۰

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Red لیک شد

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed Red لیک شد

در ویدئویی که اخیراً در مورد پیچیدگی‌های بازی Assassin’s Creed Red صحبت می‌کند، لیکر برجسته «j0nathan» در مورد جزئیات کلیدی عنوان جهان باز آینده یوبی‌سافت صحبت کرد. او مجموعه‌ای از اطلاعات داخلی را فاش کرد که به ما کمک می‌کند بهتر بفهمیم بازی Assassin’s Creed Red چگونه خواهد بود و – مهم‌تر از آن – چه احساسی در بازی کردن خواهد داشت.
با AC Red چه اتفاقی می افتد؟

در ویدیوی j0nathan، چندین جزئیات مهم جدید فاش شده است. به عنوان مثال، تاکید شده است که AC Red دارای «نشانگرهای نقشه کمتر» است و بیشتر به کاوش فعال نقشه برای کشف اهداف متمایل خواهد شد. این یک ویژگی اختیاری در Assassin’s Creed از زمان Origins بوده است، اما ممکن است یوبی سافت بیشتر به سمت تبدیل آن به مکانیک ذاتی حرکت کند.

بازی Assassin’s Creed Red

در ویدئویی که اخیراً در مورد پیچیدگی‌های بازی Assassin’s Creed Red صحبت می‌کند، افشاگر برجسته «j0nathan» در مورد جزئیات کلیدی عنوان جهان باز آینده یوبی‌سافت صحبت کرد. او مجموعه‌ای از اطلاعات داخلی را فاش کرد که به ما کمک می‌کند بهتر بفهمیم بازی Assassin’s Creed Red چگونه خواهد بود و – مهم‌تر از آن – چه احساسی در بازی کردن خواهد داشت.

این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر شد که Insider Gaming به طور انحصاری هویت قهرمانان دوگانه Assassin’s Creed Red را فاش کرد – از جمله Yasuke، یک محافظ منحصربه‌فرد آفریقایی که تبدیل به سامورایی شده بود و در واقع وجود داشت.
با AC Red چه اتفاقی می افتد؟


طبق گزارش ها، نقشه Assassin’s Creed Red “بزرگتر از نقشه Valhalla اما کوچکتر از Odyssey” خواهد بود، به این معنی که بسیار بزرگ خواهد بود و احتمالاً مقدار زیادی از ژاپن را در خود جای داده است.

همچنین طیف گسترده ای از مکانیک های گیم پلی جدید وجود دارد که توسط j0nathan در ویدیوی او فاش شده است:

ابزارهای قلاب گریپل (مانند Sekiro و Ghost of Tsushima)
حالت های مختلف، با قابلیت به حالت مستعد رفتن و خزیدن در چمن
مخفی کاری بهتر، با استفاده از تاریکی و ایجاد نقاط تاریک برای مخفی شدن در سایه ها.
و NPC ها می توانند خیلی بهتر از همیشه از خود دفاع کنند
ویژگی‌ای وجود خواهد داشت که به بازیکن اجازه می‌دهد تا دشمنان خاصی را به عنوان جاسوس «به‌کارگیری» کند
نائوی (شخصیت اصلی زن) از کونای، شوریکن، بمب های دودزا و زنگ استفاده می کند، که احتمالاً نشان می دهد که او شخصیتی بسیار چابک تر و مخفیانه تر از یاسوکه است، که از نظر تاریخی قوی است – حتی در کشتی سومو مهارت دارد.همچنین گفته شد که گرافیک نسبت به بازی‌های قبلی بهتر خواهد بود، به این معنی که کار قابل توجهی انجام شده است، زیرا Assassin’s Creed Valhalla، جدیدترین بازی «مهور» این سری، از جلوه‌های بصری مجللی برخوردار بود.

هنوز مشخص نیست Assassin’s Creed Red چه زمانی عرضه می‌شود، اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *