهندگان را که برای نجات یک تاجر استفاده کرده است، بازگرداند. سپس Vikram از این پول برای کمک به کشاورزانی استفاده می‌کند که دارایی‌هایشان توسط دولت به دلیل عدم پرداخت وام‌هایشان مصادره شده است. به نظر می رسد که تاجر، دلال بدنام اسلحه کالی (Sethupathi) است که نفوذ مشکوک او بر سیاستمداران قبلاً منجر به ویکرام، یک سرباز صادق، خیانتکار شد. در طول راه، ما با نارمادا رای (نایانتارا)، افسری آشنا می شویم. ، که وظیفه دارد ویکرام را دستگیر کند. و آزاد (همچنین با بازی خان)، که با نرمادا ازدواج کرده است. فرضیه گیج کننده در نهایت با پیشرفت فیلم معنا پیدا می کند. و این کار را با سرعتی دیوانه‌وار انجام می‌دهد و سکانس‌های اکشن کافی را به نمایش می‌گذارد که هر فیلم سریع و خشمگین را شرمنده می‌کند.

بررسی فیلم Jawan

اما به نظر می رسد مدت زمان سه ساعته هرگز طولانی نمی شود، زیرا آتلی کارگردان، که در نوشتن فیلمنامه نیز مشارکت داشته است، دیپیکا پادوکن، ستاره بالیوود، تصویری به یاد ماندنی را انجام می دهد و دوباره ثابت می کند که چرا او و خان چنین جفت موفقی هستند. اما در حالی که نایانتارا در اولین بازی هندی خود تأثیرگذار است و ستوپاتی به طور قابل اعتمادی بازی A خود را به این نقش می آورد، جوان در تمام طول مسیر فیلم خان است.

جوان کاملاً سرگرم‌کننده است و مانند فیلم جاسوسی-هیجان‌انگیز Pathaan است که تنها چندین بار تقویت شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *